תוכן שיווקי

נוטניקס השיקה פלטפורמת ניהול נתונים לסביבות היברידיות ולריבוי עננים

פתרון Era לניהול בסיסי נתונים מרובים מאפשר לחברות ומחלקות IT לספק בסיסי נתונים כשירות -Database as a Service, לפשט את התפעול ולהקטין עלויות, בכל היקף ובכל ענן

15/10/2020 17:27
ניר הולנדר, מנכ"ל נוטניקס ישראל. צילום: ניב קנטור

נוטניקס, המובילה במחשוב היברידי ובריבוי עננים (Multicloud), השיקה באחרונה פתרון לניהול בסיסי נתונים מרובים ללא תלות בענן. Era בגרסת 2.0 מרחיב את פתרון ניהול בסיסי הנתונים הקיים של נוטניקס כדי לספק פתרון לעננים ומערכי מחשוב מבוזרים, תוך אספקת ניהול פשוט יותר, בהיקפי פעילות נרחבים, ועם הקטנת עלויות של צוותי IT ותפעול דטה בייסים. בנוסף, נוטניקס הכריזה על תמיכה מורחבת במערכת ניהול בסיסי הנתונים Postgres של יבמ ופלטפורמת בסיס הנתונים SAP HANA.

Era מאפשר לצוותי IT לספק בסיס נתונים כשירות (DBaaS), באמצעות תפעול שקוף לאורך מחזור חיי בסיס הנתונים, ויכולות הפעלה פשוטה ברמה. מדובר בפתרון לריבוי בסיסי נתונים, שתומך באורקל, SQL Server ,MySQL ו-MariaDB, כמו גם ב-Postgres וב-SAP HANA.

"תמיכה בריבוי עננים ובהיברידיות אמיתיים"

"חברות מחפשות אחר פתרונות טכנולוגיה שיתמכו באסטרטגיות של היברידיות ועננים מרובים. בעוד מספר ספקים מאפשרים ניידות של יישומים, לא ראינו חדשנות רבה בכל הנוגע לניהול בסיסי נתונים בעננים מרובים", אמר באלה קצ'בוטלה, סגן נשיא ומנכ"ל Nutanix Era – חטיבת בסיסי הנתונים והאפליקציות החיוניות בנוטניקס. "Nutanix Era מגשים את החזון שלנו לספק פתרון ניהול לריבוי בסיסי נתונים, שאינו תלוי בענן, כדי לתמוך בריבוי עננים ובהיברידיות אמיתיים".

לדברי ניר הולנדר, מנכ"ל נוטניקס ישראל, "Era מספק ניהול פשוט יותר של בסיסי נתונים, באמצעות שילוב בין יכולות הגידול והביצועים של תוכנת Nutanix HCI לגמישות של שירותי בסיס נתונים עם תמיכה בענן. במסגרת הכרזה זו החברה מספקת ניהול פשוט יותר של בסיסי נתונים במערכי מחשוב מבוזרים ועננים. Nutanix Era 2.0 מאפשר ללקוחות להפעיל ולנהל בסיסי נתונים לרוחב ריבוי עננים, עם כלים, סטנדרטים ומדיניות אבטחת מידע אחידים. הוא מעניק להם את הגמישות לבחור את הענן המתאים לכל בסיס נתונים, להגביר גמישות ולצמצם עלויות. Era 2.0 מספק בנוסף פשטות תפעולית לרוחב מערכי נתונים מבוזרים, עם יכולות של ניהול בהיקפים גדולים, לצד הפעלה, שכפול ועדכון הנעשים בלחיצת כפתור. בנוסף לייעול התפעול והקטנת העלויות בזכות ניידות נתונים חלקה בין עננים, Era 2.0 תומך בתרחישי שימוש חדשים, כולל מינוף ענן ציבורי ל-Capacity bursting ,dev/text, תיקון נפחים ואופטימיזציה של ביצועי בסיסי נתונים מרחוק".

ירון כהן, מנהל צוות מהנדסי מערכות בנוטניקס ישראל. צילום: ניב קנטור

ירון כהן, מנהל צוות מהנדסי מערכות בנוטניקס ישראל. צילום: ניב קנטור

ירון כהן, מנהל צוות מהנדסי מערכות בנוטניקס, אמר ש-"Era כולל תמיכה ב-SAP HANA – אחד ממנועי בסיסי הנתונים המובילים בעולם, בהיקפי עבודה נרחבים. כך, לקוחות יוכלו ליהנות מחוויית ניהול בקליק אחד במסגרת הפעלת SAP HANA. נוטניקס הייתה אחת מפלטפורמות ה-HCI הראשונות שנבדקו ואושרו לעבודה עם יכולות ה-Scale-UP של SAP HANA, ובאחרונה גם עם יכולות ה-Scale-out. בכך היא מקילה על הפעלה של אפליקציות סאפ ופתרונות מחסני נתונים של סאפ על גבי SAP HANA".

"בנוסף", ציין, "פתרון ה-Era מספק יכולת של שחזור מסדי נתונים לכל נקודה בזמן עבור מסדי הנתונים הבאים: אורקל, MS-SQL ,MySQL ,PostgreSQL ,MariaDB ו-SAP-HANA".

"עוד כוללת Era תמיכה 24×7 עבור PostgreSQL של יבמ על גבי נוטניקס", אמר כהן. "בשונה מהמתחרים, מדובר בחוויית תמיכה מקצה לקצה עבור מנוע בסיס הנתונים Postgres, לצד תמיכה בפלטפורמות התשתית ובשירותי הניהול Era – והכול דרך צוות נוטניקס. התוצאה היא פתרון מהיר יותר. חיבור נוסף מבוצע עם פתרון בסיס נתונים מנוהל כשירות יחד עם HCL Technologies. עבור לקוחות המחפשים פתרון מנוהל במלואו, נוטניקס חברה ל-HCL כדי ליצור פתרון משותף המבוסס על Era 2.0 SKALE DB. זהו היצע משותף של HCL ונוטניקס, המאפשר לארגונים להאיץ את המודרניזציה של הנתונים על גבי בסיס נתונים עם יכולת גידול ומאובטח – כשירות".

Era 2.0 ו-Skale DB זמינים כעת ללקוחות. למידע נוסף ניתן לבקר כאן.

אירועים קרובים