Compass גייסה 75 מיליון דולר בהובלת Wellington Management

בכך משלים הסטארט-אפ של אורי אלון גיוסים בהיקף של 210 מיליון דולר, מאז הוקם ב-2013 ● Wellington מנהלת נכסים בהיקף של כטריליון דולר

ד"ר אורי אלון, מייסד ויו"ר דירקטוריון קומפאס. צילום: יח"צ

חברת הסטארט-אפ Compass, שהוקמה על ידי ד"ר אורי אלון, הבעלים של קבוצת הכדורסל הפועל ירושלים, הודיעה על השלמת גיוס של 75 מיליון דולר, בהובלת Wellington Management המנהלת נכסים בהיקף של 969 מיליארד דולר.

בכך משלימה החברה, אשר פיתחה פלטפורמה טכנולוגית בתחום הנדל"ן, גיוסים בהיקף של 210 מיליון דולר מאז הוקמה בשנת 2013. Compass מציגה מחזור מכירות שנתי של שבעה מיליארד דולרים.

הסבב הנוכחי כלל גם גיוס ממשקיעים מובילים בחברה, בהם IVP (ר"ת Institutional Venture Partners) אשר הובילה את סבב הגיוסים הקודם של החברה בספטמבר 2015, אז גויסו 60 מיליון דולרים, והקרנות Thrive Capital ,406 Ventures וכן קרן ההון סיכון Founders Fund המנוהלת על ידי פיטר ת'יל, מהמשקיעים הראשונים של פייסבוק (Facebook) וממייסדי PayPal.

"הגיוס ישמש להאצת הצמיחה של Compass לשווקים חדשים ולהשקעה נוספת בטכנולוגיה", אמר אלון המכהן כיו"ר דירקטוריון החברה. "אנו גאים בכניסתו של שותף כמו Wellington Management. יחד נמשיך להביא את הטכנולוגיה של Compass לערים נוספות ברחבי ארצות הברית, ולהפוך את התעשייה ליותר שקופה ונגישה".

מידע מעמיק ואיכותי

אלון הקים את Compass עם שותפו העסקי, רוברט רפקין, לשעבר יועץ בבית הלבן וראש לשכת מנכ"ל ונשיא גולדמן סאקס (Goldman Sachs).ל-Compass 24 סניפים בערים ראשיות ברחבי ארצות הברית, בין היתר בניו-יורק (משרדים ראשיים), מיאמי, בוסטון, וושינגטון הבירה ולוס אנג'לס. בקרוב תפתח החברה סניפים נוספים בסן פרנסיסקו.

החברה מפעילה פלטפורמה טכנולוגית שמאפשרת למשתמשים ולסוכנים לקבל החלטות מושכלות בתחום הנדל"ן על ידי הצגת מידע מעמיק ואיכותי על מגמות תמחור ותנודות השוק בזמן אמת. בנוסף, הפלטפורמה מציגה מידע מפורט על אזורים, שכונות, עסקאות אחרונות שבוצעו, מקומות הבילוי והחינוך ועוד.

בתקופה האחרונה, רשמה Compass מספר הישגים משמעותיים. בתחילת 2016 השיקה אפליקציה שמכונה Compass Markets שמציעה, בין היתר, דו"חות בזמן אמת וכן אפליקציית "סוכן" דיגיטלי שמספקת את כל שירותי השיווק במקום אחד (one-stop marketing).

החברה היא השלישית בגודלה מבין חברות ההיי-טק הפועלות בתחום הנדל"ן במונחי מכירות בוושינגטון, ובין חמש המובילות בניו יורק. בנוסף, הייתה מעורבת בעסקה החמישית בגודלה בהיסטוריה של ארצות הברית בתחום הנדל"ן למגורים עם מכירת אחוזת איסט המפטון ב-110 מיליון דולר.

ד"ר אלון הציג בעבר שני אקזיטים מוצלחים כשמכר שתי חברות שהקים לגוגל (Google) ולטוויטר (Twitter). האקזיט הראשון היה כשמכר את מנוע החיפוש Orion, פרי פיתוחו במסגרת הדוקטורט, אשר נקנה בשנת 2006 על ידי גוגל.

לאחר המכירה, הצטרף אלון לצוות הניהולי של גוגל, ומנוע החיפוש שפיתח עמד בבסיס היכולת של גוגל להציע למשתמשיה חיפושים קשורים. ארבע שנים לאחר מכן, הקים את חברת הסטראט-אפ Julpan שפיתחה מנוע חיפוש לרשתות חברתיות, ונרכשה בשנת 2011 על ידי טוויטר. לאחר המכירה, הצטרף אלון לטוויטר בתפקיד מנהל מרכז הפיתוח שלה בניו יורק, תפקיד בו עבד במשך שנה, עד שעזב לטובת הקמת Compass.

אלון, אשר גדל והתחנך בירושלים, הקים קרן השקעות שמשקיעה בחברות סטארט-אפ בישראל ובעולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים