"נראות: המענה לשיפור תפעול ה-IT, לצד הגנת סייבר"

 לורן דודרה-ויניה סמנכ"ל אזור דרום EMEA בחברת ההפצה אקסקלוסיב נטוורקס, ביקר באחרונה בישראל, ודיבר בראיון עימו על אתגרי המנמ"ר ועל הפתרונות של החברה לצורך המענה עליהם 

לורן דודרה-ויניה, סמנכ"ל אזור דרום EMEA, אקסקלוסיב נטוורקס

"תגובה בזמן אמת לאירועי IT, לצד נראות, יחד עם הגנת סייבר – הן המענה לאתגרי המנמ"ר. אם מנהל ה-IT לא רואה – הוא מתקשה להגיב בצורה הנכונה. אלו, יחד עם מבנה מודרני וראוי של חומרה, תוכנה ותשתיות, הפועלות באופן משולב בין הטכנולוגיות השונות, הן שיביאו לתפקוד יעיל יותר של המחשוב הארגוני", כך אמר לורן דודרה-ויניה, סמנכ"ל אזור דרום EMEA, אקסקלוסיב נטוורקס (Exclusive Networks).

דודרה-ויניה, המשמש גם כמנכ"ל הסניף הצרפתי של ענקית ההפצה, ביקר באחרונה בישראל. לדבריו, "מאז האקטיב דיירקטורי (Active Directory) – הנראות אינה ברמת המבואות והפרוטוקולים, אלא אילו שימושים נעשים על ידי אילו משתמשים – ברמת האפליקציות".

אקסקלוסיב נטוורקס היא חברת הפצה גלובלית, הנסחרת בבורסת פריז. את הסניף הישראלי של חברת ההפצה מובילה קרן כוכבי. "אנו מתמחים בעולמות התוכן של הגנת הסייבר ומסייעים לארגונים ולמנמ"רים שלהם לצלוח בשלום את המסע הדיגיטלי, מסע שכל ארגון מחויב לו", ציין, "אנו עושים זאת עם מתן גישה – לשותפים, ללקוחות ולמשתמשים – לטכנולוגיות הטובות והחדשניות ביותר הקיימות, וזאת, עם יכולת בחירה ביניהן. אנו מביאים את הטכנולוגיות הללו דרך שותפים, חברות אינטגרציה וספקיות שירות, ומספקים להם מעטפת, הכוללת גם הסמכות והדרכות". כך, ציין, "אנו מפיצים בישראל, מתוך 50 החברות הגלובליות שאנו מייצגים, את הפתרונות של פורטינט (Fortinet), וקטרה (Vectra), אינפובלוקס (Infoblox), טאלס (Thales), אריסטה (Arista), סנטינל וואן (SentinelOne), נוזומי נטוורקס (Nozomi Networks), פייראיי (FireEye), אלוט (Allot) ואקסוניוס (Axonios).  נראה כי חזון החברה עונה לצורך שוק: כשהתחלתי לעבוד בה, לפני 15 שנים, מחזורה השנתי עמד על 11 מיליון אירו. כיום המחזור עומד על 3.5 מיליארד אירו".

"היחסים ארוכי הטווח והעמוקים שבנינו עם השותפים וספקיות הסייבר וה-IT", אמר דודרה-ויניה, "הם מפתח קריטי להצלחה שלנו מול הלקוחות. חלק ניכר מהחברות אותן אנו מייצגים הן חברות מובילות שוק, או הטובות בתחומן. כך, אנו מסייעים לאינטגרטורים להטמיע אצל הלקוח הסופי את הטכנולוגיה המתאימה לו ביותר. פיתחנו מודל הנקרא 'תמכור מקומי, ועשה זאת בקנה מידה עולמי'. המודל מתמקד בלקוח ובאינטגרטור המקומיים – עם שירות ותמיכה עולמיים. אנו חושבים גלובלי, אבל לא מנחים את הסניפים המקומיים כיצד לעבוד. מה שאנו עושים הוא להתוות חזון על עתיד הטכנולוגיה, בתחומים חדשים או מתקדמים, דוגמת דוקר או DevOps. אנו עוסקים ביזמות על בסיס קבוע. כך, למשל, הינו הראשונים בעולם להפיץ את מוצרי נוטניקס (Nutanix). כל הזמן אנו עסוקים בהדרכת השותפים שלנו ובשיפור הידע על טכנולוגיות מתקדמות וחדשות".

יתרון נוסף, ציין, "מגיע מהכיסוי הגלובלי הנרחב שלנו, על פני 160 מדינות. זאת, לצד תמיכה סביב השעון שיש לנו ממרכז בלונדון. כך, אנו מסייעים ללקוחות הסופיים לקבל שירותי תפעול גלובליים. למשל, אם לקוח רוצה להעביר מערכת, או מוצר שלו, ממקום אחד למשנהו, נספק לו ניטור ופעילויות נוספות – אותן שותף מקומי יתקשה לספק. כך, אנו לא עונים להגדרה הישנה של מפיצים כ'מזיזי קופסאות', אלא מפיצים בעלי ערך מוסף בכל מה שסביב המוצר או השירות – הכרה טכנולוגית, ליווי צמוד ותמיכה סביב השעון. כך, למשל, אנו מעניקים תמיכה לחברות היי-טק ישראליות גלובליות".

לדבריו, "הערך המוסף שלנו בא לידי ביטוי בפלטפורמה X-OD, שבקרוב תושק גם בישראל. היא מעניקה לשותפים יכולת לרכוש שירותי אבטחת מידע של כמה יצרנים במתכונת של 'כ-שירות', As a Service".

"השוק הישראלי הוא הזדמנות אסטרטגית עבורנו", סיכם דודרה-ויניה, "זאת כי חלק ניכר מטכנולוגיות הגנת הסייבר העולמיות מפותחות פה. נמשיך להשקיע בסניף המקומי, ובשנה הבאה נכפיל את היקף ההשקעה שלנו פה, כדי להעמיק את החדירה שלנו לשוק. הפעילות שלנו ברמה הגלובלית תגדל אף היא, ואולי נצרף עוד ספקיות IT להיצע שלנו. יש לנו תוכניות התרחבות, ובכוונתנו להביא את ה-DNA  של החברה לשיח הטכנולוגי בארץ. אני צופה כי היקף הפעילות שלנו בישראל ימשיך לצמוח ב-2022".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים