תוכן שיווקי

accesslayers קיבלה את אישור הרשות לאבטחת מידע מסוג NISA secure עבור מערכת portnox מתוצרתה

27/03/2012 17:53

חברת accesslayers הישראלית, המפתחת פתרונות לניהול ובקרת גישה, קיבלה את אישור הרשות לאבטחת מידע מסוג NISA secure עבור מערכת portnox מתוצרתה. אישור NISA secure הוענק ל-portnox לאחר בדיקה טכנית מקיפה של הפתרון על כלל רבדיו. האישור יאפשר לגופים ממשלתיים ואזרחיים כאחד המונחים על ידי הרשות לממש ניהול בקרת גישה הלכה למעשה באמצעות פתרון מוכח ומאושר בשימוש.

הרשות הממלכתית לאבטחת מידע מופקדת על הנחיה מקצועית של הגופים המונחים שבאחריותה בתחום אבטחת תשתיות מחשב חיוניות מפני איומי טרור וחבלה בתחום אבטחת מידע מסווג ומפני איומי ריגול וחשיפה. הרשות לאבטחת מידע בודקת ומסמיכה פתרונות טכנולוגיים בתחומה שלה וזאת במסגרת סמכותה על פי החוק להסדרת הביטחון בגופים ציבוריים – על פי חוק התשנ"ח 1998. portnox מוטמע זה זמן רב אצל מאות לקוחות בישראל ומחוצה לה כאשר עשרות רבות מהם הינם גופים מונחי הרשות לאבטחת מידע.

כמו כן חברת access layers השיקה לאחרונה גרסה חדשה של מערכת portnox וזו מכילה מודולים חדשים המספקים מענה נדרש לשכבות גישה חדשות הנמצאות בשימוש אצל מירב הארגונים. הפתרון העדכני מקיף את כלל שכבות הגישה לרשת האירגונית! על פי accesslayers רק כיסוי מלא של כלל השכבות (Ethernet, wireless. VPN, Virtual) וכלל הרכיבים הקשורים אליהן הוא זה היכול לספק פתרון ניהול בקרת גישה יעיל לרשת האירגונית המודרנית. הפתרון מאפשר יכולות ניהול מתקדמות, מודול מעודכן לטובת בדיקות תאימות compliance, יכולות clustering לטובת יכולות גידול והרחבת הפריסה, רכיבי ניהול לסביבות מבוזרות ורכיבים מתקדמים נוספים.

אסף גולדברג, מנהל מכירות ישראל ומזרח אירופה, access layersאסף גולדברג, מנהל מכירות ישראל ומזרח אירופה בחברת access layers: "אישור הרשות מהווה נדבך נוסף בהפיכת התפישה הייחודית והחדשנית של portnox לסטנדרט בתחום ניהול בקרת גישה בישראל. גופים מונחים יכולים כעת לממש בפועל בקרת גישה שאינה דורשת מהפכות תפעוליות או השבחות תשתית יקרות ומורכבות דוגמת 802.1x ובכך לעמוד בדרישות הרשות".

חברת אקסס ליירס הנה חברה ישראלית הפועלת באופן נרחב בישראל ובאירופה זה זמן רב. החברה פותחת בחודשים אלו את משרדיה בארה"ב.

אירועים קרובים