VMware ומיקרוסופט השיקו פתרון המספק גישה למידע עסקי ולאפליקציות

Workspace One Essentials כולל אבטחה מוגברת, למניעת זליגת נתונים ב-Office 365, הזדהות חד פעמית שמאפשרת כניסה לכל האפליקציות של הארגון וגרסאות סקייפ שעברו אופטימיזציה לעסקים

26/10/2016 16:00
הכנס השנתי VMworld 2016 Europe, שיועד למשתמשי VMware באזור EMEA והתקיים באחרונה בברצלונה, היה במת הכרזות מרכזית של החברה. צילום: פלי הנמר

יותר מ-10,000 איש השתתפו השנה בכנס VMworld 2016 Europe של VMware, שהתקיים באחרונה בברצלונה ונועד למשתמשים באזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה). במסגרת הכנס בוצעו הכרזות שונות, כאשר אחת המרכזיות שבהן היא שדרוג של שיתוף הפעולה בין ענקית הווירטואליזציה לענקית אחרת – מיקרוסופט (Microsoft).

במוקד ההכרזה עומד Workspace ONE Essentials – פתרון מאובטח המספק גישה אחודה למידע עסקי ולאפליקציות. הפתרון החדש הופך את סביבת העבודה לדיגיטלית עבור כל משתמשי הקצה לשימושים השונים באקו-סיסטמים של גוגל (Google), אפל (Apple) ומיקרוסופט עצמה. כך היא מתאימה לפריסה רחבה וכלל עסקית.

החידושים ב-Workspace ONE כוללים אבטחה מוגברת, יכולות למניעת זליגת נתונים ב-Office 365 וחוויית משתמש קצה משופרת, עם הזדהות חד פעמית (Single sign on) שמאפשרת כניסה לכל האפליקציות של הארגון. בכלל זה נכללות גרסאות סקייפ (Skype) שעברו אופטימיזציה לעסקים על ידי Horizon של VMware, תוך שימוש בערוצים וירטואליים של P2P וביצוע עיבוד המדיה במכשירי הקצה, כדי להוריד עומס מהרשת.

Workspace ONE – לחיבור כל משתמש בכל פלטפורמה עם קבציו ויישומי הארגון לשלוש הפלטפורמות הגלובליות: גוגל, אפל ומיקרוסופט. צילום: פלי הנמר.

"החידושים הרבים שזמינים ב-Workspace ONE מדגימים את ההתקדמות של VMware בקטגוריה הזו, כשסיפורי הלקוח שהצגנו הם עדות חזקה לכך שהשוק מקבל את היכולות שהיא מציגה לפתור בעיות בעולם האמיתי", אמר סאנג'יי פונן, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל חטיבת מחשוב משתמשי הקצה ב-VMware, שהוא גם מנכ"ל שיווק ותקשורת גלובלי בחברה.

פונן הוסיף כי "פתרון הסקייפ שלנו לעסקים עם Horizon הוא חלק קריטי בפלטפורמת ה-Workspace ONE, שיאפשר ללקוחות לבצע אופטימיזציה לאספקה ולשימוש בתוכנות השיתוף שלהם במכשירים שונים".

סאנג'יי פונן, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל חטיבת מחשוב משתמשי הקצה ב-VMware. צילום: פלי הנמר.

היכולות החדשות מרחיבות את השימושים האפשריים של סביבת העבודה הדיגיטלית, כשבבסיס נמצא Workspace ONE Essentials. מדובר בתוספת שכוללת ממשק עבודה מאובטח ופשוט לתפעול, שמוגדר על פי הזהות של המשתמש. הפתרון מיועד למקרים בהם העובדים מביאים את המכשיר שבו הם משתמשים איתם. הוא יאפשר למחלקת ה-IT להציע גישה אחודה לקטלוג של אפליקציות עסקיות קריטיות (ווב, מובייל, תוכנה כשירות – SaaS, ו-Modern and legacy windows) ושירותים עבור משתמשי הקצה, שיוכלו לגשת לכל האפליקציות מכל מכשיר, באמצעות הזדהות חד פעמית.

יכולת מניעת אובדן הנתונים ב-Office 365 של Workspace ONE מונעת זליגת נתונים ואפליקציות או קישורן לשירותי שיתוף קבצים אישיים, בעוד שקבצים אישיים ואפליקציות ניתנים לשיתוף. הפתרון מאפשר לא רק להפעיל את Office 365 באופן מאובטח, אלא גם לבצע לו אינטגרציה עם אפליקציות ושירותים נוספים, שעברו אישור על ידי החברה. תוך כדי, הוא מאפשר גם לשמור על הקבצים והמידע שנמצאים בתוך ה-Sendbox של החברה על המכשיר.

כך נראה המובייל של המשתמש, שיכול לגשת ממנו לכל אפליקציה של הארגון ברשת, ללא תלות על איזו פלטפורמה היא רצה. צילום: פלי הנמר.

אחת מאותן חברות שעלו על גל הדיגיטליזציה עם VMware היא לופטהנזה קרגו, זרוע התובלה של ענקית התעופה הגרמנית, שמעסיקה 450 אנשי צוות ומשרתת 45 יעדים בעולם. לופטהנזה בחרה ב-Workspace ONE יחד עם AirWatch (שנרכשה על ידי VMware לפני כשנתייים) כדי לאכוף תאימות ותקנים, ניהול מכשירי מובייל וניהול אפליקציות לתמיכה במעבר ל-EFB (תיק טיסה אלקטרוני), שבלופטהנזה יעבוד על בסיס ה-iPad של אפל. המטרה היא להסיר עד כמה שניתן את האלקטרוניקה שמצויה בתוך תא הטייס. התוצאה של התהליך היא משקל תא טייס נמוך בהרבה מהמצב שהיה קיים קודם לכן, אימוץ קל ומהיר יותר של טכנולוגיות חדשות ויעילות דלק משופרת.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים