תוכן שיווקי

אין צורך בדטה סנטר: נוטניקס מכריזה על פתרונות לניהול תשתיות ענן מרחוק

06/07/2020 14:50
נוטניקס

נוטניקס, מובילה עולמית במחשוב ענן ארגוני, הכריזה על פתרונות חדשים שיאפשרו לצוותי IT לתפעל, לשדרג ולפתור בעיות בתשתית הענן שלהם מרחוק, מכל מקום שבו הם עובדים – בין אם בבית או במשרדי החברה. פתרונות אלה יסופקו דרך Nutanix Foundation Central, Insights ו-Lifecycle Manager – שכולם יהיו זמינים כחלק ממערכת ההיפר-איחוד של נוטניקס, Nutanix HCI, ללא עלות נוספת ללקוחות.

בזמן שצוותי IT עובדים כיום שעות נוספות, בעקבות מגיפת הקורונה, כדי לספק פתרונות עבודה מרחוק לעסקים בכל העולם, הם לא תמיד מסוגלים לדאוג גם לעצמם לגישה מרוחקת. ניהול תשתית ה-IT, פתרון בעיות ועדכוני תוכנה דורשים לעתים קרובות שצוותי ה-IT יהיו נוכחים בדטה סנטר – דבר שהופך לקשה יותר בתקופה המחייבת ריחוק חברתי.

"נוטניקס נוסדה עם חזון – להפוך את ניהול תשתית ה-IT לפשוט כל כך, עד שלמעשה הוא הופך לבלתי נראה", אמר גרג סמית', סמנכ"ל שיווק מוצר בחברה. "יכולות חדשות אלה מציעות חוויה חלקה ורציפה מאי פעם כבר מהיום הראשון – מכל מקום. הניהול הפשוט שנוטניקס מציעה, יחד עם יצירת תשתית IT עמידה ומאובטחת יותר, בין אם מהבית או באתר מרוחק, הוא חשוב מאי פעם".

פתרונות אלה של נוטניקס יאפשרו לצוותי IT לנהל מרחוק תשתית ענן לאורך כל מחזור חיי התוכנה.

הפעלה מהירה של תשתית ענן חדשה והרחבות

באמצעות מערכת הניהול המרכזית Nutanix-Prism, התוספת של יכולת ה-Nutanix Foundation Central מאפשרת לצוותי ה-IT להתקין תשתית ענן פרטי מרחוק, ללא צורך בהגעה פיזית לאתר. יכולת ה-Nutanix Foundation Central מספקת אימאג' ומבצעת התקנה מרחוק של תוכנת הנוטניקס על גבי שרתי הנוטניקס הנדרשים. בנוסף לאוטומציה וריכוז על הפעולות לתוכנה אחת, Nutanix-Prism, יכולת ה-Foundation-Central מאפשרת לארגונים להרחיב בקלות את התשתית, כדי לעמוד בקצב הצמיחה העסקי גם בעבודה מרחוק.

Nutanix Insights מספק חיזוי אודות תקינות וחוסן המערכות ושירותי התמיכה האוטומטית, כדי לייעל את ה-IT ברמה הגלובלית. השירות החדש מנתח נתונים מהפעלות הענן של לקוחות, כולל כל ה-Clusters, האתרים והגיאוגרפיות, כדי לזהות בעיות קיימות ואפשריות, שעלולות להשפיע על אפליקציות וזמינות של נתונים.

ברגע שמבוצע זיהוי, שירות Insights יכול לספק המלצות מותאמות אישית כדי להגיע לאופטימיזציה של תקינות וביצועי התשתית. המלצות אלה מבוססות על תהליכי IT מוכחים וכן על ידע מעמיק שנצבר בנוטניקס בזכות תמיכה ב-16 אלף ארגונים ברחבי העולם. ממצאים ראשוניים מראים ש-Insights יכול לאפשר ללקוחות לפתור כ-30% מהבעיות ללא פתיחת קריאת שירות.


"ביטול הצורך לפתוח קריאת שירות הוא דבר טוב לכשעצמו, אבל היכולת לזהות בעיות פוטנציאליות ולפתור אותן – זה נהדר. זו אותה פילוסופיה שהביאה את השדרוגים בלחיצת כפתור, המספקים לנו ערך גבוה כל כך", אמר אוליבייה מסוני, מהנדס מערכות ב- Compass Group France.

שדרוגי תשתית בלחיצה אחת, ללא הפרעה

שדרוגים של תשתיות IT הפכו למורכבים יותר ומהווים פתח לתקלות, במיוחד בסביבות המשלבות מספר ספקים ומוצרים. התכנון, הבדיקה וההפעלה מחוץ לשעות העסקים, שנדרשים כדי למזער השבתות של יישומים חיוניים, הופכים את תהליך העדכון ליקר. הדבר מביא, לעתים קרובות, לעיכוב בהפעלה של שדרוגים חיוניים ולחשיפת הארגון לבעיות אבטחה.

ה-Nutanix Lifecycle Manager (ובקיצור LCM) יספק שדרוגים ישירים בלחיצת כפתור עבור תוכנות נוטניקס, וכן להתקני חומרה – ללא השבתה של אף אפליקציה או תשתית. ה-LCM יכול לקבוע באופן אוטומטי תלות בין כל תוכנה וחומרה, לתעדף עדכונים בצורה חכמה ולתזמר את כל תהליך השדרוג, תוך שהוא מבטל עבודה על פי ניחושים, ומביא לתשתית עמידה ומאובטחת יותר. כמו בפתרונות נוטניקס אחרים, ה-LCM מסוגל לפעול מכל מקום, כדי לנהל את סביבות נוטניקס באופן גלובלי.

אירועים קרובים