תוכן שיווקי
מהדורה מיוחדת - עבודה מרחוק

מסד הנתונים הגרפי 4.0 Neo4j זמין לקהיליית המפתחים בישראל

17/03/2020 12:49
מימין: דירק מילר, מנהל אזור אירופה, המזה"ת ואפריקה ב-Neo4j, ואלי עלפי, מנהל פעילות Neo4j ב-NessPRO. צילום: יח"צ

חברת Neo4j ערכה כנס מיוחד בתל-אביב לכ-250 מפתחים ומומחי IT ישראלים, במלון הילטון בתל-אביב. הכנס נערך בחסות NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, שהיא שותף הדוק של Neo4j בישראל. המרצה המרכזי בכנס היה דירק מילר, מנהל אזור אירופה, המזה"ת ואפריקה ב-Neo4j.

מהדורת 4.0 של מסד הנתונים הגרפי Neo4j עונה על האתגרים הנרחבים והמורכבים של פיתוח אפליקציות בעשור הקרוב.

מילר ציין כי המהדורה החדשה כוללת חידושים רבים. כך, לדוגמה, אחת התכונות החדשות נקראת Fabric, והיא מאפשרת יכולת הרחבה בלתי מוגבלת, תוך הפצת נתונים וגרפים, ל-clusters רבים בסביבה הארגונית. התכונה החדשה השנייה היא אבטחת מידע גרנולרית משופרת, המאפשרת למפתחים ומנהלי מערכת שליטה על הגישה לנתונים למטרות אבטחה ופרטיות. הדבר מבטיח כי רק למשתמשים המתאימים תהיה גישה למידע רגיש. שלישית, Neo4j 4.0 מציגה יכולות של מסדי נתונים רבים, תוך הפרדת נתונים ואפשרות להפעיל מספר מסדי נתונים בתוך Neo4j cluster יחיד. הדבר מאפשר יעילות תפעולית משמעותית, אבטחת מידע, וזריזות וגמישות (Agility), לצורך B2B SaaS multi-tenancy, נוחות פיתוח ותאימות רגולטורית.

מהדורת 4.0 מאפשרת horizontal scaling ומהירות ביצוע בין מילי-שניות לדקות בודדות, ללא קשר לכמות הנתונים. המהדורה החדשה מעצימה מפתחים בעלי אוריינטציה תגובתית, ומספקת להם שליטה מלאה על האופן שבו האפליקציות שלהם נמצאות באינטראקציה עם מסד הנתונים, כולל data pipelines, סטרימינג של נתונים, למידת מכונה ועוד.

מילר ציין כי בעוד שבשני האירועים הקודמים שערכה החברה בישראל השתתפו בעיקר מפתחים ונציגי סטארט-אפים, הרי שהפעם הגיעו נציגי ארגוני אנטרפרייז. "זוהי מגמה שאנו רואים בכל העולם, לא רק בישראל" אמר מילר. "ארגוני אנטרפרייז מתעניינים בשימוש ב-Neo4j, והמהדורה החדשה היא מאוד חשובה עבורם".

"הודות לשותפות שלנו עם NessPRO עלתה מאד המודעות ל-Neo4j בישראל, ו-NessPRO גייסה שורה של לקוחות ובהם פיוניר, פלייטיקה, eBay ישראל, גופים במערכת הביטחון, Wobi וחברות נוספות. ל-NessPRO יש בקיאות רבה וקשרים בשוק המקומי, וכתוצאה מכך אנו מגיעים ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים רבים", הרחיב מילר.

"החידושים בגרסה 4.0 פותחו בין היתר כתוצאה מדרישות של לקוחות, ובהם לקוחות ישראלים שגויסו על ידי NessPRO", אמר מילר. "אנו גם לומדים מסיפורי ההצלחה של הלקוחות הישראלים ומשתמשים בידע ובקשרים שלנו איתם בפרויקטים במדינות אחרות. ישראל היתה אחת המדינות הראשונות שאימצו את Neo4j . לקוחות ישראלים הוזמנו להרצות בכנסים של Neo4j ברחבי העולם, כדי למנף את הידע שנצבר בישראל. כך, לדוגמא, eBay יישמה קודם כל את Neo4j במרכז הפיתוח שלה בישראל ולאחר מכן הרחיבה את השימוש במסד הנתונים שלנו גם למדינות נוספות".

"אנו מחויבים להרחיב את קהיליית משתמשי Neo4j בישראל ואנו מאמינים ששיתוף הפעולה יורחב בעקבות מינויו של נציג Neo4j בישראל, יוסי קריכלי", אמר אלי עלפי, מנהל פעילות Neo4j ב-NessPRO. "שיתוף הפעולה עם Neo4j מביא ללקוחותינו חדשנות וערכים מוספים בתחום הדטה. אנו מאמינים בשותפות עם Neo4j ומגייסים כוח אדם נוסף לתמוך בדרישות השוק".

אירועים קרובים