תוכן שיווקי

NetApp משיקה פתרונות אחסון חכמים המאפשרים לארגונים בגודל בינוני להאיץ את הצמיחה, לפשט ולמנף את הענן

NetApp חושפת את FAS2220 החדשה בעלות נוחה ומרחיבה את מערכת שותפי הענן כדי לסייע לארגונים בגודל בינוני להתחיל נכון, לשמור על פשטות ולצמוח בחכמה

20/06/2012 16:19

ארגונים בגודל בינוני נאלצים לעמוד בקצב המאתגר של העלייה בדרישות וכן להמשיך ולנהל את כמות הנתונים המצטברת, כאשר עומדים לרשותם משאבי IT ותקציבים מוגבלים. תשתית IT יעילה, גמישה ופשוטה מעניקה את הזריזות הדרושה כדי לסייע לארגונים בגודל בינוני לנצל את התרבות הנתונים לטובת יצירת הצלחה ויתרון תחרותי. כתוצאה מכך, להחלטות שמקבלים ארגונים בגודל בינוני בנוגע לבסיס האחסון יש השפעה מכרעת על הצלחתם בעתיד.

מערכת FAS2220 החדשה של NetApp, היא התוספת החדשה להיצע המוצרים הבסיסי של החברה, ונשענת על התנופה וההצלחה של מערכת FAS2240 אשר הושקה לאחרונה. מערכת ה-FAS2220 החדשה מספקת טכנולוגיות חדשניות וערך רב יותר אשר מאפשרים לארגונים בגודל בינוני:

•    להתחיל נכון מספקת ערך ביצועים ותוכנה גבוה בהשוואה למערכות אחסון מסורתיות ברמה הבסיסית.
•    לשמור על פשטות מספקת ביצועים משופרים ללא מורכבות יתר בתהליכי הפריסה והניהול.
•    לצמוח בחכמה ממנפת השקעות קיימות ומאפשרת להוסיף יכולות בקלות על פי הצרכים המשתנים.

לדברי שלומי פרייס, מנכ"ל NetApp בישראל: "כמובילת מגזר הארגונים בגודל בינוני, מסייעת NetApp ללקוחות בכל שנה במתן מענה יעיל לצורכי האחסון שלהם".

לפי מחקר שערכה לאחרונה חברת Enterprise Storage Group‏, ב-74% מכל הארגונים בגודל בינוני יגדלו ההוצאות על שירותי ענן בשנת 2012. ‏NetApp עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם שותפי ערך מוסף נבחרים כדי לספק הגנה על הנתונים כשירות (DPaaS) ולסייע ללקוחות להתחיל נכון ולצמוח בחכמה. DPaaS מאפשר ללקוחות לספק לארגון הגנה טובה יותר מפני אובדן פרודוקטיביות, הכנסה ומוניטין הנגרמים עקב אובדן נתונים והשבתות.

מניש גואל, סמנכ"ל בכיר לתפעול מוצרים ב-NetApp: "התרבות הנתונים והסביבה התחרותית המתרחבת בשילוב עם תקציבים ומשאבים מוגבלים – פירושם שארגונים בגודל בינוני חייבים לקבל החלטות חכמות בנוגע לתשתית ה- IT. פלטפורמת FAS2200 המשופרת מספקת ללקוחות את הפשטות, הגמישות, הביצועים והערך הדרושים להם ומשמשת כבסיס אחסון שניתן להסתמך עליו בבטחה כדי ליהנות מהצלחה עסקית".

אירועים קרובים