קבוצת אמן רכשה את הפעילות של פוריטי בתחום אבטחת מידע בסביבות מיקרוסופט; ההיקף: מאות אלפי שקלים

פוריטי, שהוקמה בשנת 2008, מונה כעשרה עובדים ועוסקת בפיתוח, תכנון, הטמעה וייעוץ של טכנולוגיות ומוצרי אבטחה בסביבת מיקרוסופט ● עידן ואוהד פלוטניק, בעלי פוריטי: "החלטנו שהגיע הזמן להצטרף לחברה גדולה יותר, שתוכל לספק שירותי תמיכה איכותיים ללקוחות"

קבוצת אמן רכשה את פעילות אבטחת המידע בסביבת מיקרוסופט (Microsoft) של פוריטי (Foreity). היקף העסקה מוערך במאות אלפי שקלים.

פוריטי הוקמה בשנת 2008, ונמצאת בבעלות האחים עידן ואוהד פלוטניק. החברה מונה כעשרה עובדים ועוסקת בפיתוח, תכנון, הטמעה וייעוץ של טכנולוגיות ומוצרי אבטחה בסביבת מיקרוסופט. לחברה לקוחות ארגוניים רבים בעלי תשתיות מיקרוסופט בארגון או בענן, אשר נדרשים לפתרונות אבטחת מידע.

פוריטי היא קבלנית משנה של מיקרוסופט. פתרונות אותם מטמיעה החברה כוללים גישה מרוחקת ומאובטחת בצורה שקופה; הגנה מתקדמת על שרתי הדואר, תחנות הקצה והשרתים בארגון; הגנה על חיבור טלפונים ניידים ללא התקנה של רכיבים בצד הטלפון; הגנת DLP; הגנה על שירותי ענן; תכנון והטמעת SSO; וניהול זהויות, שירות הקשחות של שרתים, תחנות עבודה ויישומים, ועוד.

האחים פלוטניק, המחזיקים בתואר Microsoft MVP בתחום אבטחת המידע מטעם הענקית מרדמונד, אמרו כי "אנו שמחים על חתימת ההסכם עם קבוצת אמן. ברבות השנים בסיס הלקוחות שלנו התרחב, והחלטנו כי הגיע הזמן להצטרף לחברה גדולה יותר, שתוכל לספק שירותי תמיכה איכותיים ללקוחות".

צביקה אלפי, סמנכ"ל המכירות והשיווק ומנהל חטיבת התשתיות בקבוצת אמן, אמר כי "ההצטרפות של פוריטי לפעילות אבטחת המידע בקבוצה תהווה מכפיל כוח ליכולות שלנו בתחום תשתיות מיקרוסופט, ותרחיב את השירותים שאנו מספקים ללקוחותינו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים