תוכן שיווקי

"שמחה זה אנחנו" בחרה בפתרון לניהול מחסן ממוחשב של Menahel4U

03/05/2018 10:57
המחסן הממוחשב של שמחה זה אנחנו

שמחה זה אנחנו, יבואנית מובילה ומשווקת של אביזרי מסיבות, ימי הולדת וממתקים, הטמיעה מערכת WMS One מבית Menahel4U, המספקת פתרון טכנולוגי מקצה לקצה לניהול לוגיסטיקה ומחסנים.

הפתרון, שהוטמע במרכז הלוגיסטי של החברה, פועל באינטגרציה מלאה עם מערכת SAP Business One, והוא מאפשר מחשוב ואוטומציה של כלל התהליכים והפעולות המתבצעות על רצפת המחסן. בנוסף מאפשרת המערכת שהוטמעה יכולות ניהול שקופות ובקרה מלאה של פעילות המחסן לדרגי הניהול הבכירים בארגון, דבר שמאפשר לשפר תהליכים, להתייעל ולצמצם עלויות הכרוכות בתפעול המחסן.

שמחה זה אנחנו מפעילה מחסן לוגיסטי בשטח כולל של כ-11 אלף מ"ר באזור תעשייה כנות.

מערכת WMS One לניהול מחסן ממוחשב של Menahel4U מחליפה תהליכים מבוססי ניירת שדרשו קליטה, ליקוט והקלדה ידניים. באמצעות המערכת החדשה מתאפשר לצוות התפעול והלוגיסטיקה של שמחה זה אנחנו לתפעל את המחסן של החברה באמצעות מסופונים ממוחשבים, כולל: קליטת פריטים במחסן, ליקוט ואריזה של משלוחים, ספירות מלאי וריענוני מלאי.

שילוב ה-WMS ONE במערכת SAP Business One, מאפשר מידע מלא במערכת ה-ERP הארגונית, ותפעול של בסיס נתונים אחד המתעדכן בזמן אמת, ומאפשר לכלל המשתמשים במערכות – במחסן ומחוצה לו – לדעת בזמן אמת ומכל מקום את מצב המלאי האמיתי והמעודכן של הארגון.

אסף סולל, סמנכ"ל שירותים מקצועיים, Menahel4U. צילום: יח"צ

אסף סולל, סמנכ"ל שירותים מקצועיים, Menahel4U. צילום: יח"צ

זוהר בן שושן, בעלים ומנכ"ל שמחה זה אנחנו, מציין כי "בראש ובראשונה דרשנו פתרון שיחבר ויתממשק בין מערכת ניהול המרכז הלוגיסטי שלנו ומערכת הסאפ (SAP) הארגונית לניהול ההזמנות. מערכת WMS One העבירה אותנו לעידן המסופונים, מאפשרת לנו לקלוט רכש בצורה מסודרת, לנהל איתורים ורענון מלאי, לבצע בקרה טובה יותר על עובדי המחסן, ובאופן כללי קיבלנו מערכת שתומכת בסדר וארגון בשטחי המחסנים, ומאפשרת שליטה ובקרה הרבה יותר טובה מהמצב שהכרנו קודם".

בן שושן הוסיף כי "הפתרון של Menhel4U סיפק לנו את החיבור המושלם עם המערכת של סאפ, מדובר במערכת יעילה, פשוטה ופרקטית, שמגיעה עם מעטפת שירותית ותמיכה טובה, שגם נבדקה מול חלופות אחרות בשוק וקיבלה את האמון שלנו."

אסף סולל, סמנכ"ל שירותים מקצועיים ב-Menahel4U, ציין כי "בעידן המסחר המקוון קיצור זמנים למשלוח הזמנה אל הלקוח הוא ערך קריטי ביצירת שביעות רצון. אחד הגורמים המרכזיים בעיכוב הזמנות הוא היסמכות על תהליכים מבוססי ניירת והקלדה במרכזים הלוגיסיטיים. אימוץ של קונספט המחסן הממוחשב הינו קריטי בקיצור זמני המשלוח ללקוח, וביצירת 'לקוח מרוצה'".

סולל הוסיף כי "ניהול מחסן בשיטות מיושנות נחשב נקודת תורפה בארגונים רבים. ומערכת WMS One מבוססת מסופונים מאפשרת סריקת ברקוד המהירה פי תשעה מאשר הקלדה ידנית; מביאה למהימנות מלאי של מעל 95%; ומגדילה את פרודוקטיביות העבודה במחסן."

לפרטים אודות הפתרון של  Menahel4U לחצו כאן.

אירועים קרובים