אינפיניטי מדיקל פותחת פעילות בישראל

שותפות המו"פ אינפיניטי מדיקל תקים בישראל מטה, שייעודו לקדם ולהפיץ בסין מוצרים של חברות רפואה ישראליות, בדגש על טכנולוגיות דיגיטליות

ד״ר יובל בלוך, מנכ״ל אינפיניטי מדיקל. צילום: שלמה כהן

שותפות המו"פ אינפיניטי מדיקל (Infinity Medical – IMED), מקבוצת אינפיניטי, תקים בישראל מטה, בעקבות מזכר הבנות שחתמה להפצת טכנולוגיות של חברות ישראליות עם גוליאן קפיטל (GuoJian Capital) הסינית מקבוצת סינופארם (Sinopharm Group), שפיתחה את החיסון הסיני נגד נגיף הקורונה וממוקמת במקום 145 ברשימת פורצ'ן 500. הקבוצה מתכננת להרחיב את שיתוף הפעולה עם חברות רפואה ישראליות, בדגש על טכנולוגיות דיגיטליות. מזכר ההבנות הוא לתקופה של חמש שנים עם אופציה להארכה בהסכמה משותפת של שני הצדדים.

אינפיניטי מדיקל, הנסחרת בבורסה, משקיעה בחברות מו"פ ישראליות בתחום הרפואה הדיגיטלית. מזכר ההבנות שנחתם עם גוליאן הוא לקידום והפצה בסין של מוצרי חברות הפורטפוליו של השותפות. המטה בישראל יעסוק ברישוי מגוון המוצרים, בהשגת מימון להעברת תקנות בסין ובהקמת תשתית וצוות ייעודי להפצת המוצרים. שיתוף הפעולה יתמקד בהשקעות במכשירים רפואיים, בטכנולוגיות רפואיות ובשירותי רפואה.

קבוצת סינופארם היא החברה שפיתחה את החיסון הסיני לקורונה והמפיצה הרפואית הגדולה ביותר בסין. הקבוצה מנהלת כ-66 מיליארד שקלים בהשקעות, בעלת רשת של בתי חולים, מרכזי הפצה בינלאומיים, חברות הנסחרות בבורסת הונג קונג ושנחאי, חברות סחר אלקטרוני ואפשרויות מגוונות למכירה ופיתוח.

ד״ר יובל בלוך, מנכ״ל אינפיניטי מדיקל מסר, כי ״הסכם זה הוא נדבך נוסף בגשר שנפתח בין ישראל וסין בתחום הרפואה הדיגיטלית, כאשר הפעילות בשטח החלה עם כמה חברות ישראליות, ומהווה תשתית לשיתופי פעולה עסקיים מוצלחים נוספים בין חברות ישראליות וסיניות ומנוע צמיחה משותף לשתי הכלכלות".

ד״ר פיטר ליו, סגן נשיא החברה הסינית, אמר, כי ״אנחנו שמחים על ההזדמנות לפתוח שער  בפני החברות הישראליות למכור ולהתפתח בשוק הסיני ורואים במגוון הפתרונות הרפואיים בישראל פוטנציאל גדול לאור הרפורמות המתרחשות בשוק הרפואה הסיני והגלובלי״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים