תוכן שיווקי

לקראת אירוע | לעבור לענן בלחיצת כפתור וללא השבתה

31/07/2012 14:34

מאת ארז פז, CTO ומיסד חברת Singular, בעל 15 שנות ניסיון בתחום

היום מנהלי מחשוב ואנשי IT מבינים שהענן מביא אתו רמה חדשה של גמישות וטכנולוגיה שיכולה לשפר את איכות מתן שירותי ה-IT בכול ארגון. שיפורים כגון טכנולוגיה חדישה – ספקי הענן דואגים לתשתית עדכנית ולחידוש של תשתית קיימת. שיפור יכולות הארגון – שימוש בתוכנות החדישות ביותר לניהול העסק כגון ERP או CRM בענן. זמינות גבוהה – ספקי הענן דואגים לזמינות גבוהה של תשתיות חדר המחשב שלהם ומשקיעים בנושא מיליוני דולרים בשנה. שירות בזמן – השירות שמקבלים מספקי הענן הוא שירות מהיר ורחב עם גב של חברה גדולה ויציבה המסוגלת לספק מענה מהיר וענייני. עלות נמוכה ולפי שימוש –  בענן צריכת המשאבים היא בדיוק לפי השימוש בפועל והתשלום הוא לפי השימוש כך שהתשלום הוא ביחס ישיר ויעיל. גדילה וצמצום לפי הצורך – הענן מספק גדילה וצימצום באופן דינאמי ומידי ללא רכש מיותר של ציוד ותוכנה.

לאור כול התועלות האלו, הרבה ארגונים חושבים, מתכנים ועוברים לענן. ישנם מספר אתגרים בהחלטה לעבור לענן כגון כיצד מעבירים את מערכות המידע של הארגון בהשבתה מינמאלית? איך מעבירים מתשתית פיזית לוירטואלית בענן ציבורי? כיצד מבצעים בדיקות ללא השבתת הייצור? ועוד.

חברת Vision Solutions מספקת פתרון מאוד מעניין שנקרא Double-Take Move. זה פתרון ייחודי שכול מטרתו היא להעביר תשתית מחשוב של ארגון ממקום למקום ללא השבתה. כך, שניתן להעביר את כול תשתית המחשוב לכול ענן באופן שקוף ללא חשש לפגיעה בשירות לעובדים וללקוחות.

הפתרון Double-Take Move משתמש בטכנולוגיית רפליקציית Real-Time Byte-Level בין שרתים ללא תלות בחומרה, Storage או אפליקציה. הטכנולוגיה מכילה 22 פטנטים ייחודים ומאפשרת רפליקציה בזמן אמת, רפליקציה על גבי WAN (גם לספק ענן מרוחק בחול כגון Amazon EC2), רפליקציה מכול תשתית לכול תשתית – X2X אמיתי, ביצוע בדיקות בענן למידע האמיתי לפני מעבר לעבודה בייצור. כל התהליך נשלט באמצעות קונסול ניהול נוח וקל.

באמצעות המוצר ניתן להעביר כול שרת פיזי או וירטואלי עם כול אפליקציה לכול ספק ענן בעולם. המעבר יהיה שקוף למשתמש והטכנולוגיה של Double-Take תשמור על Consistency של כול המידע כולל מערכת הפעלה, אפליקציה ו Data Base. תוכלו לבחור מועד נוח לביצוע בדיקות ללא פגיעה בשרת המקור ומועד לביצוע המעבר בפועל (Cut Over) – כיבוי שרת מקור והדלקת יעד.

ניתן לבצע רפליקציה במגוון תצורות כגון P2P – בין שרתים פיזיים (חומרה לא זהה), P2V – שרת פיזי ל-VMware או ל Hyper-v גם בתצורת Many to One וגם בתצורת One to One, V2V בין וירטואלים (גם בין תשתיות וירטואליזציה לא זהות) ו-V2P מוירטואלי לפיזי.
הטכנולוגיה לא מוגבלת רק למעבר לענן. ניתן להשתמש במוצר על מנת להעביר משרדים ממקום למקום. להעביר שרתים בין משרדים, להעביר שרתים ישנים לחדשים ללא השבתה ו P2V ללא השבתה לשרתים קריטיים או גדולים גם על גבי WAN.

הגמישות שמקבלים במעבר מקלה בצורה משמעותית על פרויקט מעבר לענן ומספקת סט כלים לביצוע המעבר ללא השבתה.

אתר Singular

אירועים קרובים