סייבר ארק החלה לפעול בנאסדא"ק – מנייתה זינקה ושווייה עלה ל-880 מיליון דולר

חברת אבטחת המידע מתמחה בהגנה מפני איומים מתקדמים ומתקפות סייבר מתוחכמות באמצעות ניהול של חשבונות פריבילגיים והגנה על נכסי מידע רגיש, ה"לב" של כל ארגון ● ביום המסחר הראשון (ד') לאחר שלושה ימים, זינק מחיר המניה מ-16 ל-29.8 דולר בסוף השבוע

זינקה ביותר מ-60% ביום המסחר הראשון. סייבר ארק הישראלית

השנה העברית החדשה נפתחה בהנפקה ישראלית מוצלחת של חברת אבטחת המידע סייבר ארק (Cyber Ark).

סייבר ארק הישראלית החלה לפעול בנאסדא"ק, בערב ראש השנה. מנייתה זינקה ביותר מ-60% ביום המסחר הראשון, מה שהקפיץ את שווייה מחצי מיליארד דולרים ל-750 מיליון. סייבר ארק נוסדה בשנת 1999 על ידי אודי מוקדי, המשמש כיום כמנכ"ל החברה. לחברה כ- 400  עובדים,  ויותר מ-1500 לקוחות ברחבי העולם. יו"ר סייבר ארק הוא גדי תירוש, שותף כללי בקרן JVP. ח"כ אראל מרגלית, מייסד קרן JVP, שימש כיו"ר החברה עד כניסתו לחיים הפוליטיים.

הודעה על כוונתה לפעול הייתה לפני כשבועיים, החתמים הם ג'יי.פי. מורגן (JP Morgan), דויטשה בנק (Deutsche Bank) ובנק ברקליס (Barclays). המניות נסחרות תחת הסימול CYBR.

החברה הגישה את הבקשה להנפקה, ביוני האחרון. היא הוקמה ב-1999 וב-12 החודשים שהסתיימו ב-31 במרס 2014 הסתכמו מכירותיה ב-71 מיליון דולר. בשנים האחרונות רשמה החברה צמיחה של עשרות אחוזים בכל שנה. הרווח הנקי שלה הגיע ב-2013 ל-6.6 מיליון דולר. לסייבר ארק 1,500 לקוחות וב-2011 היא ביצעה סבב גיוס של 40 מיליון דולר, בהובלת גולדמן זקס (Goldman Sachs).

בעלת המניות הגדולה ביותר בסייבר ארק , 46% ,  היא קרן הון-הסיכון JVP. קרן נוספת, וורטקס, מחזיקה ב-9% מהמניות וגולדמן זקס – ב-19%. השאר מוחזקות על ידי בעלי מניות אחדים – כל אחד מהם עם כמה אחוזים בודדים. עד הנפקתה, הייתה סייבר ארק חברת אבטחת המידע הפרטית הגדולה בישראל.

סייבר ארק,  מתמחה בהגנה מפני איומים מתקדמים ומתקפות סייבר מתוחכמות באמצעות ניהול של חשבונות פריבילגיים והגנה על נכסי מידע רגיש, ה"לב" של כל ארגון. לחברה יותר מ-300 עובדים, החברה פעילה ממרכז הפיתוח בישראל המונה מעל 150 עובדים, מהמטה באצות הברית ומשרדים נוספים באירופה ואסיה פסיפיק. החברה מאבטחת ארגונים בעלי רגישות אסטרטגית גבוהה בכל העולם, כגון: ארגוני תשתיות, גופי צבא ובטחון, סוכנויות ביון, ארגונים פיננסיים ועוד. לחברה יותר מ-1500 לקוחות ברחבי העולם, מהם כ-35% מחברות הה-100 של פורטצ'ן  (Fortune ) מעל 400 חברות במגזר הפיננסי, מתוכם 17 מ-20 הבנקים הגדולים בעולם. בישראל החברה מאבטחת חלק ניכר מהארגונים הגדולים במשק, וכן כ-90% מגופי התשתית

הנפקה החלה לפי שווי חברה של 470 מיליון דולר – כאשר החברה הנפיקה כ-5.4 מיליון מניות בטווח מחיר שתוכנן להיות בין 13 ל-15 דולר לכל אחת.  מניית החברה החלה להיסחר בנאסד"ק תחת הסימול CYBR ובתוך שלושה ימים זינק מחיר המניה מ- 16 דולר (המחיר הראשוני) ל-29.8 דולר בסוף השבוע, (עליה של 86 %). בפועל, החברה גייסה 86 מליון דולר ושוויה זינק ל-881.4 מליון $. התכנון המקורי היה לגייס 75 מליון $ לפי שווי חברה של 470 מליון דולר.

השתתף בהכנת הידיעה ג'ון בן זקן

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים