ה-"פנתרות" יוצאות לדרך – ומשיקות חלל עבודה נשי

חלל עבודה ייחודי ו-"פנתרי" במיוחד הושק לא מכבר ברחוב הארבעה בתל אביב. הוא ייחודי בשני דברים: הראשון הוא בהיותו מיועד לנשים והשני הוא שזה לא רק חלל עבודה בסגנון WeWork, אלא גם מועדון לקידום נשים מקצועניות, אקסלרטור לפיתוח עסקי, נטוורקינג נשי ומועדון חברתי.

מסיבת ההשקה של חלל העבודה-המועדון הזה, שנקרא פנתרה (ובאנגלית: Panthera), נערכה לפני ימים אחדים. השתתפו בה נשות עסקים, אקטיביסטיות וסלביות, בהן השחקנית אסי לוי; הסופרת אלונה קמחי; השחקנית והפעילה למען נשים יעל אבקסיס; פיונה דרמון, שותפה בקרן הון-הסיכון JVP; עו"ד מיכל גרא מרגליות, מנכ"לית שדולת הנשים; אלה אלקלעי, יו"רית השדולה וסמנכ"לית פיתוח עסקי ב־IBI; סיון שמרי דהן, שותפה בכירה בקרן קומרה קפיטל; היזמת החברתית חנה רדו; והאדריכלית אורלי דקטר, שעיצבה את המקום.

מימין: עו"ד מיכל גרא מרגליות, לימור דהאן, גלית בן שמחון, פיונה דרמון, סיון שמרי דהן ואלה אלקלעי. צילום: שי גבריאלי

מימין: עו"ד מיכל גרא מרגליות, לימור דהאן, גלית בן שמחון, פיונה דרמון, סיון שמרי דהן ואלה אלקלעי. צילום: שי גבריאלי

המקום כולל חללי עבודה משותפים ואישיים, אקסלרטור, קמפוס לניהול מעשי, נטוורקינג ומועדון בערב – הכול תחת קורת גג אחת. המייסדות שלו הן גלית בן שמחון, המשמשת כמנכ"לית; אשת התקשורת לימור דהאן; ושני בורשטיין, סמנכ"לית הדיגיטל.

מטרת פנתרה היא הזנקה וקידום של עסקים ומיזמים בבעלות ו/או שותפות של נשות עסקים, יזמיות, נשים עצמאיות, יוצרות, אמניות, מנהלות בכירות, אקטיביסטיות ומקצועניות.

מימין: עו"ד מיכל גרא מרגליות, אלה אלקלעי, לימור דהאן, חנה רדו ושני בורשטיין. צילום: שי גבריאלי

מימין: עו"ד מיכל גרא מרגליות, אלה אלקלעי, לימור דהאן, חנה רדו ושני בורשטיין. צילום: שי גבריאלי

בן שמחון אמרה כי "פנתרה נולדה מתוך חלום אישי. יש לנו חזון של מנהיגות אישית-נשית, שתאפשר לנשים לשגשג בסביבה הטבעית שלהן. עצמאות שנובעת מכוח כלכלי תוביל נשים לפסגת הפירמידה, וביחד, כנשים, יש לנו כוח. זו המהות של פנתרה".

לדברי גרא מרגליות, "המקום פונה לעצמאיות ומאפשר להן לשגשג, אבל השגשוג שלנו קשור לא רק אלינו ולמה שאנחנו טובות בו, אלא גם קשור למה שקורה בכנסת, במבנה שוק התעסוקה ואילו תמריצים ומגבלות קיימים. אנחנו צריכות מבנה שוק התעסוקה שיאפשר לכל אחת ואחד מאתנו, שיאפשר להיות הורים ולפתח קריירה בד בבד".

השחקנית אסי לוי, שותפה בפנתרה, ציינה ש-"גדלתי עם אימא פנתרה, אבל כשהייתי אומרת שהיא הכי פמיניסטית בעולם – זה הכעיס אותה. היא אמרה: תמיד שיהיו לך כסף בכיס ומפתחות הביתה. זו הסיבה שאני פה, כדי שיהיו לכולם כסף בכיס ומפתחות הביתה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים