אסף סופרסקי מונה למנכ"ל myThings

סופרסקי יחליף את בני ארבל, מייסד החברה ● ארבל ישמש כדירקטור פעיל ויתמקד בפיתוח האסטרטגיה העסקית, ובפעילות מול לקוחותיה הגדולים ושותפיה האסטרטגיים

אסף סופרסקי, מנכ"ל myThings

myThings, הפועלת בתחום ה-Programmatic Advertising (פרסום אוטומטי מבוסס נתונים), מודיעה כי אסף סופרסקי, מונה למנכ"ל החברה. סופרסקי יחליף את בני ארבל, מייסד החברה. ארבל ישמש כדירקטור פעיל ב-myThings ויתמקד בפיתוח האסטרטגיה העסקית, ובפעילות מול לקוחותיה הגדולים ושותפיה האסטרטגיים.

סופרסקי מביא עמו לחברה ניסיון רב שנים בניהול חברות בינלאומיות בתחום המדיה והפרסום באינטרנט. בתפקידיו הקודמים שימש בין היתר כסמנכ"ל בכיר בתחום המדיה והמובייל בחברת ה-AdTech הישראלית, מטומי (Matomy Media Group). לפני כהונתו במטומי, שימש סופרסקי סמנכ"ל התפעול ב-Xtend Media ומנהל התפעול הראשי של AdsMarket US. כמי שהיה מעורב במטומי מתחילת דרכה ושימש כשותף בצוות שהוביל את הנפקת החברה, סופרסקי מילא תפקיד מרכזי בהפיכתה לחברה בינלאומית בשווי של מאות מיליוני דולרים.

שרית פירון, יו"ר דירקטוריון myThings, ציינה כי "במהלך כהונתו כמנכ"ל, ביסס ארבל את מעמדה של myThings כאחת מחברות ההיי-טק הצומחות בישראל ובעולם. כעת נענינו לבקשתו להעביר מידיו את הניהול השוטף על מנת שיוכל להתמקד בפעילות העסקית של החברה. כמי שהוביל פעילות עסקית וטכנולוגית רחבת היקף בתחום ה-Adtech, סופרסקי הוא בעל הניסיון העסקי והמומחיות הניהולית להנהיג את myThings ולחזק את מעמדה המוביל בשוק ה-Programmatic Advertising העולמי".

סופרסקי מסר כי "אני רואה פוטנציאל עצום להתפתחותה של myThings, ומצפה להוביל את החברה, בעזרת ארבל וצוות העובדים, לצמיחה מתמשכת בתחומי פעילותה הנוכחיים והעתידיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים