פאיירפלאי הסבה את מערכות המג'יק בתוכנות בית השיטה לדוט.נט בהיקף של 2.5 מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט, הוסבו מערכות המג'יק של החברה, המפתחת והמשווקת את "גלבוע אקדמית", מערכת לניהול מוסדות להשכלה גבוהה - כולל הסבת דו"חות, ממשקים, מאגרי מידע ועוד ● לאחר הסבת המערכת התאפשר לתוכנות בית השיטה להמשיך ולתחזק את המערכת המוסבת, ואף לשדרג אותה בהתבסס על היכולות הקיימות בפלטפורמת דוט.נט

פאיירפלאי, המספקת פתרון להסבה אוטומטית של מערכות מסביבת מג'יק לסביבת דוט.נט, הסבה את מערכות המג'יק של תוכנות בית השיטה. במסגרת הפרויקט, הוסבו מסדי הנתונים, הדו"חות, מאגרי המידע והממשקים לסביבת דוט.נט של מיקרוסופט. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק מעריכים כי הוא נאמד ב-2.5 מיליון שקלים.

ההסבה בחברה המפתחת והמשווקת את "גלבוע אקדמית", מערכת לניהול מוסדות להשכלה גבוהה, בוצעה באמצעות טכנולוגיית Firefly.Box מתוצרת פאיירפלאי. מהחברה נמסר, כי מדובר באחת ממערכות המג'יק הגדולות והמורכבות מבחינת היקף הקוד, כמות המסכים, הדו"חות והממשקים, ומבחינת מאגרי המידע, כמות הלקוחות ותהליך היישום. לאחר הסבת המערכת התאפשר לתוכנות בית השיטה להמשיך ולתחזק את המערכת המוסבת, ואף לשדרג אותה בהתבסס על היכולות הקיימות בפלטפורמת דוט.נט.

מתוכנות בית השיטה נמסר, כי היא בחרה בטכנולוגיית Firefly.Box של פאיירפלאי לאחר בחינת מספר אלטרנטיבות הקיימות בשוק, והחליטה לבצע את העסקה לאחר שהשתכנעה כי רק הטכנולוגיה מבטיחה הסבה אוטומטית לחלוטין, הכשרה מלאה לצוות הפיתוח, לוח זמנים ועלות קבועים וידועים מראש.

לדברי אורי כרמי, מנכ"ל תוכנות בית השיטה, "לאחר שנים רבות בה שירתו אותנו מערכות המג'יק נאמנה, הגענו בלב כבד למסקנה, כי כחברה הפונה לשוק האקדמי אין לנו ברירה אלא לאמץ את טכנולוגיות מיקרוסופט כסטנדרט, משום שכל לקוחותינו, הקיימים והפוטנציאליים, מסתמכים על טכנולוגיות אלה ומצפים מהפתרונות המוצעים להם להסתמך אף הם עליהן. כמנכ"ל בית תוכנה אני שמח שסוף סוף יש פתרון אשר מאפשר למנף את ההשקעה העצומה שהשקענו במערכות המג'יק, ולהפוך את המערכות שלנו לעדכניות וסטנדרטיות בתהליך אוטומטי, קצר ובמינימום סיכון עסקי וטכנולוגי".

נועם הניג, מנכ"ל פאיירפלאי, מסר כי "אנו גאים במיוחד בחתימה על החוזה עם תוכנות בית השיטה, גם משום שזהו לקוח משמעותי בעל חשיבות אסטרטגית. בתהליך המכירה עברנו ביחד עם הלקוח על קוד המערכת המוסבת, ויחד איתו ביצענו שינויים ושדרוגים כדי להציג את המערכת ללקוחות "גלבוע אקדמית", וכך נוצרו אמון והכרות של הצוות הטכני עם המערכת המוסבת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים