תוכן שיווקי
בעקבות כנס ERP

מידעטק הטמיעה מערכת ERP בצמח המרמן ביותר מ-1.5 מיליון שקלים

29/01/2020 14:55
חנה שראל, מנכ"לית מידעטק. צילום: עמרי מירון

מידעטק מבית מטריקס הטמיעה מערכת ERP Priority בחברת הנדל"ן צמח המרמן. הפרויקט ארך כשנה ושוויו נאמד ביותר מ-1.5 מיליון שקלים. המערכת משרתת למעלה מ-70 משתמשים.

חברת הנדל"ן ביקשה להשיג פתרון הוליסטי מאוחד לכל תחומי הניהול שבהם היא פועלת, על מנת לספק לכלל העובדים שפה אחידה ולייצר שגרת פעילות נטולת ניירת. בשל כך בחרה החברה במידעטק על מנת להעביר את כל מערכות הניהול שלה למערכת הפריוריטי, בשילוב פתרון ייחודי של מידעטק לענף הבנייה, התשתיות והנדל"ן המניב.

הטמעת המערכת אפשרה לצמח המרמן להשיג התייעלות ארגונית וקיצור תהליכי עבודה. אם בעבר נאלצו העובדים להזין את אותם הנתונים למערכות שונות, או להזין נתונים מסוימים במערכת אחת ולקבל את התוצאות במערכת נפרדת, הרי שכיום, המערכת מאפשרת למשתמשים להזין את הנתונים פעם אחת בלבד במערכת אחת, כאשר המידע מסונכרן באופן אוטומטי עם שאר מערכות הארגון. מערכת הפריוריטי שהוטמעה כוללת פתרונות של מודולים ייחודיים שפיתחה מידעטק, המאפשרים עבודה בסינרגיה מלאה עם מערכות צמח המרמן. היא משרתת מגוון של תחומי עבודה בחברה, וביניהם כספים, רכש, מלאי, ניהול פרויקטים, בקרה תקציבית פרויקטאלית, ניהול קבלנים, שינויי דיירים, משכנת, נכסים מניבים, שירות, בדק ועוד.

באמצעות הפרויקט עברה צמח המרמן לניהול ספרים דיגיטלי, ללא נייר (Paperless), ולעבודה נגישה מכל מקום על ידי טאבלטים ואמצעים ניידים נוספים בשטח. בין התועלות שהביאה המערכת אפשר למצוא בקרה על תשלומים כפולים ואמצעי בקרה נוספים, שהביאו לחסכון כספי לחברה ולמניעת טעויות, אל מול העבודה הידנית שבוצעה עד כה.

פרויקט מתגלגל

מדובר בפרויקט מתגלגל, ומאז שהוא הסתיים ממשיכות החברות להוסיף עוד חידושים, על מנת לשפר את הפעילות הארגונית. כך, למשל, בזכות הפרויקט התווסף באחרונה לשירות הלקוחות של צמח המרמן השימוש בטאבלטים, שמאפשר לקבל קריאות שירות בשלב הבדק ולטפל בהן ישירות בבית הדיירים, כולל ביצוע צילומים והחתמה שלהם. פיצ'ר נוסף שהטמיעה מידעטק באחרונה במערכת הוא מודול שפותח על ידה לניהול בקרות תקציביות יזמיות, שכולל בחינה של עמידה ביעדים וסטטוס הפרויקט, עדכונים לגבי המשימות שנותרו וקבלת מידע המאפשר לנהל נכון יותר את ההתנהלות הפיננסית בכל פרויקט שצמח המרמן עושה. בנוסף, בימים אלה מיושם אתר אינטרנט הכולל מידע רלוונטי עבור הדיירים בפרויקטים של צמח המרמן.

דוד אמור, סמנכ"ל הכספים של צמח המרמן, אמר כי "זיהינו במערכת פריוריטי פוטנציאל רב לאחר שהוכיחה מהירות, יכולת 'וובית' וביסוס על טכנולוגיה מתקדמת, ביחד עם פתרונות שפיתחה מידעטק לענף שלנו, המשולבים במערכת באינטגרטיביות מלאה. זאת, לצד המלצות שקיבלנו לגבי מידעטק מרבים בתעשייה, שהובילו אותנו לבחור בהטמעת המערכת באמצעות אנשי המקצוע המיומנים של חברה זו. הפרויקט כלל אתגר של מעבר ממספר מערכות למערכת אחת אחידה, אך היתרונות שאנחנו חווים כיום מוכיחים כי המאמץ היה חיוני ובהחלט השתלם".

חנה שראל, מנכ"לית מידעטק, ציינה ש-"מידעטק הביאה עמה לצמח המרמן ניסיון רב שצברה ביישום מערכת פריוריטי בענף הקבלנות, התשתיות והנדל"ן המניב. הניסיון של מידעטק כולל מודולים יחודיים שפותחו על ידה לתחום, ואשר הולכים ומתרחבים ביחד עם הפרויקטים הרבים והניסיון שהחברה ממשיכה לצבור בתחום. הפרויקט המורכב בצמח המרמן כלל חשיבה מעמיקה, תכנון יסודי של ייעול ושיפור תהליכי העבודה בחברה, אופן יישומם במערכת וביצוע קפדני, שהותאם במיוחד למערכות הפעילות שלה. אנחנו שמחים שהצלחנו לסייע לחברה להשיג התייעלות ארגונית ותפעולית בדרך לביסוס מעמדה כחברה מובילה בתחום הנדל"ן. בימים אלה אנחנו ממשיכים, ביחד עם הלקוח, ליישם פתרונות נוספים שיאפשרו לצמח המרמן לשמור על יתרונה התחרותי בתחומה".

אירועים קרובים