תוכן שיווקי

פרודוור ישראל הכריזה על תוכנית אימוץ מהיר למערכת Microsoft Dynamics CRM בענן בשיטת "עשה זאת בעצמך"

26/12/2011 14:07

פרודוור (Prodware) ישראל הודיעה כי תציע ללקוחות בישראל תכניות שונות ליישום מהיר ופשוט של Microsoft Dynamics CRM בענן. התכנית מבוססת על שיתוף פעולה בין פרודוור לבין הנהלת Microsoft Dynamics ב-EMEA (אירופה, מזרח התיכון ואפריקה) אשר פיתחה תוכנית להאצת האימוץ של Microsoft Dynamics CRM בענן של מיקרוסופט.

התכנית כוללת מספר מרכיבים ביניהם: מסלול הכשרת משתמשים מובילים המעוניינים להתאים את המוצר לארגון בעצמם (Do it yourself),  תכנית יישום מקוצרת ללקוחות המעוניינים להשתמש ביישום על פי תבנית קיימת ותכניות מתקדמות יותר ליישום מערכות מורכבות. כמו כן מציעה פרודוור מסלולים ללא תשלום או בעלות סמלית ומפגשים עם לקוחות ב-Webinars ומפגשים פרונטליים. התוכנית, אשר פעילה כבר בסניפי פרודוור באירופה תושק בישראל במקביל להשקת קמפיין ה-CRM ONLINE של מיקרוסופט.

תכנית האצת האימוץ של Dynamics CRM Online בקרב לקוחות הענן של מיקרוסופט בישראל, פותחה על בסיס Best Practice שמקורו בחברת האם של פרודוור באירופה וכן על פי מודל מוכח מארה"ב. התכנית משלבת בין ההיכרות העמוקה של פרודוור עם השוק הישראלי לבין הניסיון הבינלאומי שנצבר בתחום הענן, אשר הפך לעובדה קיימת בארץ בשנה האחרונה.

פרודוור ישראלתומר צפלר, מנהל פעילות ה-CRM של פרודוור בישראל: "השוק הישראלי מיישר קו עם השוק האמריקאי המוביל ביישומי ענן. בשנה האחרונה אנו נתקלים ביותר לקוחות בינוניים ואף גדולים אשר מאמצים את ה-Dynamics CRM Online בענן. בעקבות זאת הצבנו לעצמיו סטנדרט מחמיר לפיתוח ולפיו כל יישום CRM שלנו גם כזה שמותקן On Premise, יהיה Cloud Ready ויאפשר ללקוח לעבור לענן לפי החלטתו".

מיכל הררי, מנהלת פעילות הפתרונות העסקיים של פרודוור בישראל: "פרודוור משקיעה משאבים רבים בפיתוח מתודולוגיות ליישום והטמעה וכן בפיתוח מוצרים ותוספים ל-Dynamics Online ואנו צופים שבשנת 2012 נראה את פירות ההשקעה".

אירועים קרובים