תוכן שיווקי

Integrity Software תמכור ותטמיע את מערכות Salesforce.com בישראל

07/11/2011 16:22

חברת Integrity Software חתמה על הסכם שותפות עסקית עם חברת Salesforce.com. ההסכם כולל מכירת והטמעת מוצרי Salesforce.com אצל חברות במשק הישראלי. מערכות ה-CRM וה-Social Enterpris של Salsforce.com הן בין המובילות בעולם בתחום ניהול קשרי לקוחות ומהוות פלטפורמה מקצועית לניהול הקשר הרציף עם לקוחות לכל אורך מחזור המכירה.

חברת Integrity Software עוסקת בכל תהליך המכירה והטמעת מערכות Salesforce.com בארגונים ובכללם: אפיון וניתוח צרכים, יישום המערכת, התממשקות לאפליקציות חיצוניות, פיתוח אפליקציות נוספות על פי דרישה, תמיכה, שירות והדרכות לניהול והטמעת המערכת בארגון. בנוסף, הייחודיות של חברת Integrity Software הינה בידע ובניסיון הרחב שלה בנושא DataBase Management – ביצוע תהליכי ניהול מידע מעל מערכת Salesforce.com בשילוב בסיסי נתונים אחרים דבר המאפשר ללקוחות החברה לקבל פתרון כולל למערכות המידע בארגון.

ליאור גרינשטיין, מנהל תחום מחשוב ענן בחברת Integrity Software: "אנו גאים להוסיף את Salesforce.com לפורטפוליו המוצרים של החברה. פתרונות Social Enterprise המוצעים על ידי חברת Salesforce.com מהווים חלק מהותי בניהול קשרי לקוחות בחברות מתקדמות. כיום חברות מבקשות ממשק המאחד בין הרשתות החברתיות למערכת ה CRM של החברה ולאתר החברה".

אודות Integrity Software
חברת Integrity Software (אינטגריטי תוכנה) מתמחה במתן פתרונות תוכנה למגזר הארגוני בישראל תוך שימת דגש על יושרה, שרות ומקצוענות. פתרונות התוכנה כוללים מוצרים ייחודיים, הטובים ביותר מסוגם, מישראל ומחו"ל בשילוב עם שירותים מקצועיים על ידי מומחים טכנולוגיים מהדרגה הראשונה. המוצרים והשירותים המסופקים על ידי החברה הינם בתחומים: אבטחת מידע, מובייל, תשתיות תוכנה, פתרונות ענן (SaaS) וניהול תוכן ותהליכים עסקיים.

אודות SalesForce.com
salesforce.com מספקת מערכות CRM, למגוון עסקים ותעשיות שונות ברחבי העולם. החברה מציעה גם פלטפורמה טכנולוגית המאפשרת לפתח, לבנות ולהפעיל יישומים עסקיים. מערכת ה-CRM של החברה מאפשרת ללקוחות ולמנוייה להקליט, לאחסן, לנתח, לשתף ולפעול על בסיס מידע עסקי, לנהל קשרי לקוחות, לעקוב אחר לידים של מכירות, להעריך קמפיינים שיווקים ולספק שירותים שלאחר המכירה והכל בטכנולוגית מחשוב ענן תחת מותג ה-Sales Cloud. עם יותר מ-100,000 לקוחות, Salesforce.com היא חברת מחשוב הענן של חברות וארגונים גדולים ומובילת המעבר ל-Social Enterprise. החברה משלבת בין מדיה חברתית, אפליקציות סלולר וטכנולוגיות מחשוב ענן פתוחות על מנת להביא את לקוחותיה ללב עסקיהם.

פרטים נוספים באתר Integrity Software או בטלפון: ליפז רוטר – 03-9038998, שלומית הרץ – 054-5544144.

אירועים קרובים