תוכן שיווקי

ענקית האנרגיה טוטאל אימצה את הענן של נוטניקס לתשתיות ה-IT

Total Gas & Power השיגה עומסי עבודה מאוחדים, הפחתה בעלויות התפעוליות ושיפור בחוסן ובגמישות של תשתיות הלגאסי

01/03/2020 15:59
נוטניקס

Total Gas & Power, אחת מספקיות הגז והחשמל המובילות בבריטניה למגזרי המסחר, התעשייה, הציבורי והעסקי, אימצה את פתרונות הענן הארגוני של נוטניקס כבסיס לתשתית ה-IT שלה. הפתרון של נוטניקס מאפשר לטוטאל לנוע אל עבר שימוש בארכיטקטורה יעילה אחת, תוך צמצום תקורה תפעולית, שיפור האבטחה, איחוד עומסי העבודה והגברת החוסן והגמישות של תשתיות הלגאסי שלה.

הטרנספורמציה הדיגיטלית הפכה לצו השעה עבור חברות האנרגיה. טוטאל חיפשה דרך מהירה וגמישה יותר כדי לענות על דרישות השוק. בעבר הסתמכה החברה על תשתית מיושנת ומורכבת, שפותחה ותוחזקה עם חוזי שירות שונים ברמות שירות שונות.

על פי דומיניק מיידמנט, ארכיטקט טכנולוגיה ראשי בטוטאל, החברה הייתה ב-"גרעון טכנולוגי", עם הרים על גבי הרים של נתונים, אפליקציות שנבנו במיוחד לה ללא תיעוד של הפיתוח ומערכות מבוזרות. "כאשר הגענו לנוטניקס, היינו בחיפוש אחר פתרון אחד, שיבטיח לנו אחידות ויכולות בסביבת מערכות חומרה שונות, שרובן הוטמעו לאורך 30 השנים האחרונות. רצינו ליצור חברה שתהיה ערוכה לעתיד ושתוכל להתרחב במהירות", אמר מיידמנט. "אחד היעדים המרכזיים שלנו היה ליצור גישת DevOps לפיתוח ואחזקה של אפליקציות, אשר תתמוך בהגשמת השאיפה שלנו לחדשנות במגזר האנרגיה התחרותי".

המסע הדיגיטלי של טוטאל עם נוטניקס

מערכות הלגאסי של החברה, שכללו קופסאות Sun SPARC ומערכות x86 ישנות, אחסון SAN ואינטגרציה לסניפים מרוחקים, נדרשו להמשיך ולפעול במהלך שלבי המעבר. צוות ה-IT של טוטאל, שמצא את עצמו שוקע באתגר לא פשוט של התרת הסבך הטכנולוגי ושל הזזת חלקים ב-IT, פנה לנוטניקס לסיוע בשדרוג ובעדכון, תוך שמירה על התאמה לדרישות הרגולציה, הפשטת התפעול, והבטחת התאוששות מאסון ואינטגרציה של אתרים מרובים. הפתרון החדש נדרש גם לענות על העובדה שלחברה כבר קיימים נכסים שנרכשו בענן הציבורי (של AWS), ולהבטיח שיהיה קל לרכוש נכסים נוספים ולהרחיב אותם כדי ליצור סביבת DevOps. הפתרון התבקש בנוסף לתמוך בהחלפה של מערכות לגאסי במספר אזורים במערכות קוד פתוח.

המסע של טוטאל עם נוטניקס החל בהפעלת פלטפורמת ה-HCI (ר"ת Hyperconverged infrastructure) של נוטניקס. החברה יצרה שכבה שיוצרת הפשטה ברמת האחסון, כדי להסיר את הצורך לרכוש ולתחזק חומרת אחסון שתהיה נפרדת מה-Nodes של השרת. המהלך מפשט את התשתית ומצמצם את הצורך בכישורים שונים לניהול הסביבה הכוללת. טוטאל מפעילה כעת גם Nodes של Nutanix NX כפלטפורמה מרכזית, כדי להתמודד עם ההגירה של מספר עומסי עבודה למכונות וירטואליות, שכרגע נדרשות על ידי סביבות הלגאסי ואל מול אופק הענן.

סביבת ה-IT החדשה, שעדיין לא עברה הגירה מלאה, מורכבת ממכונות VM של VMware ואתרים בסניפים הרצים על Nutanix AHV (הייפרווייזור ללא עלות של נוטניקס עצמה), ובסך הכל 300 מכונות וירטואליות עם תווכה, שירותי קבצים והדפסה, וכן מערכת בילינג, מערכת טלפוניה (PABX) ואפליקציות עסקיות. המכונה הווירטואלית המובנית של נוטניקס מספקת זמינות גבוהה עם העברה אוטומטית של עומסי עבודה במקרה של כשל במערכת. החברה גם הטמיעה יכולות שליטה לריבוי עננים וכן את Nutanix Beam, כדי להבטיח כי היא עומדת בסטנדרטים של רגולציה, שירות ותפעול.

ההפעלה המוצלחת הביאה ליתרונות עצומים של יעילות המערכות, כאשר טוטאל גם הגבירה את השימוש במוצריה על גבי המערך של נוטניקס, והיא ממשיכה את ההגירה לפלטפורמת NX.

"אנחנו מתמקדים בהפיכה לארגון היברידי אמיתי – דבר שאינו קל כמו שהוא נשמע. המורכבות מופיעה כאשר לחברות יש מגוון טכנולוגיות בענן והרבה ציוד לגאסי מיושן שהוסתר מאחורי טכנולוגיה חדשה. המערכות המקוריות שלנו היו בכאוס ואנחנו צריכים פתרון שיפתור בעיות בתשתית הלגאסי, תחת מדדים הגיוניים, ואשר יתמוך במנועי הצמיחה העסקיים שלנו. עם נוטניקס אנחנו מסוגלים להעריך את המערכות שלנו בצורה מדויקת יותר, לקבוע בדיוק היכן האתגרים נמצאים ולמצוא פתרונות שיסייעו לנו להתגבר עליהם באופן מעשי בעתיד", סיכם מיידמנט.

אירועים קרובים