רד תקשורת העניקה מלגות בסך 215 אלף שקלים

החברה העניקה מלגות ל-27 סטודנטים וחיילים משוחררים הלוקחים חלק בתוכנית "אופקים להיי-טק"

אופיר פוקס, דניאלה אילן, יהודה זיסאפל ומקבלי המלגות. צילום: בוב אליעז

רד תקשורת, בשיתוף "אופקים להיי-טק", העניקה מלגות לימוד בסך 215 אלף שקלים ל-27 סטודנטים וסטודנטיות, הלוקחים חלק בתוכנית.

הסטודנטים הגיעו מהטכניון, אוניברסיטת תל אביב ומאוניברסיטת בן גוריון שבנגב. את המלגות העניק יהודה זיסאפל, יו"ר רד, ובטקס לקחו חלק גם דניאלה אילן, סמנכ"לית משאבי אנוש של רד, אופיר פוקס, סמנכ"ל הפיתוח ברד, רחל קשת, מנכ"לית "אופקים להיי-טק" ונציגי האוניברסיטאות.

תוכנית "אופקים להיי-טק" נותנת הזדמנות לחיילים משוחררים ולבוגרי שירות לאומי, המתקשים לעמוד בנטל הכלכלי של הלימודים, להתקבל ללימודים אקדמיים ולרכוש השכלה אקדמית בהנדסה ובמדעים. התוכנית מספקת מעטפת תמיכה פדגוגית וחברתית וסיוע כלכלי לאורך כל תקופת הלימודים ולאחר קבלת התואר עזרה בהשתלבות בעולם ההיי-טק. השותפים המרכזיים בתוכנית הם יהודה זיסאפל, הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים במשרד הביטחון, קרן רש"י, איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה, חברות היי-טק, וגופים ציבוריים ופרטיים רבים.

לדברי זיסאפל, הנדסה, אלקטרוניקה, או מדעי המחשב, היו ויהיו חשובים ונדרשים תמיד, ואנשים טובים תמיד יהיו חסרים בתעשייה. "הרעיון שמאחורי חלוקת המלגות הוא לנסות ולתת למקבליה הזדמנות שווה. חשוב מאוד לעודד את המצטיינים וגם את אלה שרוצים להיכנס לתחום, בעלי כל הנתונים להצלחה, אבל יש להם קושי כלכלי לסיים את לימודיהם".

במהלך המפגש סיפר פוקס לסטודנטים על המעבר מהספסלים באקדמיה לעולם האמיתי של ההיי-טק הישראלי וכיצד הם יכולים להשתלב בגמר הלימודים במרכזי הפיתוח של רד בתל אביב ובאר שבע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים