תוכן שיווקי
לקראת וובינר כל מה שרציתם לדעת על ניהול ומעבר לענן היברידי, ביום ב', ה-29 ביוני

עם הפנים קדימה: אוטומציה ארגונית

24/06/2020 14:02
רד-האט ומטריקס עם הפנים קדימה

קבוצת הקוד הפתוח של מטריקס, Matrix Open source, ורד-האט (RedHat) ישראל קיימו באחרונה וובינר מקצועי שעסק בשמירה על יציבות והמשכיות עסקית באמצעות מוצרי רד-האט. חואן רובר, מנהל הקבוצה, מספר מדוע דווקא עכשיו יש התמקדות בפתרונות אוטומציה והמשכיות עסקית, ומשתף חוויות מהתקופה האחרונה, בצל הקורונה – מה היו האתגרים שאנשי הקבוצה חוו בדרך, ואילו מסקנות ותובנות הם גילו:

"עולם מערכות המידע והעולם כולו חווים בחודשים האחרונים שינויים דרמטיים בהתנהלות העסקית, האישית והארגונית. בחברות ובארגונים שלא היו ערוכים מבחינת מערכי תקשורת, תשתיות ארגוניות מתאימות, אבטחת מידע, ויכולות ניטור, ניהול ואוטומציה, נוצרו קשיים פנימיים עמוקים. המשבר, שאנחנו עדיין נמצאים בעיצומו, מחדד את הצורך של ארגונים אלה לדאוג למערכות IT יציבות, בעלות פעילות אוטומטית מרבית.

חואן רובר, מנהל Matrix Open Source - קבוצת הקוד פתוח בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. צילום: הדר צדקה חזן

חואן רובר, מנהל Matrix Open Source – קבוצת הקוד פתוח בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. צילום: הדר צדקה חזן

כיום, ישנה מגמה בקרב מפתחי התוכנה ואנשי ה-IT, הסבורים שהם מקדישים את מרבית זמנם ל-'עבודה שחורה' שניתן להמיר באוטומציה – לעשות זאת. הדבר משקף את השאיפה של המפתחים ואנשי ה-IT לסגל יכולות טובות יותר בתחום זה ולהפוך יעילים יותר. דבר זה עולה בקנה אחד עם הרצון של הנהלות ארגונים לקצר זמני תהליכים ולהטמיע עוד ועוד חדשנות, על מנת לייצר יתרון תחרותי.

באמצעות שילוב של מספר פתרונות מאפשרת רד-האט לבצע אוטומציה בכל שלבי חיי הפיתוח והאופרציה. את היכולות הללו הצגנו בוובינר שקיימנו בחודש שעבר בהשתתפות 150 נציגי לקוחות, ובו שמנו דגש על שילוב כלים מבוססי קוד פתוח בתהליכי אוטומציה תשתיתית, תוך חיבורם לעולמות ה-DevOps, ובראשם Red Hat Openshift.

מתוקף הניסיון שלנו, ב-Matrix Open Source, בתחום האוטומציה, המתפרס על פני 16 שנים של שותפות עם רד-האט עם עשרות פרויקטים, אנחנו יכולים להצביע על מגמה מעניינת לפיה בארגונים רבים יש זניחה מסוימת של הטמעת אוטומציה במערכות ה-IT ובפן התפעולי, בזמן שיש עלייה ברצון לבצע אוטומציה בתהליכי ה-DevOps של הארגון".

הפתרונות של רד-האט

"פתרון Openshift 4 של רד-האט, בשילוב פתרונות האוטומציה של החברה, מספקים פלטפורמה אידיאלית לביצוע אוטומציה בתהליכי DevOps ולהאצת הפרודוקטיביות הארגונית, בזמן שהיכולות התפעוליות בפתרון Openshift 4 מאפשרות בנוסף לארגונים לצמצם עוד יותר את אותה 'העבודה השחורה' של המפתחים", ציין רובר. "אחד הגורמים המאיצים את תהליכי ה-DevOps בארגון הוא שימוש בפתרונות DevSecOps, שגם הם הוצגו במפגש האחרון, באמצעות Aqua Sec, שמציעה פתרון לאבטחת קונטיינרים ומיוצגת גם היא על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס".

"על פי מספר המשתתפים הרב שנכחו בוובינר האחרון, ניתן לומר כי המגמה של קידום האוטומציה בקרב ארגונים הולכת ומתחזקת, בזמן שהמשק חוזר אט אט לשגרה העסקית. נדמה כי בשנים הקרובות, תחום האוטומציה ימשיך לצמוח ביחד עם מגמות אחרות, כמו כלכלה דיגיטלית ומעבר לענן היברידי, ואנחנו פועלים כל העת להיות ערוכים בצורה המיטבית כדי לספק בהתאם מענה ללקוחותינו. בימים אלה, כשהמורכבות העסקית והטכנולוגית מתעצמת, שילוב הכוחות בין מטריקס לרד-האט הינו פתרון מצוין לארגונים רבים בישראל ומהווה מפתח להצלחת הטמעת טכנולוגיות מבוססות קוד פתוח", סיים.

ביום ב' הקרוב, ה-29 ביוני, יקיימו Matrix Open Source ורד-האט וובינר חי משותף נוסף בנושא IT's all about Hybrid Cloud (כל מה שרציתם לדעת על ניהול ומעבר לענן היברידי).

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים