בא לבקר במאורת הנמר: דניאל קרן, מסעות דניאל קרן

26/07/2017 13:55
בא לבקר במאורת הנמר: דניאל קרן, מקים ומנכ"ל מסעות דניאל קרן

באחרונה הגיע לביקור במאורת הנמר דניאל קרן, ספורטאי אקסטרים בולט, שמסעותיו תועדו באינספור סרטים וכתבות טלוויזיוניות בארץ ובעולם.

אחרי שבעצמו טיפס לפסגת האוורסט, רץ אולטרה מרתון באנטרקטיקה, עשה סקי בקוטב הצפוני, חצה את מדבר סהרה בריצה וטייל ביותר מ-150 מדינות, הוא החליט לסייע לאחרים בהגשמת חלומותיהם והקים את מסעות דניאל קרן.

הוא סיפר לי שמדובר בחברה שמתמחה במסעות ייחודיים, שכל אחד מהם הוא חוויה של פעם בחיים. לראות את הרי ההימלאיה והאוורסט פנים אל פנים, לטפס על הר האולימפוס ביוון או על הקילימנג'רו באפריקה, להעפיל לפסגת ההר הגבוה ביותר בספרד, לרכב על אופניים בהרי הקרפטים ברומניה, לנהוג בג'יפים בקירגיסטן או לצאת לטרק בהרי האטלס במרוקו – אלה הן חוויות שיש בהן איזון מדויק בין טבע, תרבות ואתגר. מסעות שבהם המפגש עם הטבע הפראי הוא עוצמתי ומטלטל חושים.

המסעות עם קרן יכולים להיות בדרגות פינוק וקושי שונות – החל ממסעות תמריץ (אינסנטיב), שלא מצריכים כושר גופני מיוחד והתנאים שלהם מפנקים ונוחים, ועד למסעות אתגריים, שמצריכים הכנה והכשרה, ובמהלכם צריך להתמודד עם תנאי מזג אוויר לא נוחים ומאמץ פיזי.

לדברי קרן, המסעות אינם סטנדרטיים אלא מותאמים באופן פרטני, בהתאם לאופי הקבוצה, ליכולת שלה ובהתאם למטרות המסע. אלה הם מסעות פיזיים אבל גם רוחניים, בהם המטיילים מגלים לעתים מקומות חדשים לא רק בעולם החיצוני אלא גם בעולמם הפנימי.

במסעות אלה קרן חולק לא רק את ניסיונו כספורטאי אקסטרים אלא גם את עושר ידיעותיו בפילוסופיה, בודהיזם, חקר המקרא והיסטוריה.

מעט טיולים – עם תשומת לב מלאה

במסגרת מסעות דניאל קרן יוצאות מעט קבוצות בשנה וכל טיול מוגבל למספר מצומצם של אנשים. באופן הזה, כל מסע זוכה לתשומת לב מלאה. כל אספקט של המסע נבדק ונבחר בקפידה – החל ממקומות הלינה, דרך הצוות המקומי, התפריט ומסלול הטיול.

קרן, באופן אישי, בתהליך שנמשך מספר שבועות, נפגש עם חברי הקבוצה ומכין אותם לקראת היציאה לדרך. מפגשי ההכנה כוללים ייעוץ בנושא ציוד, הכוונה בכל הנוגע להכנה פיזיולוגית ולתוכנית אימונים, אימונים משותפים, בהם ניתנת הזדמנות לעשות מעין חזרה גנרלית לקראת היציאה לדרך, והדרכה ולימוד של כל האספקטים הקשורים בנסיעה.

במהלך המסע, קרן והצוות המקומי, שלדבריו נבחר בקפידה ונשמר כצוות הקבוע שמשרת את החברה, פועלים ללא ליאות על מנת שהחווייה תהיה יוצאת דופן, מוצלחת, מהנה ומעל לכל – בטוחה.

מאות אנשים כבר יצאו למסעות הללו וחוו חוויה מעצימה, שאותה לא ישכחו. רבים מהלקוחות חוזרים ומוסיפים מדי שנה עוד פסגה ועוד חוויה עוצמתית למהלך חייהם. בין החברות הלקוחות של מסעות דניאל קרן נמצאות Dell-EMC, אינטל (Intel), בינת, CMS ,C-Data, תים נטקום, קבוצת יעל, מדיה-טק (Mediatek), כלל ביטוח ונס טכנולוגיות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים