VMware רוכשת את Nicira תמורת 1.26 מיליארד דולרים

החברה הנרכשת מציעה תוכנה שמסייעת למנהלי רשת לנהל שינויים בשטפי נתונים בצורה מהירה ויעילה יותר, ולנטר אותם מלוח פיקוד מרכזי ● על פי VMware, יאפשר המיזוג בינה לבין Nicira להציע לפי דרישה פתרונות זריזים, יעילים וגמישים של מיחשוב, אחסון, רשת, אבטחה וזמינות לחברות טלקום, ספקיות של שירותי ענן וסוכנויות ממשל

VMware הודיעה אמש (ב'), כי היא רוכשת את Nicira, חברה שמציעה תוכנה לניהול רשת, תמורת 1.05 מיליארד דולרים במזומן בתוספת 210 מיליון בניירות ערך. החברה הנרכשת הוקמה בשנת 2007 וכמו VMware, שוכנת בפאלו אלטו שבקליפורניה. העסקה אמורה להיסגר בתחילת הרבעון הבא.

Nicira עוסקת בתחום שדווקא סיסקו (Cisco) מרבה לקדם – תוכנות להגדרת רשת (המונח שטבעה סיסקו הוא Software-defined networking). אם בעבר נתפסו המתגים והנתבים כ-"קופסאות אטומות" שלא ניתן להתערב בפעולתן באמצעות תוכנה, הרי שבתקופה האחרונה מוצעת האפשרות לנהל את המתגים והנתבים באמצעות תוכנות מצד שלישי, תוך התבססות על פרוטוקולים פתוחים דוגמת OpenFlow, לפי תפיסה שרואה ברשת ישות וירטואלית.

גישה זו מאפשרת לערוך ברשת ניסיונות ולמטב את מדיניות הניתוב והמיתוג בצורה קלה ומהירה יותר, ללא צורך במעורבות מצד היצרן, משום שהתוכנה פתוחה ואינה קניינית. כך ניתן לערוך שינויים ברשת מיד כשעולה הצורך.

על פי סטיב הרוד, מנהל הטכנולוגיה הראשי של VMware, יאפשר המיזוג בינה לבין Nicira להציע לפי דרישה פתרונות זריזים, יעילים וגמישים של מיחשוב, אחסון, רשת, אבטחה וזמינות לחברות טלקום, ספקיות של שירותי ענן וסוכנויות ממשל.

ב-VMware שוקדים כבר מזה זמן על פיתוח של מוצרי רשת משלהם, ובכלל זה פיתרון VXLAN (ר"ת Virtual Extensible Local Area Network), שנמצא כיום בשלב של מבחני בטה. "התוכנה של Nicira משלימה את היצע הפתרונות שלנו, יחדיו אנחנו צוות ברמה עולמית לווירטואליזציה של רשתות", אמר בוגומיל בלקנסקי, נשיא לשיווק מוצרים בחטיבת השרתים של VMware.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים