רענן ביבר, פוג'יטסו ישראל: "מגיעה לארץ חברה עם מסר של איתנות ויציבות"

לדברי ביבר, מנכ"ל החברה, "האתגר המרכזי של המנמ"רים כיום הוא להיערך ולסייע בביצוע המהפכה הטכנולוגית הרביעית - הפיכת הארגון לדיגיטלי בעידן של כלכלה דיגיטלית"

רענן ביבר, מנכ"ל פוג'יטסו ישראל. צילום: ניב קנטור

"תעשיית ה-IT חווה שינויים רבים בשנתיים האחרונות: מיזוגים, רכישות ופיטורים. כיום מגיעה לישראל חברה המביאה עימה מסר של חדשנות עם יציבות, ותק – עם השקעה מסיבית במו"פ", כך  אמר רענן ביבר, מנכ"ל פוג'יטסו (Fujitsu) ישראל.

ביבר דיבר בפתח אירוע השקת הפעילות של חברת ה-IT היפנית בישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') במרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה, בנוכחות מאות מקצועני IT.

לדבריו, "חברת המחשוב היפנית נוסדה ב-1935, הכנסותיה עמדו בשנה החולפת על 40 מיליארד דולר. פוג'יטסו היא חברת ה-ICT החמישית בגודלה בעולם ומספר אחת ביפן, ולה 160 אלף עובדים. מתוך המחזור, שישה מיליארד הוא באלקטרוניקה, ו-40 מיליארד הוא מ-ICT".

הוא ציין כי "אלה נחלקים ל-17.5 מיליארד דולר לשירותי IT: שירותים מנוהלים, ענן, אינטגרציה, ייעוץ ומיקור-חוץ. 23 מיליארד דולר הם למוצרים: שרתים מכל הסוגים, מ-High End ועד פשוטים, מערכות אחסון, לרבות אחסון פלאש (Flash), רישות, מחשוב אישי נייד ונייח, לקוח רזה וטאבלטים, ומערכות תיב"ם הנדסיות".

לסייע בביצוע המהפכה הטכנולוגית הרביעית

בנוסף, אמר, "החברה מטפלת בכל שבע שכבות אבטחת המידע והגנת הסייבר. החברה משקיעה כשני מיליארד דולר במו"פ לשנה, ומחזיקה ב-100 אלף פטנטים. ניוזוויק (Newsweek) מיקם אותה במקום השביעי בעולם בדירוג הירוק".

"האתגר המרכזי של המנמ"רים כיום", ציין ביבר, "הוא להיערך ולסייע בביצוע המהפכה הטכנולוגית הרביעית – הפיכת הארגון לדיגיטלי בעידן של כלכלה דיגיטלית".

הרעיון בבסיס המהפכה, אמר, "הוא לא רק לבצע את תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית למידע, למוצרים ולשירותים – אלא גם לאפשר לארגון להגיע ללקוחות בערוצים החדשים, בהם הם נמצאים – ולסייע בפיתוח מוצרים ושירותים חכמים יותר. צריך לדעת לטפל במידע הדיגיטלי שנוצר וזה דורש שינוי תפיסתי בקרב אלה שהתבססו עד היום במערכות המסורתיות, דוגמת ה-ERP וה-CRM".

"זו החלטה אסטרטגית להקים סניף בישראל", אמר ביבר והודיע על השותפים העסקיים החדשים של פוג'יטסו בארץ: בהיבט תמיכה ושירות, וכן מלאי לוגיסטי לחלקי חילוף – קבוצת יעל; בהיבט אינטגרציה – חיון מחשבים, One1 וכן אינטגרטור שלישי, עליו יוכרז בקרוב; ובהיבט ההפצה – איסטרוניקס, "היא המפיץ השני בגודלו בישראל בהכנסות, אבל ראשונה במגזר הארגוני-עסקי. כלל הפעילות הזו תהיה לצד המשך הפעילות מול השותפים הקיימים – CPM, טלדור, ניסקו ויניר".

"נחולל רעידת אדמה יפנית בשוק המחשוב הישראלי", סיכם ביבר. "לפוג'יטסו יש היצע רחב ושלם של מוצרים ושירותים. אני משוכנע כי יש מקום להרחבת ההיצע בתחום לטובת הלקוחות הארגוניים בארץ, מה גם שבזמן האחרון חברות המחשוב הגדולות האחרות עוברות תהפוכות לא קלות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים