בא לבקר במאורת הנמר: שלומי אנג'י, CTO וחבר הנהלה באלקטל לוסנט ישראל

בא לבקר במאורת הנמר: שלומי אנג'י, CTO וחבר הנהלה באלקטל לוסנט ישראל

באחרונה התארח במאורת הנמר שלומי אנג'י, מנהל טכנולוגיות ראשי וחבר הנהלה באלקטל לוסנט (Alcatel Lucent) ישראל.

אנג'י סיפר לנמר כי מאז כניסתו לתפקיד לפני כשנה הוא מוביל את האסטרטגיה הטכנולוגית של החברה ומנהל את הטמעת הטכנולוגיות של אלקטל לוסנט העולמית בשוק המקומי.

הנמר התרשם מכך שיש לאנג'י יותר מ-20 שנות ניסיון בתחום תשתיות הסלולר והטלקום בישראל ובאירופה, ושהוא בעל רקורד עשיר של תפקידי ניהול בחברות טלרד, נורטל, TTI ואחרות. בנוסף לכך, הוא משמש מזה 20 שנים כמרצה טכנולוגי בתחום הסלולר, ובמהלך השנים הרצה בחברות תקשורת ובמוסדות רבים בארץ ובחו"ל.

לבקשת הנמר סיפר אנג'י על תפקידו כמנהל הטכנולוגיות הראשי של אלקטל לוסנט ישראל: "מדובר בלהיות יד ימינו הטכנולוגית של מנכ"ל החברה, אריק טל. התפקיד דורש שילוב של ראייה עסקית וראייה טכנולוגית בכל רגע נתון. לשם כך, אני עובד בצמוד למנכ"ל ולאנשי המכירות, ופועל להתאמת הפתרונות הטכנולוגיים הרלוונטיים עבור כל לקוח בשוק המקומי. בין הדברים המעניינים ביותר בתפקיד נמנים הקשר היומיומי עם הלקוחות והשותפים העסקיים, ופיתוח אסטרטגיית ההגעה לשוק בפן הטכנולוגי יחד עם השותפים. זה דורש תכנון קפדני והובלה של אסטרטגיית השיווק, שמתבססת מצד אחד על החזון הטכנולוגי של אלקטל לוסנט העולמית ומצד שני על הצרכים של לקוחותינו – כיום ובעתיד".

אנג'י סיפר לנמר שהפתרונות של אלקטל לוסנט לארגונים עסקיים מספקים למנמ"ר שקט תעשייתי בגזרת התקשורת, בין היתר באמצעות קישוריות בין דטה סנטרים, קישוריות סניפים, הצפנה והפרדה על גבי רשת אחודה, מהירות-Delay קצר, התאוששות מהירה מאסון ומודרניזציה של הרשת.

בא לבקר במאורת הנמר: שלומי אנג'י, CTO וחבר הנהלה באלקטל לוסנט ישראל

בא לבקר במאורת הנמר: שלומי אנג'י, CTO וחבר הנהלה באלקטל לוסנט ישראל

כך, למשל, פתרון הניואג' של החברה (Nuage SDN) כולל אוטומציה מלאה של הקישורים, ללא תלות ביצרני מערכות הווירטואליזציה או הענן והתקשורת. לדברי אנג'י, זה מאפשר חסכון תפעולי, זמן קצר של התאוששות מאסון, וקישוריות מלאה לסניפי הארגון והפיכתם לחלק אינטגרלי מהענן. הפתרון כבר משמש עשרות לקוחות בעולם, ביניהם שלושה מחמשת הבנקים הגדולים ביותר באירופה וספקית שירותי הענן הגדולה ביבשת.

יצוין כי אנג'י אחראי על יצירת שיח של תועלות עם שכבת ההנהלה של הלקוחות והשותפים, דהיינו – אילו תועלות תצמחנה עבורם מהשימוש בפתרונות של אלקטל לוסנט. הוא ציין כי "אנחנו מעבירים סמינרים מקצועיים להנחלת ידע על החידושים האחרונים בטכנולוגיה של אלקטל לוסנט ובפתרונות שלה. הפידבק שאנחנו מקבלים מהשוק בהחלט נותן סיפוק".

על אף שאלקטל לוסנט פועלת בישראל מזה שני עשורים, עד כה היא פעלה בעיקר מול ספקיות התקשורת בשוק המקומי. אולם, אנג'י ציין שבאחרונה אימצה ההנהלה המקומית של החברה אסטרטגיית התרחבות לעבודה מול ארגונים באמצעות שותפים עסקיים.

לסיום הציג אנג'י בפני הנמר את הנקודות העיקריות בחזון העסקי שלו לשנים הבאות. "ראשית כל", אמר, "יש להשקיע בהבאת הטכנולוגיות החדשות דוגמת SDN/NFV לשוק המקומי, ובפרט למנמרי"ם ולמנהלי התשתיות שלהם. לאחר מכן, האצת הצמיחה באמצעות התרחבות למגזר העסקי דרך עבודה עם שותפים, ולצד אלה – העצמת הנוכחות והמודעות לפתרונות אלקטל לוסנט בארץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים