שווה לתרום לרובוטיקה צעירה

רפאל שרבו כהן בן ה-15 וחצי הרצה בכנס הרובוטיקה של סדנת יובל נאמן ● הוא וחבריו לקבוצת הרובוטיקה של עירוני ד' התקבלו לאליפות העולם בסט. לואיס - עכשיו הם מחפשים מימון

סדנת יובל נאמן בניהולו של פרופ' איציק בן ישראל ערכה אתמול (ג') את הכנס השלישי לחדשנות ברובוטיקה. בכנס דנו בפיתוחים הטכנולוגיים האחרונים בתחום הרובוטיקה, ובממשקים שבין התחום לביולוגיה וכלכלה.

אחד מהדוברים בכנס היה רפאל שרבו כהן, תלמיד עירוני ד'. שרבו כהן, רק בן 15 וחצי, מכהן כקפטן קבוצת FRC של תיכון עירוני ד', תלמיד מחזור ב' בתוכנית מדעני וממציאי העתיד בנוער שוחר מדע, ואף סטודנט לתואר ראשון בפיזיקה ומתימטיקה באוניברסיטת תל אביב.

שרבו כהן הסביר בכנס כיצד רובוטיקה משמשת כאמצעי ליצירת השראה והכרה של מדע וטכנולוגיה בקרב ילדים ובני נוער, וסיים את דבריו באמירה ש-"החזון והחלום שלי לא עוסקים בבנייה של רובוטים, אלא שימוש בהם לבניית חברה טובה יותר".

בתחילת מרץ הוליך שרבו כהן את קבוצתו לניצחון בתחרות הרובוטיקה השנתית של אירגון First, ועלה איתה לאליפות העולם שתיערך בסט. לואיס בסוף אפריל. לחלק מהמשלחת (20 ילדים ועוד 5 מנטורים) אין איך לממן את הנסיעה, והקבוצה מחפשת ספונסרים ואף מריצה קמפיין מימון המונים ב-Indigogo. אנשים ומחשבים ממליצה לחברות לפרוס חסותן. זה חשוב, ראוי ומכבד.


תוכנית הכנס, שמשכה אליו מאות משתתפים מהתעשייה המקומית

על הבמה, הפרופ' וה-Wiz Kid: פרופ' עירד בן-גל, ראש מחלקת הנדסת תעשייה וניהול בפקולטה להנדסה באוניברסיטת תל אביב ורפאל שרבו כהן

רפאל שרבו כהן מלהיב את מאות המשתתפים בקהל בהרצאתו המרתקת

ההישגים המרשימים של קבוצת עירוני ד', DBUG, בתחרויות הרובוטיקה

והנה תמונת קבוצתית של התלמידים - נקווה שכולם יגיעו לסט. לואיס, כי מגיע להם!

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים