האקרים פרו-פלסטינים פרסמו פרטיהם של עובדי הממשל האמריקני

שוב זה קורה - האקרים, שפועלים לטענתם למען פלסטין וילדי עזה, הצליחו לשים את ידיהם על מאגר נתונים של עובדי ממשל אמריקנים ● בנוסף הם טוענים כי יש בידיהם גם פרטים על 20 אלף עובדי ה-FBI

זהירות, אבטחה! אילוסטרציה: BigStock

ממשלת ארצות הברית רושמת "לזכותה" שוב הסתבכות עם תקרית פרצת אבטחה מביכה. שלשום (א') בשעה מאוחרת, התפרסמו בחשבון טוויטר (Twitter) פרטיהם של צוות עובדי המחלקה לביטחון המולדת (Department of Homeland Security), כולל שמות, תפקידים, כתובות דואר אלקטרוני, מספרי טלפון ועוד. "זה בשביל פלסטין, רמאללה, הגדה המערבית, עזה, זהו בעבור ילד המחפש תשובה", נכתב בפוסט, שהפרטים האמורים שהופצו בו הם של למעלה מ-9,000 עובדים. זאת ועוד, ההאקרים טוענים שברשותם גם פרטים על 20 אלף עובדי FBI שבכוונתם להדליף בשלב הבא.

עוד לפני שפוסט הגיע לטוויטר, התפרסם באתר Motherboard מאמר אשר פירט כיצד השיגו ההאקרים 200 ג'יגה בייט של נתונים ממשרד המשפטים. במאמר הסבירו ההאקרים איך הצליחו להגיע למידע באמצעות חשבון דוא"ל שנפרץ. לאחר שלא הצליחו להיכנס לפורטל הצוות של המשרד, התקשרו ההאקרים למחלקה המתאימה והמטלפן מטעמם סיפר בשיחה כי הוא עובד חדש וכך קיבל קוד שהעניק להאקרים את הגישה פנימה.

אחר כך שימש האישור את ההאקרים גם לצורך גישה למחשב וירטואלי הקשור לחשבון דואר אלקטרוני שכלל קבצים המאוחסנים באינטרא-נט של משרד המשפטים. לדברי האתר, ההאקרים טענו כי השיגו גישה ללא פחות מטרה בייט של נתונים, אך כאמור לקחו "רק" 200 ג'יגה מהם. שיחות שנעשו לכמה מהמספרים שהופיעו ברשימת העובדים שדלפה, אישרו שהמידע שסיפקו ההאקרים היה אותנטי ברובו. בנוסף עשו ההאקרים שימוש בחשבון כדי לשלוח דואר אלקטרוני ל-Motherboard על-מנת לספק הוכחה נוספת לפריצה. רשימת העובדים שדלפה כללה פרטים של בעלי מגוון עמדות ומשרות, בכללם אנליסטים, סוכנים מיוחדים, מומחי שפה ואחרים.

כל אלו עלולים, כמובן, להוות רק את אקורד הפתיחה של המקרה האמור, במידה שההאקרים ימשיכו עם תכניותיהם להפיץ גם את מסד הנתונים של ה-FBI, שלטענתם נמצא ברשותם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים