תוכן שיווקי
לקראת אירוע Arista Innovate 2020, יום ד', ה-13 במאי, EAST, תל-אביב

ברוכים הבאים לרשת התקשורת החכמה של אריסטה – Arista Cognitive Campus

03/02/2020 11:45
אסף פז, מנהל מכירות תחום קמפוס, אריסטה נטוורקס ישראל. צילום: יח"צ

מאת: אסף פז 

רשתות התקשורת הארגוניות עוברות שינוי מהותי (נפח התעבורה, כמויות משתמשים, ריבוי אפליקציות וכדומה), המצריך כלים יעילים יותר לניהול ותפעול הרשת. תשתיות הרשת מקבלות משקל יותר מבעבר, בכל הנוגע לתחקור אירועים והבנה עמוקה בנוגע למקור התקלות ואירועי אבטחת מידע.

רוב הרשתות כיום מנוטרות על ידי כלים של צד שלישי, מה שיוצר ריבוי מערכות וסביבות על מנת לקבל את המידע הנדרש לניהול יעיל יותר וזמני תגובה נמוכים.

מתגי התקשורת יכולים לאפשר הרבה מאוד מידע מקדים, שיאפשר למנהלי הרשת לחזות תקלות מבעוד מועד ולצמצם את זמני התגובה למינימום.

מערכת ההפעלה EOS (ר"ת Extensible Operating System) של אריסטה חוללה מהפכה בעולמות ה-Data Center ואומצה על ידי שבע מתוך שמונה ספקיות הענן הגדולות בעולם (מיקרוסופט, גוגל, אפל, פייסבוק וכדומה), זאת בשל האחידות (קוד בינארי אחד לכל הפלטפורמות), היציבות והגמישות בסביבות הרגישות ביותר בעולם תשתיות האינטרנט.

כיום המערכת זמינה גם במתגי הקצה, עד לתחנות העבודה/טלפוניה/IoT, ומספקת את אותן התכונות, לניהול רשתות ארגוניות בצורה פשוטה ויעילה יותר.

פתרון ה-Cognitive Campus של אריסטה מאפשר לקבל גמישות באמצעות כלים אוטומטיים, שיביאו בזמן אמת את הנתונים הנדרשים על מנת לחזות כל תקלה או אירוע מתהווה, על פי העקרונות הניהוליים של רשתות הענן: שימוש בתקנים סטנדרטיים, אחידות מלאה לכל הסביבות, שליטה, ואוטומציה מלאה.

פלטפורמת הניהול Cloudvision שפותחה לפי עקרונות הענן, מאפשרת נגישות וויזואלית לכל פורט, וניטור מעמיק של התעבורה העוברת ממתגי הקצה ועד לסביבת הליבה של הרשת. זאת באמצעות כלים ייחודיים כדוגמת: Topology View – בלחיצת כפתור מוצגת תמונה כוללת של כל מצב הרשת ומידע מדויק על החיבוריות של משאבים לרשת (Throughput, Bandwidth Utilization, Vlan's, Error rates וכדומה), Network Rollback – המאפשר להחזיר את כלל הרשת, או חלקים ממנה, לכל נקודת זמן רצויה.

כלים אלו בין היתר, פותחו על ידי אריסטה כחלק מפתרון אחיד לרשתות גדולות וקטנות כאחד, ומאפשרים לצוות התקשורת להעניק מענה מיידי ושקיפות מלאה לכל אירוע, ולתפעל את הרשת בצורה קלה ומהירה יותר.

לחצו כאן להרשמה לאירוע.

הכותב הוא מנהל מכירות תחום קמפוס, אריסטה נטוורקס ישראל

אירועים קרובים