שיאומי תייצר מערכות על שבב לשוק הטלפונים הניידים

החברה מצטרפת לרשימה המצומצמת של חברות שמייצרות את המערכות - ועוד עבור עצמן ● עד סוף השנה אמורות לצאת שתיים מהן

שיאומי

יצרנית הטכנולוגיה הסינית שיאומי (Xiaomi) עומדת להצטרף לרשימת החברות הדי מצומצמת שמייצרות מערכות על שבב לשוק הטלפונים הניידים, ולרשימה העוד יותר מצומצמת של החברות שמייצרות את המערכות הללו עבור עצמן, לשימוש עם המכשירים שלהן. לפי הדיווחים, הראשון מבין המעבדים שלה, אותם היא מכנה פיינקור (Pinecore), אמור לעלות על קו הייצור בקרוב ולהיות משולב במכשיר ה-Mi 5c שלה.

מדובר במערכת על שבב שמכונה V670 והיא מבוססת על שמונה ליבות Cortex-A53 במהירות שווה. מערכת זו מיועדת לשוק הנמוך יותר, והיא כוללת את השבב הגרפי Mali-T860 בגרסת שתי הליבות שלו ובמהירות של 800 מגה-הרץ. היא אמורה להיות מיוצרת בתהליך ייצור מיושן של 28 ננו-מטר.

לקראת סוף השנה אמורה להגיע המערכת על שבב השנייה של שיאומי, V970, שהיא הרבה יותר מתקדמת, מאחר שהיא תיוצר ב-10 ננו-מטר – תהליך הייצור שמשמש את קוואלקום (Qualcomm) להכנת Snapdragon 835, מעבד הדגל החדש שלה.

V970 יהיה גם הוא מעבד שמונה ליבות, אבל הפעם ארבע חזקות יותר, שמבוססות על Cortex-A73, ועם השבב הגרפי החדש יחסית של ARM, ה-Mali-G71, עם 12 ליבות במהירות 900 מגה-הרץ. מערכת זו אמורה להגיע למכשירי ה-Mi 6S וה-Mi Note 3 של שיאומי ברבעון האחרון של השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים