הכירו את משפחת ה-Galaxy S21 החדשה

בלי אוזניות ומטען, עם שיפורים בחומרה ושילוב יכולות ה-S Pen בדגם ה-Ultra, סמסונג משיקה את סידרת ה-Galaxy S21 החדשה, התומכת בדור 5 ● המחירים? לא זולים בכלל

היורשת כבר בדרך? סידרת Galaxy S21.

סמסונג השיקה היום (יום ה') אחר הצהריים באירוע בינלאומי מקוון את משפחת מכשירי הדגל שלה, Galaxy S21, הכוללת שלושה מכשירים: S21 Ultra, ה-+S21 וה-S21. בדומה לאפל, גם סמסונג הסירה מן הערכה את מטען הקיר והאוזניות החוטיות.

לדברי החברה, סידרת ה-S21 כוללת את ערכת השבבים העדכנית והמתקדמת ביותר לסמארטפונים שהותקנה אי פעם במכשירי גלאקסי ותומכת בקישוריות של 5G ובינה מלאכותית במכשיר.

סידרת מכשירי Galaxy S21 כוללת את מארז מצלמת Contour Cut, המשתלב באופן מושלם במסגרת המתכת של המכשיר, ובמערך צילום המצויד בטכנולוגיית ה-pro-grade, המאפשרת צילום באיכות משופרת בתנאי תאורה וסביבה שונים, או לצלם ולערוך קטעי וידיאו עם ארגז כלים של תכונות בינה מלאכותית חדשות, המשפרות את האיכות של כל צילום. טכנולוגיית התצוגה כוללת גם מגן עיניים Eye Comfort Shield, שמתאים אוטומטית את מסנן האור הכחול לפי השעה ביום והתוכן הנצפה, כדי להקל על עייפות העיניים.

סידרת ה-S21 מאובטחת על ידי Knox Vault, פלטפורמת האבטחה ברמת ערכת השבבים (SoC) הקניינית של סמסונג, המוסיפה להם שכבת הגנה חדשה. בנוסף, כוללים המכשירים גם כלי חדש להגנה ולניטור הפרטיות המאפשר להסיר באופן בטיחותי את המטא-נתונים מתמונות וקטעי וידיאו לופונקציה המאפשרת לשלוט בגישה לתוכן ובמשך הזמינות שלו.

ה-S Pen מגיע לסידרת הדגל, אבל רק למכשיר ה"בכיר"

הבכיר בסידרה הוא ה-S21 Ultra, בעל צג AMOLED דינאמי בגודל 6.8 אינץ', שמאפשר ליהנות מקצב רענון של 120 הרץ לבין תצוגת +Quad HD, שמתאים את עצמו לתוכן הצפייה וינוע בין 10 ל-120 הרץ כדי להבטיח את איכות התמונה הטובה ביותר עם ניצול הספק יעיל להארכת חיי הסוללה.

לראשונה משלבת סמסונג את ה-S Pen בסידרת הדגל במכשיר ה-S21 Ultra החדש, בגירסת ה-S Pen Pro, המאפשרת, למשל, ללכוד תמונות סלפי קבוצתיות בקליק אחד עם העט. ניתן להשתמש ב-S Pen של ה-Note או ה-Tab, או לרכוש S Pen בנפרד עם נרתיק תואם. בנוסף, החברה תשיק S Pen Pro חדש בעיצוב ארוך ועבה יותר לאחיזה ושליטה טובים יותר ובעל פונקציות בלוטות'.

מערך הצילום הוא מרובע (עדשה רחבה במיוחד, עדשה רחבה ושתי עדשות טלסקופיות) עם חיישן 108MP pro חדש, שמאפשר  לצלם ברזולוציית 4K בקצב של 60 פריימים בשנייה בכל העדשות. אחד השיפורים שהחברה מתגאה בהם הוא חיישן לילה בהיר, המשולב במכשיר, המאפשר ללכוד תמונות מאתגרות בחדר עם תאורה חלשה או נוף בשעת לילה מאוחרת.

המכשיר החדש הוא גם אחד הראשונים שתומכים ב-Wi-Fi 6E.

שני המכשירים הבאים בסידרה, ה-+S21 וה-S21, הם בעלי מסך 6.7 אינץ', ו-6.2 אינץ', בהתאמה, בעלי מערך צילום של שלוש עדשות, הכולל תכונות מתקדמות לייצוב תמונה, ללכידת תמונה מווידיאו וללכידת צלילים גם עם אוזניות ה-Buds Pro החדשות.

הסידרה החדשה תהיה זמינה בישראל החל מ-4 בפברואר.

ה-S21 Ultra יהיה זמין בגוני שחור וכסף, בתצורת זיכרון אחסון של 128 גיגה-בייט במחיר מומלץ של 4,699 שקלים, או עם זיכרון אחסון של 256 גיגה-בייט במחיר מומלץ של 5,199 שקלים. בשני הדגמים יש 12 גיגה-בייט של זיכרון RAM. מי שיבצעו הזמנה מוקדמת (החל מהיום) יקבלו ערכה מתנה, הכוללת מטען קיר מקורי, SmartTag ואוזניות בלוטות' Buds Pro.

ה-+S21 יוצע בצבעי שחור, סגלגל וכסוף, בתצורה של 256 זיכרון אחסון ו-8 גיגה-בייט זיכרון RAM, במחיר של 3,799 שקלים.

ה-S21 יוצע בצבעי  סגול לילך, אפור, ורוד ולבן, בתצורה של 128 גיגה-בייט זיכרון אחסון ו-8 גיגה-בייט זיכרון RAM, במחיר של 2,999 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים