הלך לעולמו מנחם תירוש, סמנכ"ל התפעול הראשי של פרטנר

תירוש היה ממקימי פרטנר וכיהן כסמנכ"ל הטכנולוגיות שלה עד 2004 ● הוא חזר לחברה לפני מספר שנים, לבקשתו של המנכ"ל, חיים רומנו

מנחם תירוש ז"ל, סמנכ"ל התפעול הראשי של פרטנר. צילום: סיון פרג'

מנחם תירוש, סמנכ"ל התפעול הראשי של פרטנר ב-3.5 השנים האחרונות, הלך הלילה (ב') לעולמו, לאחר שנאבק במחלה קשה.

לתירוש ניסיון רב בתחום התקשורת. הוא נמנה עם מקימי פרטנר ושימש כסמנכ"ל הטכנולוגיות שלה מיום הקמתה ועד לשנת 2004. לאחר מכן כיהן כמנכ"ל סכמה, שעוסקת בפיתוח פתרונות אופטימיזציה לרשתות סלולר, ומילא תפקידי ניהול מגוונים, בהם מנכ"ל הסטארט-אפ Outsmart ומנכ"ל TTI טלקום. בסוף 2011, בעקבות שינוי במבנה הארגוני של פרטנר, תירוש חזר אליה ומונה לסמנכ"ל התפעול הראשי.

חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר, הוציא הודעה מיוחדת בה כתב כי "בצער רב ובכאב אנו מודיעים על פטירתו בטרם עת של מנחם תירוש, סמנכ"ל התפעול הראשי של קבוצת פרטנר". הוא כינה את תירוש "איש חזון משכמו ומעלה, איש אשכולות, המומחה המוביל בתחומו בארץ".

לדבריו, "החזון של הקמת חברת תקשורת, שתהווה מודל ותוביל את השוק בחדשנות וקדמה טכנולוגית, הפך למציאות בזכותו של מנחם. הוא עשה את הבלתי אפשרי והקים רשת לתפארת ברמה בינלאומית כנגד כל הסיכויים. הקמת רשת הדור השלישי, היכולות ההנדסיות והטכנולוגיות לנדוד עם המכשיר גם בחו"ל והאפשרות לשלוח מסרונים היו רק חלק קטן מהחלומות שהוגשמו".

רומנו ציין כי "עם חזרתי לחברה ב-2011, מנחם שוב נקרא אל המשימה. היה לי ברור שמנחם הוא האיש שיוכל להצעיד את החברה לאתגריה הטכנולוגיים הבאים. מנחם לא שקט על השמרים ומיד עם הגעתו רתם את החברה להגשמת החלום הבא: להקים את הרשת המתקדמת בישראל, Orange4G, בפריסה הרחבה ביותר. בד בבד פעל ליצירת מוצרי ערך רבים, שהתבססו על טכנולוגיות מתקדמות ונועדו לשפר את חיי היום יום של לקוחותינו. מנחם, יחד עם מנהלי ועובדי חטיבת הטכנולוגיות, החזיר לפרטנר את המובילות".

"לפני כשנתיים", הוסיף רומנו, "מנחם התבשר כי הוא חולה במחלה קשה. הוא לא נתן לבשורה זו להסיטו מדרכו המקצועית ומאהבת החיים, שהייתה חלק בלתי נפרד מהווייתו. מנחם לחם בגבורה ובאומץ רב במחלה. למרות הטיפולים הקשים, הלילות ללא שינה והכאבים, שהיו מנת חלקו, המשיך לקדם במסירות עילאית ויוצאת דופן, עד לימיו האחרונים, את החברה, שכולנו כל כך אוהבים".

"אנחנו נפרדים היום בכאב רב מחבר יקר", סיכם רומנו. "משפחת פרטנר מרכינה ראש לזכרו של מנחם ומחבקת את משפחת תירוש, שתהיה תמיד חלק ממנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים