תוכן שיווקי

הראל משתמשת באלסטיק לשיפור היעילות ולהובלת הטרנספורמציה הדיגיטלית

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים הופכת את הדטה ליתרון תחרותי באמצעות השימוש בטכנולוגיה של חברת החיפוש אלסטיק, המאפשרת לה הענקת חוויית לקוח מעולה

25/06/2019 16:32
אייל אפרת, סמנכ"ל וראש חטיבת אסטרטגיה ופרויקטים בבנק לאומי. צילום: מיה כרמי דרור

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, אשר מבצעת תהליך של טרנספורמציה דיגיטלית ואף זכתה לאחרונה בפרסים יוקרתיים על התהליך שהחברה עוברת, הופכת את הדטה ליתרון תחרותי באמצעות השימוש בטכנולוגיה של חברת החיפוש אלסטיק, המאפשרת לה הענקת חוויית לקוח מעולה

"כיום חוויית הלקוח מונעת דטה", מסביר ניב רז, מנהל הטכנולוגיות הראשי בהראל. "הטכנולוגיה של אלסטיק מאפשרת לנו להעניק לגורמים בחברה יכולות אנליטיקה, ניתוח והפקת תובנות ויזואליות במהירות ובקלות וללא ידע מוקדם".

ניב רז, מנהל הטכנולוגיות הראשי בהראל. צילום: מיה דרור כרמי

ניב רז, מנהל הטכנולוגיות הראשי בהראל. צילום: מיה דרור כרמי

"הראל ביטוח ממשיכה לשפר את הפעילות העסקית של החברה תוך התמקדות ביעילות ושיפור חווית הלקוח", אמר אייל אפרת, מנכ"ל הראל המשמר מחשבים, זרוע הטכנולוגית של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים.
. "הטכנולוגיה של אלסטיק היא אחת מאבני היסוד העיקריים שלנו במערך הדיגיטלי והתפעולי. הטכנולוגיה מאפשרת לנו לייעל תהליכים בכדי לספק ללקוחות שירות פשוט, מהיר ואישי יותר".

Elastic Stack מספקת להראל מענה לחזון הדיגיטלי של החברה ולאתגרים שלה, בניהם יכולות אנליטיקה ללא צורך במומחיות ייחודית בתחום ניתוח המידע.

לאתר החברה לחצו כאן.

אירועים קרובים