תוכן שיווקי

פתרונות המולטימדיה של 'קרמר' בעיריית תל אביב

השירות וחמ"ל החירום העירוניים העמוסים ביותר בישראל, אובזרו לאחרונה בטכנולוגיות מתקדמות של 'קרמר אלקטרוניקה', במטרה להישאר מעודכנים ומוכנים לכל תרחיש

02/07/2018 11:55
גילי צוקרמן, מנהל יחידת מערכות טכנולוגיות באגף המחשוב של עיריית תל אביב. צילום: AVMaste

כתב: דותן שובל, AVMaster

קירות מסכים, מטריצות מתקדמות, פאנלי מגע לשליטה ובקרה והרכיבים הטכנולוגיים החדשניים ביותר שלקרמר אלקטרוניקה הותקנו לאחרונה במוקד 106 של עיריית תל אביב ובחמ"ל המשני שלה, במטרה להבטיח זמינות, איכות ואמינות בטיפול הרצוף והמאתגר בתושבי העיר אשר חייב לפעול 24*7 ב-100% מקצועיות ואמינות.

תפקוד מקצועי של מוקד עירוני הינו קריטי לכל רשות מקומית, בוודאי בעיר שוקקת אירועים ופעילויות כמו תל אביב. מוקד השירות של עיריית תל אביב, הממוקם בבנין העירייה, משרת עשרות אלפי תושבים מדי חודש וחייב לתפקד באופן שוטף עם Down-Time מינימלי. היופי בפרויקט מסוג זה הוא שככל שהלקוחות (התושבים) מקבלים שירות מהיר ומקצועי יותר, כך ניתן לקבוע שהושקעה מחשבה מעמיקה על צרכיהם המגוונים ואופיינו הפתרונות הטכנולוגיים הטובים בשוק.

מוקד השירות משמש בזמני רגיעה כמקום בו מתרכזים קברניטי העירייה ומתפעלים את האירוע הרלוונטי, במידת הצורך. במוקד שירות נעשה שימוש במטריצות הדיגיטליות של קרמר אשר מאפשרות העברת תוכן בזמן אמת עד לקבלת חיווי על גבי המסכים הממוקמים במוקד. זאת, לצורך קבלת החלטות מדויקת, אפקטיבית והכי חשוב- מהירה.

גילי צוקרמן, מנהל יחידת מערכות טכנולוגיות באגף המחשוב של העירייה: "בוצע שימוש ברכיבים של חברת קרמר מתוך הכרות וחשיבות על הפרמטרים החשובים לעיריית תל אביב; יצרן ישראלי אשר ממוקם בירושלים ומבטיח זמינות של כח אדם מקצועי וחלפים בתוך שעות בודדות, כמובן לצד התאמה מקצועית של פתרונותיה".

לראות מעבר למסגרת

בסיור שערכנו בשני המוקדים ברחבי תל אביב הבנו עד כמה הצוות הוותיק והמנוסה נחוש להשיג את הפתרונות האולטימטיביים לטיפול בעומס האירועים המתרחשים בה.

דורון חדד, מנהל מוקד 106 פלוס בעירייה: "מוקד שירות 106 בבסיסו הוא החמ"ל הראשוני אליו מגיעים קברניטי העירייה, רואים מה קורה ומכאן מנהלים את האירוע. המערכות הטכנולוגיות שלנו מאפשרות לנו "לראות" מעבר למסגרת בה אנחנו נמצאים ולקבל את ההחלטות הנכונות" . שימוש במוצרי חברת קרמר מהווה חלק חשוב מהפיתרון שניתן לעירייה.

ביקרנו גם בחמ"ל המשני, הממוקם באזור אחר בעיר ונועד לפעול במידה ולא ניתן להפעיל את החמ"ל הראשי. עבור המקום נרכשו מרחיקים עד 180 מטר, מיטרוץ מודולרי מבוסס HdbasT, טעינה סלולרית אלחוטית, רמקולים ופאנלי מגע אשר מסייעים בניתוב מול מחשב מרוחק ונטול גישה ומבטיחים שרידות מקסימלית. החמ"ל המשני, אשר נבנה עם מחשבה להרחבה עתידית, הותקן על ידי חברת אלקטרה וגם בו, זמינות החלפים והשירות המהיר אותו מבטיחה חברת 'קרמר אלקטרוניקה', היוו פרמטר משמעותי בבחירה.

ברק בן אור, מנהל פרויקטים מולטימדיה בעירייה: "כאשר מוקד משני מופעל, כנראה שהמצב באמת גרוע ולכן אנחנו זקוקים לזמינות מיידית של חלפים במידת הצורך. אני רגוע כאשר אני יודע שאקבל את הכרטיס או הרכיב להחלפה תוך שעה וחצי לכל היותר". לדבריו, "מאז עליית המערכת לאוויר בסוף 2017 בחנו אותה מספר פעמים ווידאנו שהיא יציבה ואיכותית".

אירועים קרובים