תוכן שיווקי
בעקבות טקס מצטייני המחשוב

שני פרויקטים מבוססי Qlik זכו ב-IT Awards

24/02/2020 12:55
קליק ישראל

פרויקט ליישום ניתוחים אנליטיים בשירות עצמי (Self Service Analytics and Data Discovery) בבנק ירושלים ופרויקט להקמת פורטל הדו"חות הניהוליים במשרד הבינוי והשיכון, שניהם פרויקטים מבוססי כלי הבינה העסקית Qlik, שבוצעו בתמיכה של קליק ישראל, זכו בטקס פרסי המצוינות IT Awards של אנשים ומחשבים, שנערך באחרונה. הפרויקטים זכו בקטגוריית ניתוח נתונים, אנליטיקה, ביג דטה, AI ו-BI

הפרויקט הזוכה בבנק ירושלים הוא הסבה מ-QlikView ל-Qlik Sense, המאפשר רמות גבוהות של שירות עצמי. בנימוקי הזכייה של צוות השיפוט של IT Awards נאמר: "הפרויקט מייצר לבנק ירושלים אמת ארגונית אחת על כלל הנתונים המוצגים להנהלת הבנק. בזכות יכולות השירות העצמי של Qlik Sense צומצמו בעשרות אחוזים בקשות לדו"חות שהגיעו מהמשתמשים העסקיים, התקבלו שקיפות ואחידות, וקבלת ההחלטות נעשית על בסיס נתונים מדויקים ואמינים".

הפרויקט במשרד הבינוי והשיכון

פורטל הדו"חות הניהוליים שהוקם על ידי קליק ישראל במשרד הבינוי והשיכון זכה אף הוא בטקס IT Awards. על פי שופטי התחרות, "פורטל הדו"חות הניהוליים משמש כלי תומך להחלטות ולמינוף תהליכים עסקיים בארגון. הפורטל מאפשר לעבור מעבודה מבוססת גיליונות אקסל ומצגות למערכת שבונה אמת ארגונית אחת".

הפורטל פותח על בסיס פלטפורמת Qlik. מטרת הפורטל, המשרת כ-600 עובדים פנימיים וחיצוניים, היא להציג בפני העובדים אמת ארגונית אחת. הוא מסייע לנתח תחת קורת גג אחת את כל תחומי הפעילות של המשרד, ביניהם: תקציב, הסכמי גג, שיווק, סקרים, מעקב ביצוע ועוד. הפורטל נועד לתמוך בקבלת החלטות ובהשגת יעדי המשרד, לייעל את תהליכי העבודה, לשתף מידע בין יחידות המשרד ולהנגיש את המידע לכלל משתמשי הארגון על פי תחומי עיסוקם. בהקמת הפורטל הושקעו יותר מ-10 שנות אדם, והוא גרם למעבר מעבודה מבוססת מצגות ואקסלים לעבודה מבוססת מידע, לקיצור תהליכי עבודה, לשיח ארגוני אחיד, לקיצור לוחות זמנים, ולפיקוח הדוק על תקציב המשרד וניהולו.

אילן גת, מנכ"ל קליק ישראל, מסר: "ברכות חמות ללקוחות שלנו על הזכייה החשובה. מזה מספר שנים ברציפות שלקוחות קליק ישראל זוכים בפרס הצטיינות על מערכות ה-BI שפותחו. אנחנו גאים ושמחים על הזכייה של לקוחותינו ונמשיך להשקיע משאבים רבים בקידום הפלטפורמה שלנו, והיכולות הטכנולוגיות והשירותים שבאמצעותם אנחנו מסייעים ללקוחות שלנו".

אירועים קרובים