תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | ירון פרץ, גטר טק: "ניהול נכון של מערך ההדפסה יכול לחסוך לארגון הוצאות מיותרות וגם לעזור לשמור על הסביבה"

שיחה עם ירון פרץ, מנהל מכירות ארצי של חטיבת ההדפסה בחברת גטר טק, בעקבות כנס PRINT2011

07/11/2011 17:20

גטר-טק היא נציגתה הרשמית של לקסמרק בישראל, כבר 20 שנה והיא מציעה ללקוחותיה פתרונות הדפסה מגוונים הכוללים: מדפסות לייזר ודיו, מתכלים וכן שירותי תמיכה ופתרונות הדפסה מתקדמים, המסייעים לניהול מערך ההדפסה של העסק.

אילו חידושים נראו בשנים האחרונות בתחום ההדפסה הארגונית?
"בשנים האחרונות נראו שני חידושים עיקריים בתחום: המעבר להדפסה צבעונית וצמיחתם של פתרונות ניהול מערך ההדפסה".

מה החידוש בהדפסה צבעונית?
"אמנם הטכנולוגיה לא חדשה כלל, אך בשל ירידה בעלויות הייצור מדפסות אלו נעשו נגישות יותר לכל ארגון. היום כל משרד עורכי דין של שני שותפים יכול להרשות לעצמו מערך הדפסה קטן צבעוני ואיכותי".

איך גטר-טק משתלבת במגמות אלו?
"בהקשר של ההדפסה הצבעונית, אנחנו משווקים מגוון מדפסות לייזר ומשולבות לייזר צבעוניות של לקסמרק שנותנות מענה לארגונים גדולים וקטנים. אנחנו מציעים מסלולים שונים לרכישת מערך הדפסה צבעוני תפור למידותיו של הלקוח.

לקסמרק יוצאת בימים אלו בקמפיין פרסומי לעסקים?
אנחנו יוצאים בימים אלו בקמפיין חדש, "מהפכת המסלולים של לקסמרק מבית גטר" במסגרתו, אנו מציעים ללקוחות מגוון מסלולים אטרקטיביים במיוחד, שיקלו עליהם לשדרג את מערך ההדפסה של העסק. אנחנו מתכוונים להציע ללקוחות המצטרפים מסלולים נוחים של טרייד אין, מסלול הכל כלול – המספק פתרון כולל לעסק ובכלל זה ציוד, תמיכה טכנית, אחריות ושירות. מסלול לא הדפסת לא שילמת- שבו משלמים רק עבור הדפים שהודפסו ומסלול החזר קנסות- שבו אנו מקלים על הלקוחות בתשלומי ההתחייבות שלהם כדי שיוכלו לשדרג את מערך ההדפסה.

אתם מייצגים כבר שנים רבות את חברת לקסמרק, האם אתה יכול להצביע על מגמה שהיא מובילה?
"ובכן, לקסמרק שמה דגש בשנים האחרונות על ייעול מערך ההדפסה וחיסכון לארגונים וזו במטרה לשרת טוב יותר את לקוחותיה, אך גם לשמור על הסביבה. לקסמרק פיתחה פתרונות הדפסה מתקדמים לייעול מערך ההדפסה של העסק. בהקשר הזה לקסמרק מציעה מגוון פתרונות המסייעים לחסוך בעלויות ההדפסה ולשמור על הסביבה".

למשל?
"מצב הדפסת Eco שחוסך בעלויות דפים וטונרים, על ידי הדפסה דו צדדית וניהול נכון של צבעים. מצב Eco גם חוסך באנרגיה, באמצעות בהירות מסך נמוכה ומעבר למצב שינה. המדפסות מאפשרות גם קבלת פקסים ישירות לתיקיית רשת דבר החוסך הדפסות מיותרות. מעבר לכך, לקסמרק מציעה עוד המון פתרונות שעושים את עבודה נוחה הרבה יותר. המדפסות המשולבות של לקסמרק מאפשרות סריקה לכונן קשיח של המדפסת באופן מאובטח; סריקה מסמכים לרשת עם אפשרות לתצוגה מקדימה; פיצול אוטומטי של דוא"ל לכמה חלקים, כדי שניתן יהיה לשלוח ללא בעיה; התאמה אישית של רקע ומסך המדפסת; לסיוע בתמיכת בלקוחות המדפסת שולחת את הפרמטרים באימייל לספק השירות; בניית מסך אישי למשתמש; אפשרות מיתוג מסך הבית של המדפסת בלוגו החברה ועוד".

אירועים קרובים