גוגל השיקה פרסומת ל-Assistant בסגנון "שכחו אותי בבית"

קרן גביש יצאה לחופשה קסומה במלון חוף נחשולים, טעמה מהחוויה קולינארית שמציע המלון, מאגף בוטיק עם החדרים המעוצבים, ומהבריכות המזמינות ליד חוף הים - וכל זה במרחק של חמש דקות מביתה

מקולי קאלקין - כך הוא נראה היום. צילום: BigStock

לשמחתם של כל חובבי הנוסטלגיה, מקולי קאלקין ו"שכחו אותי בבית" חוזרים. הפעם לא במסגרת סרט באורך מלא, אלא כחלק מסרטון פרסומת חדש ועדכני של גוגל שמקדם את העוזר החכם שלה, Google Assistant.

הילד שהתבגר בינתיים מתארח בקמפיין חג המולד של הענקית ובישר על כך לעוקביו בטוויטר בציוץ אתמול (ד'). "האם תהיתם אי-פעם איך קווין מקאליסטר יהיה כמבוגר? גם אני לא", התלוצץ קאלקין, "אבל רק אם הסתקרנתם אתם פשוט לגמרי חייבים לצפות במודעה הזאת", כתב ושיתף את הסרטון.

מתנות חג מולד לוהטות

מכשירי Google Home השונים של הענקית הם מתנות חג פופולריות מאוד כיום, ממש כמו סדרת מכשירי ה-Echo של המתחרה אמזון. כולם מהווים מעין רמקולים חכמים שעוזרים ועוזרות קוליים ש"חיים" בתוכם מאזינים להוראות בעליהם ומשתדלים לבצע בעבורם שלל מטלות ומשימות החל בכיוון טמפרטורת המזגן והשמעת מוזיקה בבית וכלה בהזמנת שליחויות או טיסות ותשלום אונליין עליהם.

הצלחת המוצרים כתשורות בעונת החגים היא כנראה הסיבה לכך שגוגל מחברת יחד בפרסומת המקסימה שלה, יש להודות, את שני הנושאים יחד – חג המולד והעוזר הקולי. השם של הסרטון הפרסומת הוא וריאציה על שם הסרט באנגלית – במקום Home Alone נקרא הסרטון Home Alone Again with the Google Assistant.

בסרטון מגלם שוב קאלקין, שהוא כעת בן 38, את תפקיד קווין – אבל הפעם הוא כבר לא לבד – Google Assistant עוזר לו ונענה למני בקשות שלו, ובעיקר נערך העוזר הדיגיטלי לפעולת תגמול כשהמשאית של השודדים עוצרת בפתח הבית המושלג.

"מבצע קווין" העכשווי של ה"ילד", שכבר חווה כאבי גב אחרי קפיצה על המיטה, מותאם אישית לצרכיו לפי העוזר, שעושה בעבורו באופן אוטומטי דברים כמו למשל נעילת הדלת, שינוי התאורה, הדלקת אש באח ושימוש בשואב האבק רומבה להסעת דמויות קרטון ברחבי הבית. פעולות שמבריחות את השודדים שאפילו לא מנסים לחדור לבית.

לצד המודעה, גוגל הוסיפה כגימיק לעוזר שלה כמה קטעי נושא מהסרט. וכך למשל אפשר לומר לו כעת: "היי גוגל, האם שכחתי משהו?" ולשמוע בתגובה את הצעקה המפורסמת מהסרט "קוויןןןןןןןןןןןןן".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים