תוכן שיווקי

חברת CB I.T חתמה על הסכם הפצה עם חברת Business & Decision למכירה ויישום של מוצר ה-Cash4ERP מבית AGR-e

27/01/2011 15:19

הסכם למכירה ויישום של שולחן העבודה הפיננסי Cash4ERP נחתם בין Business & Decision ו-CB I.T, המשמשת כמפיצה בלעדית של המוצר ה-Cash4ERP מבית AGR-e בישראל.

AGR-e הינה חברה-בת של קבוצת CB I.T המספקת שירותי ייעוץ, יישום, פיתוח תשתית וליווי אסטרטגי למערכות ERP, ומהווה את זרוע המוצרים הפיננסיים של הקבוצה. Business & Decision הינה חברה גלובלית המתמחה בייעוץ ובאינטגרציה בתחומי הבינה העסקית (BI), יעוץ ניהולי ו-eBusiness, ומפעילה מרכזי ידע המספקים, בין השאר, פתרונות מתקדמים לניהול פיננסי של ארגונים.

"ההסכם עם Business & Decision נחתם במסגרת האסטרטגיה של AGR-e להגדיל את נתח השוק שלה באמצעות שותפים עסקיים בארץ ובחו"ל", אמר ישי שנידובר, מנכ"ל AGR-e. "הנסיון והמוניטין הרב של Business & Decision בשילוב מערכות ובביצוע פרויקטים פיננסים יסייעו רבות להמשך הצלחתו של Cash4ERP בישראל ובחו"ל".

"Cash4ERP הוא תוספת נכבדה לסל המוצרים אותם אנו מיישמים בחברות וארגונים, מוצרים המביאים להתייעלות עסקית ולשליטה ובקרה מיטבית של הדרג הניהולי", אמר מיכאל בן שבת, מנכ"ל Business & Decision ישראל. "בדקנו את המוצר ומצאנו כי מדובר בפתרון איכותי ביותר התורם לניהול הכספי של חברות וארגונים ומסייע בקבלת החלטות אופטימאליות בפעילות השוטפת בכלל ובניהול הכסף בפרט".

מימין: ערן פורת – מנהל פרויקטים B&D, מיטל שטרקמן – סמנכ"לית מכירות B&D, ישי שנידובר – מנכ"ל AGR-e, אשר ונטורה – סמנכ"ל מוצרים AGR-e, מיכאל בן שבת – מנכ"ל B&D, אשר לוי – מנכ"ל CB I.T, דוד שלו – דירקטור BI

Cash4ERP מאפשר למנהלי כספים וגזברים לשמור על שליטה מלאה בפעילויות כספיות ולצפות באופן מדויק תזרימי מזומנים שונים תוך הסתמכות על תרחישים שונים. Cash4ERP מאפשר הקמה, ניהול ותפעול שוטף של מחברות הגזברות בארגון, תכנון כספים לטווח קצר, בינוני וארוך, ניתוחי תכנון מול ביצוע, ניהול הקשר מול הבנקים, והגדרה והפעלה של אובייקטים גזבריים. המוצר מאפשר אחידות ושלמות של הנתונים המושגת ע"י כריית המידע ממקורות המידע הפוטנציאליים, מערכות ERP, מערכות חיצוניות מרכזיות, נתונים מוניטריים ועוד.

Cash4ERP מאפשר ניהול ומעקב אחר תזרים מזומנים תוך ראיה אגרגטיבית ופרטנית של מחזור הכספים השלם. באמצעות Cash4ERP ניתן להתחבר למערכות ERP הן של SAP והן של אורקל, בצורה שקופה, ולשמור על קשר דו כיווני של עידכון ומשיכת נתונים בו זמנית ובזמן אמת . חיבור זה מאפשר איחוד המקורות הכספיים לצורך הבטחת נזילות ובקרה על יתרות וחיובים בנקאיים. תהליכי העבודה המובנים ב-Cash4ERP משקפים את הפרקטיקות המובילות לניהול גזברות ותזרים מזומנים בארגונים.

אירועים קרובים