תוכן שיווקי

פתרון אלוט לניהול תעבורה חכם ואבטחת הרשת צובר תאוצה בישראל

16/07/2020 14:37
מימין: אדר מרוז מנהל מכירות Exclusive Networks IL, וזאב הופמן, מנהל מכירות אלוט בישראל. צילום: יח"צ

אלוט (Allot) הוקמה ב-1996 ויש לה אלפי לקוחות אנטרפרייז ברחבי העולם, ביניהם משרדי ממשלה, גופי אכיפת חוק, בנקים גדולים, גופים מוסדיים וחברות מסחריות, כמו גם ספקיות שירות גדולות. החברה מרחיבה את פעילותה בשוק הישראלי באמצעות קו מוצרי ה-DPI (ר"ת Deep packet inspection) אותו היא מפתחת מזה שני עשורים, שמספק ניתוח ובקרה בזמן אמת של רשתות ה-IT בארגונים. את קו מוצרי ה-DPI משלימים פתרונות מובילים וחדשניים, בפלטפורמה מרכזית, בתחומי הסייבר וה-BI.

קו המוצרים של אלוט מבטיח לארגונים זמינות 24/7 של רשת ה-IT שלהם והשירותים הדיגיטליים שהם מספקים. זאת, באמצעות ניטור, בקרה ואכיפה של כלל ביצועי הרשת, באופן מרכזי וידידותי. הפתרון המצוי על ליבת הרשת הארגונית מנטר אותה בזמן אמת ומזהה יותר מ-4,000 חתימות של אפליקציות ארגוניות – כולל אפליקציות ענן ויישומים ייעודיים לארגון. הוא מאפשר שליטה ובקרה בכל רמות התעבורה, הכוללות את ה-LAN וה-WAN, ומתמחה בניהול ארכיטקטורת ה-IT של הארגון בצורה מהירה ופשוטה.

לפתרון של אלוט יכולות סייבר מתקדמות: הפתרון מזהה אנומליות ובוטים בתוך הרשת ומדווח עליהם בזמן אמת.

אלוט

אלוט

זאב הופמן, מנהל מכירות אלוט למגזר האנטרפרייז בישראל, ציין כי "אלוט התאימה את מחירי המוצרים הללו לשוק האנטרפרייז, ודבר זה מאפשר לנו להגיע למספר רב יותר של לקוחות עם מגוון רחב יותר של פתרונות".

"ברמות הטכנית והביצועית", אמר, "הפתרון שלנו מייצר מפת ניטור בזמן אמת של כלל התעבורה של הארגון, ממקום מרכזי, ומקנה כלים פרו-אקטיביים המאפשרים זיהוי תקלות ברמת סניף הקצה, עד הדטה סנטר, תוך שליטה מלאה על התעבורה – מרמת האפליקציה עד לרמת משתמש הקצה".

"יתרון נוסף של המערכת הוא שהיא מפיקה דו"חות ייעודיים לבקרה על איכות הרשת, כגון: אחוז הנפל בתעבורה, מהירות הגלישה, מהירות הורדת התוכן ושימוש באפליקציות שמסכנות את זמינות הרשת ואיכות השירות, וכן כמות השגיאות לכל אפליקציה או לכלל התעבורה".

"כמו כן", ציין, "המערכת מזהה בזמן אמת אנומליות של התנהגות ומדווחת עליהן מיידית למערכות האבטחה השונות – דבר שמביא תפקוד מיטבי, למתן שירות איכותי יותר למשתמשים וליכולת אבחון תקלות בצורה מהירה".

"ההטמעה של הפתרון מבוצעת במרכז הרשת הארגונית, ללא שינוי בטופולוגיית הרשת או התקנת רכיבים על גבי תחנות העבודה. הפתרון פשוט לתפעול, קל ללימוד ומאפשר הגדרה וניהול הרשת בצורה עצמאית וקלה", הסביר הופמן.

הוא ציין כי "כחברה ישראלית, המטה, הפיתוח והייצור של אלוט תקשורת נמצאים בארץ. לצד ארבעה מוקדי תמיכה טכנית המפוזרים בעולם, סך העובדים בחברה הוא 560 – דבר שמקנה יתרון ללקוחות הישראליים בכל נושא השירות המהיר והמקצועי".

Exclusive Networks IL

Exclusive Networks IL

"התרשמתי מאוד מהמחויבות של אלוט"

אדר מרוז, מנהל המכירות של Exclusive Networks IL, המפיצה של אלוט בישראל, ציין כי "ההכנסות משוק האנטרפרייז הישראלי כמעט שהכפילו את עצמן, ואנחנו מדברים רק על החצי הראשון שלה. אנחנו רואים ביקוש רב בשוק הישראלי לפתרון של אלוט, מאחר שעוד ועוד ארגונים מחפשים פתרון פשוט ויעיל לניהול ואיתור תקלות פרו-אקטיבי, שיאפשר להם לראות ולהגיב טוב יותר לתקלות תקשורת שמביאות לירידה בביצועים ולאירועי סייבר בזמן אמת".

"בפגישות מרובות אצל לקוחות יחד עם צוות אלוט התרשמתי מאוד מהמחויבות של החברה לפתרון ניהול התעבורה ולפיתוח טכנולוגיות מהמתקדמות ביותר עבור הלקוחות", הוסיף מרוז.

"לפתרון של אלוט יש ביקוש רב, במיוחד בימים אלה. הוא מאפשר לחברות וארגונים לעבור לעבודה מרחוק, תוך שמירה על זמינות משאבי הרשת עבור העובדים ועל איכות גבוהה של השירות הדיגיטלי המסופק ללקוחות הארגון", ציין.

ליצירת קשר ומידע נוסף לחצו כאן.

אירועים קרובים