תוכן שיווקי
בעקבות כנס עבודה מרחוק בזמן הקורונה וחזרה לשגרה

נוטניקס מכריזה על תוספת יכולות להמשכיות עסקית אוטומטית

יכולות חדשות בפלטפורמת ה-Hyperconverged Infrastructure מפשטות את יכולת ההתאוששות מאסון במטרה להגן על יישומים קריטיים בארגונים

14/05/2020 17:12
ניר הולנדר, מנכ"ל נוטניקס ישראל. צילום: ניב קנטור

חברת נוטניקס, המובילה בתחום מחשוב ענן ארגוני, הכריזה על כמה יכולות חדשות בתוכנת התשתית ההיפר מאוחדת ( HCI – hyperconverged infrastructure וב-AHV hypervisor, במטרה להגן על יישומים חיוניים לארגונים וכדי לשמור על המשכיות עסקית במקרה של אסון. היכולות החדשות כוללות כמה כלי אוטומציה, המאפשרים מתן תגובה אוטומטית, כגון: אחזור של יישומים ונתונים, תמיכה באחזור ישיר בין אתרים (DR), רפליקציה סינכרונית עבור עומסי עבודה ב-AHV, ואיבוד נתונים כמעט אפסי באמצעות ביצוע רפליקציה ב"near sync" לאחזור נקודות בזמן (RPO) במרווחים של כמעט 20 שניות.

"בימים שבהם המשכיות עסקית חשובה לארגונים מאי פעם, הצורך להבטיח שלעסקים יש מדיניות ותהליכי אחזור חזקים כבר אינו משהו 'שנחמד שיהיה'. אך במקביל, בפני לקוחות שחיפשו להטמיע תוכניות DR חזקות עבור יישומים חיוניים, כגון אלו התומכות בשירותי חירום, עמדו רק אפשרויות להפעלת טכנולוגיות מורכבות ידנית, ולרוב במערכות נפרדות", אומר ניר הולנדר, מנכ"ל נוטניקס ישראל. "מערכות אלו דרשו התמחות וניהול רציף. היכולות החדשות ב-Nutanix HCI וב-AHV מסייעות ללקוחות לספק בביטחון גבוה יישומים חיוניים לארגון, תוך שמירה על מורכבות ותקורות ניהול נמוכות משמעותית".

"שמירה על המשכיות עסקית נמצאת בעדיפות גבוהה אצל כל החברות והארגונים בכל ענף", אמר גרג סמית', סגן נשיא שיווק ומוצרים בנוטניקס. "עם זאת, רוב העסקים מסתמכים על הטמעות DR ייעודיות, שהורכבו באופן ידני כדי להגן מפני כשלים בכל מערכות ה-IT. כעת נוטניקס מספקת יכולות התאוששות מובנות, קלות להפעלה, אשר תוכננו כדי להגן על אפליקציות שצריכות להיות זמינות תמיד".

יכולות ה-DR החדשות נכללות בתוכנת Nutanix HCI והן זמינות כעת. היכולות החדשות המפשטות ומוסיפות אוטומציה ל-DR כוללות:

התאוששות מאסון בכמה אתרים: נוטניקס תומכת כעת בתכנון DR מרובה אתרים, המאפשר לארגונים להתאושש במהירות מכשלים המתרחשים במקביל בשני מרכזי נתונים או יותר, תוך שמירה על זמינות היישומים למשתמשים. הפתרון הוא בעל ערך גבוה במיוחד בענפים תחת רגולציה, כגון שירותים פיננסיים, שירותי בריאות ושירותי חירום, שבהם ארגונים צריכים לספק שירות ללא עצירה. Nutanix DR ממנף טכנולוגיות אוטומציה מתקדמות כדי לחסל את המורכבות של התקנות DR ושל האורקסטרציה המתמשכת שלהן. צוותי יישומים יכולים להתאושש במהירות מהשבתות שאינן מתוכננות או מהשחתה של נתונים, ולקבוע הגדרות שיעמדו גם ברגולציות המחמירות ביותר.

אחזור Near Sync ללא תחרות: נוטניקס תומכת כעת ברפליקציית Near Sync עם RPO  (נקודת היעד של ההתאוששות) של 20 שניות בלבד. שיפור של פי 3 מהטכנולוגיה המובילה בתחום זה שנוטניקס פיתחה. נוטניקס היא ספקית ה-HCI המובילה היחידה שמציעה RPO של 20 שניות.
רפליקציית נתונים סינכרונית עבור Nutanix AHV: רפליקציה סינכרונית, או רפליקציה כמעט מיידית של נתונים בין כמה אתרים, נתמכת כעת בצורה מובנית ב-Nutanix AHV hypervisor. לקוחות יכולים לעשות שימוש ב-AHV כדי לספק שירותים בזמינות גבוהה עם עומסי העבודה החשובים ביותר שלהם, כגון תשתית שולחן עבודה וירטואלי, בסיסי נתונים ושרת וירטואליזציה כללי.

אורקסטרציה של DR עם Runbooks: ההשקה החדשה מעניקה ללקוחות גמישות ושליטה גדולות יותר על תהליכי אחזור מקצה לקצה, עם שליטה מדויקת יותר, המאפשרת למקד משאבי DR באפליקציות מטרה.

אירועים קרובים