תוכן שיווקי

אוליטמייקר משיקה את ה-Ultimaker S5 ומעלה את רף ההדפסה בתלת מימד

חיישנים, אפליקציות, חומרים חדשים ואוטומציה מלאה הם רק חלק מהפיצ׳רים החדשים במדפסת השולחנית המקצועית החדשה של אולטימייקר, שממצבת את עצמה שוב כמותג ההדפסה השולחני המתקדם ביותר בשוק היום.

13/06/2018 16:27
ה-Ultimaker 5. צילום: יח"צ.

אולטימייקר (Ultimaker), מובילה עולמית בשוק המדפסות התלת מימדיות השולחניות, חשפה את ה-Ultimaker S5. המדפסת החדשה והמתקדמת במשפחת Ultimaker מצוידת ביכולות ניהול הדפסה ״חכמות״, לחוויית הדפסה מדויקת ואיכותית יותר. החברה מיוצגת בישראל בבלעדיות על-ידי חברת ״מפעיל״, שמציעה מוצרי הדפסה וסריקה בתלת מימד מהמותגים המובילים בעולם כמו HP, DWS ו- UP. החברה מעניקה שירותים בפריסה ארצית לארגונים ולחברות שמייצרות בהדפסה תלת ממדית, במגזרי החינוך, התעשייה, ההיי-טק, העיצוב והרפואה החל מרמת האבטיפוס ועד לייצור סדרתי של סדרות קטנות ובינוניות. כמו כן מפעיל מתמחה בהטמעה ושירות של מוצרים טכנולוגיים מתקדמים בעולמות ההדפסה והמחשוב.

בגרסה החדשה של ה-Ultimaker S5 ישנם מספר שדרוגים משמעותיים שלדברי החברה יסייעו לעבודה קלה יותר ולתוצאות הדפסה מתקדמות יותר. בין השדרוגים מסך מגע לחוויית שימוש טובה יותר, שטח מכונה בגודל 330x240x300 מ"מ המאפשר בנייה של מודלים גדולים יותר וראש הדפסה כפול. הדגם החדש גם מצויד במערכת הזנה טובה יותר של חומרי ההדפסה הכוללת חיישן האחראי על זרימה ותקינות טובה יותר של מהלך ההדפסה. כך למשל, במקרה שחומר ההדפסה עומד להיגמר, החיישן החכם יוזם הפסקת עבודה ובכך שומר על איכות ההדפסה ורצף ההדפסה. בנוסף, ה-Ultimaker S5 מסוגל להדפיס במנעד רחב יותר של חומרים מגוונים מ-PLA ועד לחומרי פלסטיק מהונדסים ומתקדמים כמו ניילון ו- tough PLA.

אפליקציה וחומרים חדשים

עם הדגם החדש השיקה אולטימייקר אפליקציה ייעודית לשליטה בהדפסה וחומר הדפסה PLA קשיח בעל גימור באיכות מט. האפליקציה מאפשרת למשתמשי אנדרואיד או iOS להתעדכן כל העת בהתקדמות ההדפסה ומודיעה להם כשעבודת ההדפסה מוכנה, כשיש תקלה או צורך בתחזוקה שוטפת. האפליקציה מתאימה לעבודה עם הדגם החדש Ultimaker S5 וגם עם- Ultimaker 3. חומר ההדפסה החדש, ה- PLA הקשיח, מאפשר להדפיס בצורה אופטימאלית מודלים גדולים יותר כגון אב טיפוס פונקציונליים, כלי עבודה ועזרים לייצור, ללא הבעיות של הפרדות או עקמומיות שכבות ההדפסה.

גם בתחום פיתוח החומרים להעשרת האקוסיסטם של אולטימייקר, הודיעה החברה על שותפויות אסטרטגיות עם מספר חברות ענק בתחום הכימיה ביניהן Mitsubishi, Henkel ו- Dupont לפיתוח חומרים. מטרת השותפות הינה לענות על הביקוש ההולך וגובר לחומרים הנדסיים ברמה תעשייתית שמתאימים למדפסות תלת המימד השולחניות המקצועיות של החברה.

לדברי רז דרבי מנכ״ל מפעיל, ״לפי IDC, ההוצאות העולמיות על טכנולוגיות הדפסה תלת-מימדיות צפויות להגיע לכמעט 12 מיליארד דולר ב-2018. ככל שמדפסות תלת מימד הופכות להיות יותר פופלאריות בארגונים, מתגבר הצורך בהיצע רחב יותר של חומרים שניתן להשתמש בהם לאורך כל מחזור הפיתוח של המוצר. כבר היום בישראל יצרנים ויזמים מדפיסים במדפסות השולחניות המקצועיות של Ultimaker, אבי-טיפוס אבל גם חלקים פונקציונאלים לשימוש מיידי על רצפת הייצור".

"למעשה", הוסיף, "הזמן הנדרש ללמידה של המדפסת התלת מימד החדשה הוא קצר מתמיד, ומאפשר למשתמשים להתמקד ביצירה של אבי טיפוס פונקציונאליים, אובייקטים גדולים יותר ועיצובים אחרים הדורשים יכולות גיאומטריות משוכללות יותר. חברת מפעיל מספקת היום מגוון פתרונות הדפסה בתלת מימד לרבות יכולות הדפסה של סדרות קטנות ובינוניות. אנחנו מעניקים שירות באתר לקוח בפריסה ארצית וכן שירותי תמיכה והדרכה. אין ספק שאנחנו בדרך הנכונה להפוך את חזון מפעלי הייצור דיגיטליים בעידן ה- Industry 0.4 למציאות ״.

ה-Ultimaker S5 זמינה בישראל.

אירועים קרובים