יבמ תבצע מיקור-חוץ בלופטהנזה בהסכם בן מיליארד יורו

הענק הכחול יספק שירותי מיקור-חוץ של תשתיות טכנולוגיות מידע לחברת התעופה ולחברות הבנות שלה החל מאפריל 2015 ● יבמ תנהל גם את מרכז עיבוד הנתונים, פעילות מוקד השירות הפנימי ושירותי ההדפסה של לופטהנזה

הסכם עם יבמ. לופטהנזה

יבמ (IBM) תספק שירותי מיקור-חוץ ל-IT של לופטהנזה (Lufthansa) בחוזה בהיקף מיליארד יורו – סכום השווה ל-1.25 מיליארד דולר, למשך שבע שנים. העסקה טעונה אישור של הרגולטור האמריקני והנהלת חברת התעופה.

הענק הכחול יספק שירותי מיקור-חוץ של תשתיות טכנולוגיות מידע לחברת התעופה ולחברות הבנות שלה החל מאפריל 2015. יבמ תנהל גם את מרכז עיבוד הנתונים של לופטהנזה, את פעילות מוקד השירות הפנימי ושירותי ההדפסה במסגרת החברה. במסגרת ההסכם, כ-1,400 עובדים של לופטהנזה בתחום המחשוב יעברו לשורות יבמ.

תחילה יבצע הענק הכחול מיטוב של תהליכי ה-IT המתנהלים בלופטהנזה, במגמה להניב חיסכון שנתי של 70 מיליון יורו. במהלך תקופת החוזה, אנשי יבמ יטמיעו ויתפעלו בחברת התעופה הגרמנית פתרונות חדשים המשלבים יכולות ניתוח אנליטי, יישומי מובייל ורשתות חברתיות, שיאפשרו לחברת התעופה להציע שירותים חדשים ללקוחותיה, ויתרמו לשיפור פריון העבודה.

בלופטהנזה חוזים כי מיקור-החוץ של תשתיות טכנולוגיות המידע והעברתן לידי יבמ ישפרו את כושר התחרות של הקבוצה: תוכנית השינויים תשפר ישירות את מבנה העלויות של החברה, ובהמשך תיהנה לופטהנזה מאפשרות להרחבת הדיגיטציה של התהליכים העסקיים, תוך שיפור היעילות ומתן שירות איכותי יותר ללקוחותיה. המהלך, על פי לופטהנזה, הוא חלק ממהלך גדול יותר, של ארגון מחדש של מבנה החברה והצורך בצמצום הוצאותיה התפעוליות – כחלק מהתחרות מול חברות התעופה האירופאיות, כמו גם מול חברות תעופה מהמפרץ הפרסי.

בשלב הראשון של העבודה, תכין יבמ את התשתיות הטכנולוגיות של לופטהנזה לעידן הענן, במהלך שיאפשר להפעיל בהמשך גם כלים אנליטיים, לתמוך במשתמשים ניידים ולהרחיב את השימוש בעולם הרשתות החברתיות. בין השאר, אנשי הענק הכחול יפעילו בחברת התעופה הגרמנית כלי עבודה שיתופית ומערכות הודעות לניהול עסקים ברשת חברתית, שירותי רשת תקשורת ותקשורת קול, סביבת עבודה ייעודית מותאמת ומסגרת הגנה כוללת, לרבות מערכות ניטור, בקרה ושליטה.

כלי ניהול מכשירי הקצה הניידים בסביבה הארגונית ממשפחת MobileFirst של יבמ יתמכו בהפעלת תשתיות מובייל יעילות ומאובטחות, ויאפשרו הקצאה, אבטחה וניהול מכשירים ניידים ואפליקציות בתהליכים פשוטים ליישום והבטחת גישה נוחה לעובדים וללקוחות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים