תוכן שיווקי
לקראת אירוע Talend 2019, יום א' 17/3, מלון שרתון ת"א

"Talend הפכה לשחקנית משמעותית בעולמות הדטה"

יוסי רודריק, מנכ"ל אקורייט מקבוצת UCL, נציגה בישראל של ספקית פלטפורמת הדטה בישראל: "גם גרטנר וגם פורסטר מדרגות את Talend בצמרת הפתרונות לעולמות הדטה "

07/03/2019 12:55
יוסי רודריק, מנכ"ל קבוצת UCL ומייסד חברת אקורייט. צילום: יח"צ

להפוך מידע גולמי למידע מוכן לניתוח בתוך 12 עד 24 שעות היה טוב לשנת 2010, אלא שעבור ארגונים ועסקים בשנת 2019 המידע צריך להיות מוכן בתוך פרק זמן של פחות מ-60 שניות. זה מה שמייחד את העידן הדיגיטלי – היכולת להתיך מידע גולמי המגיע ממגוון מקורות ולהפוך אותו לתובנות עסקיות.

"זה אולי נשמע פשוט בתאוריה, אבל המציאות מורכבת יותר – אנחנו חיים בעידן של התפוצצות מידע, כמויות אינסופיות של מידע מציפות את הארגון מאינספור מקורות מידע", מציין יוסי רודריק, מנכ"ל אקורייט מקבוצת UCL, נציגת Talend בישראל. רודריק דיבר לקראת אירוע Talend 2019, בו יציגו החברות את הגורמים שהפכו את Talend לשחקנית משמעותית בעולמות ה-Data Integration ותשתיות הביג דטה.

במסגרת האירוע – שיתקיים ביום א', ה-17 במרץ, במלון שרתון תל אביב – יציגו החברות למקבלי החלטות ומקצוענים מעולמות הדטה, ביג דטה, BI ואנליטיקה את יכולות הפלטפורמה, שגם חברות המחקר הבינלאומיות גרטנר ופורסטר מיצבו כאחת המובילות בתחומה.

פער בין דרישות הביזנס ליכולות ה-IT

רודריק אמר כי "אנחנו רואים שבארגונים רבים קיים פער בין הדרישה של הגורמים העסקיים לעשות שימוש מיידי, בזמן אמת, במידע מגוון וממקורות שונים לטובת מימוש תועלות עסקיות; ובין היכולת שמציע להם גוף הטכנולוגיות בארגון, שמציע להם את המידע במקרה הטוב בדיליי – באיכות, ברמת טיוב ואמינות הנמוכים משמעותית מהפנטזיה של הגורמים העסקיים".

"אחת הסיבות המרכזיות היא חוסר התאימות של פלטפורמות ה-Data Integration הישנות לדרישות של העידן הדיגיטלי. אנחנו מדברים על פלטפורמות שנכתבו ונחשבו חדשניות בעידן ה-BI שהתאים לשנות ה-90 והמחצית הראשונה של העשור הקודם, אבל בעידן הנוכחי הן כבדות, מסורבלות, ויקרות. זו הסיבה ש-Talend משגשגת ופורחת – היא נולדה לתוך עידן הדיגיטל ומביאה יכולת לזרימה אחרת של מידע, תוך ביצוע טיוב נתונים. בין אם מדובר בדטה רגיל או ביג דטה, מבוסס קוד פתוח או קוד סגור, מקורות מידע מובנים או בלתי מובנים, ענן ציבורי או פרטי, או ריבוי עננים – Talend יודעת לטפל בכל זה ועוד. הפידבק שאנחנו מקבלים מהלקוחות שלנו שמדובר בפלטפורמה שהיא בפירוש Enabler לעסקים".

ארגונים בוחרים Talend

"יש אינסוף תרחישים עסקיים וטכנולוגיים מורכבים שארגונים בחרו להתמודד איתם באמצעות Talend", מוסיף רודריק. "חברת הפארמה העולמית AstraZeneca הקימה דטה לייק בענן של AWS, שבמרכז הארכיטקטורה שלו Talend Big Data. החברה העבירה לאגם המידע הזה 20 אלף טרה-בייט של מידע, במהירות כפולה מזו של החלופות ובמחצית העלות".

"חברת כרטיסי האשראי והפיננסים הצרפתית Credit Agricole Consumer Finance, מהשחקניות המובילות בעולם האשראי האירופי, רצתה להקים מערך מקצה לקצה שישפר את מסע הלקוח בערוצים הדיגיטליים. גם כאן Talend נמצאת במרכזה של מערכת האוספת מדי יום למעלה מ-10 טרה-בייט מידע, המעובדים בפרק זמן של פחות משעה – לעומת מספר ימים באמצעות הפלטפורמות המתחרות – ומשמשת תשתית לכשבעה פרויקטים עסקיים חדשים מדי רבעון".

"בישראל אנחנו רואים את ההתעוררות סביב Talend מזה כשנתיים", מסכם רודריק. "ארגונים בעולמות הבנקאות, הביטוח, היי-טק, טלקום, משרדי ממשלה ועוד בוחרים להתמודד עם האתגרים של הדיגיטל תוך התבססות על Talend, שהופכת אט-אט לבחירת מיינסטרים על ידי מקבלי ההחלטות בארגונים".

להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים