עם מיקרוסופט והשותפים בטורונטו – חלק ג'

אורי בן משה, שותף מנהל בתוכנה ישירה, עם מגי שורק, מנהלת תחום פיתוח עסקי שותפים במיקרוסופט ישראל

כנס השותפים השנתי של מיקרוסופט, WPC 2016, התקיים בטורונטו, קנדה.

השנה עמד הכנס בסימן פעילותה של החברה בתחום הענן ושיתוף הפעולה שלה עם אלפי שותפיה ברחבי העולם.

ערוץ השותפים מעניק למיקרוסופט את היכולת לבלוט גם בתחום הענן, בעיקר עם Azure, שעל אף שהושק רק לפני כמה שנים, הפופולריות שלו הולכת ועולה.

גם השנה ייצגה את ישראל משלחת מכובדת מאוד של עובדי מיקרוסופט יחד עם השותפים המובילים של החברה בארץ.

את הנציגות הישראלית הוביל יוסי שרון, מנהל חטיבת הלקוחות והשותפים, SMS&P, יחד עם אילנית אפק, מנהלת תחום מכירות שותפים, ומגי שורק, מנהלת תחום פיתוח עסקי שותפים.

בסך הכול מנתה המשלחת כ-50 נציגים של שותפים, ובהם מרק בלנק, סמנכ"ל בכיר ב-Aztek Technologies, ואורי בן משה, שותף מנהל ב-Direct Software. הם מייצגים את שני השותפים הגדולים ביותר בחטיבת ה-SMS&P.

זוהי הפעם ה 15 ברציפות שבלנק ובן משה מובילים את נציגות השותפים הישראלים בכנס זה ויחד עם כל האחרים, הם מצפים לכנס הבא, שיתקיים ביולי 2017 בוושינגטון – לא המדינה שהמטה של מיקרוסופט נמצא בה, אלא בירת ארצות הברית.

פרט לשתי החברות הללו שלחו נציגים גם השותפים הבאים: אבנט, בזק בינלאומי, CMS, גטר, נס, פרודוור, פרו-ויז'ן, סלע, YouCC ועוד רבים וטובים, שהיו פעילים מבוקר ועד ערב בפגישות עסקיות, שיתופי פעולה, הרצאות וכמובן בילוי.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

אוהד מץ, מנהל תחום הפצה במיקרוסופט ישראל, ורונן גבאי, שותף מנהל בחברת U-Btech. יצוין כי U-Btech היא שותף CSP של מיקרוסופט.

יואל זלצמן, מנכ"ל Aztek Technologies, השותפה הגדולה ביותר של מיקרוסופט ישראל, עם שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט. יצוין כי אבנט זכתה בפרס מפיץ השנה לאזור MEA.

בחצי היום החופשי נסעו רבים מחברי המשלחת לביקור במפלי הניאגרה. במהלך הביקור הם עטו שכמיות אדומות. אחד מהם היה מרק בלנק, סמנכ"ל ב-Aztek Technologies.

אורי בן משה, שותף מנהל בתוכנה ישירה, השותף הגדול של מיקרוסופט בישראל למגזר ההיי-טק, עם מגי שורק, מנהלת תחום פיתוח עסקי שותפים במיקרוסופט ישראל. יחד עם אילנית אפק, מנהלת תחום מכירות שותפים במיקרוסופט ישראל, הם אחראים לארגון של המשלחת הישראלית לכנס.

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים