תוכן שיווקי
בעקבות טקס מצטייני המחשוב

Yael Group השלימה שלושה פרויקטים מתוך זוכי תחרות IT Awards

שלושת הפרויקטים שצוינו לשבח בתחרות מצטייני המחשוב נוהלו על ידי הקבוצה בלאומי קארד, בעיריית רמת גן ובחברת הביטוח איילון

18/02/2019 11:08
מימין: איציק טרוגמן, מנהל בדיקות באגף מערכות מידע ומחשוב של עיריית רמת גן; רחל גולדמן, מנהלת תחום פרויקטים ב-Yael IFN; סיון מקרין, מטמיעת Yael IFN באגף מערכות מידע ומחשוב של עיריית רמת גן; ליאת מנדל, מנהלת פרויקט DOX באגף; קובי נח, מנהל האגף; חזי בן יעקב, מנהל תשתיות באגף; מירב סיסו, חשבת האגף; צ'יקו (משה) יבניאל, משנה למנכ"ל Yael IFN. צילום: ניב קנטור

Yael Group, קבוצת IT המתמחה בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה, הנה הספקית של שלושה פרויקטים מתוך זוכי תחרות IT Awards של אנשים ומחשבים. שלושת הפרויקטים שצוינו לשבח ונכללים ברשימת מצטייני המחשוב הנם: פרויקט להטמעת RPA – רובוט תוכנה – בחברת הביטוח איילון ופרויקט ניהול מסמכים בעיריית רמת גן שבוצעו על ידי Yael IFN, לצד פרויקט הטמעת מערכת אוטומציית שיווק (Marketing Automation) בלאומי קארד, שבוצע על ידי Yael Actiview.

בחברת הביטוח איילון, אחת משש קבוצות הביטוח והפיננסים הגדולות בישראל, הושלמה על ידי Yael IFN הטמעת רובוט תוכנה בטכנולוגית Robotic Process Automation – אוטומט המסוגל לקרוא הודעות דואר אלקטרוני מתיבות מייל, לפענח את תוכנן, ליצור היקשים, להבין את פשר ההודעה מהתוכן שלה ומהצרופות אליו, ובהתאם לבצע פעולה. למשל, להפנות פניית לקוח לגורם המטפל הרלוונטי באיילון. מדי יום מטופלות ומתויקות 3,000 הודעות דואר אלקטרוני באמצעות המערכת. היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.

צ'יקו (משה) יבניאל מ-Yael IFN אמר כי "RPA הוא הבאזזז הגדול ביותר כיום בעולם התוכנה. הטמעתו מאפשרת לא לפספס מיילים, מה שקורה בימינו בארגונים ויוצר בעיות קשות. זאת, לצד קיצור משמעותי של זמן העבודה וייעול הטיפול במשימות חשובות שעלולות ליפול 'בין הכיסאות', תוך שמירת נהלים קפדניים של אבטחת מידע ושל הגנת צנעת הפרט".

פרויקט שני, שנוהל בידי Yael IFN בעיריית רמת גן, כלל את הטמעתה של מערכת לניהול ושיתוף מסמכים, במטרה לייעל את עבודת העירייה. המערכת תומכת בנהלי גנזך המדינה בכל הנוגע לניהול רשומות וסריקת מסמכים, מחייבת אחידות בשיטת תיוק המסכים ומתממשקת למערכות התפעוליות של העירייה – בנייה, רכש, פרויקטים, ניהול תיק עובד מול מערכת משאבי אנוש, קליטת מסמכים מתוך מיילים ועוד. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מיליוני שקלים, והוא משמש 700 משתמשים ב-100 מחלקות העירייה וב-16 אגפים שלה.

הפרויקט השלישי נוהל בלאומי קארד על ידי Yael Actiview, המתמחה בפתרונות BI ואנליטיקה. הוא כלל את הטמעתה של מערכת Marketing Automation Eloqua – הדור החדש של מערכות שיווק ממוקד לקוח, המאפשרת פנייה פרסונלית ללקוחות עם הצעות שיווקיות דרך ערוצים דיגיטליים: מיילים, הודעות SMS, פושים (Push Notifications), אתר החברה ועוד. המטרה הייתה יצירת תשתית לניהול יעיל של תהליך עסקי-שיווקי מול לקוח, לאורך זמן.

ישראל גודל, סמנכ"ל פתרונות תבונה שיווקית ב- Yael Actiview, ציין כי "חווינו במהלך הפרויקט אתגרים רבים – טכנולוגיים, רגולטוריים ועסקיים, בתהליך שילוב המערכת עם שאר המערכות בארגון ובתהליכי העבודה השיווקיים. לנוכח האתגרים הרבים והיישום המורכב, הצלחת הפרויקט היא הישג חשוב מבחינתנו".

אירועים קרובים