פרטנר: עלייה ברווח השנתי, זינוק בהפסד הרבעוני

החברה הציגה עלייה של יותר מפי שניים ברווח השנתי וזינוק של פי שבעה בהפסד הרבעוני ● מספר המנויים של פרטנר TV עלה ב-29 אלף

איציק בנבנישתי, המנכ"ל היוצא של פרטנר. צילום: סיון פרג'

התוצאות של פרטנר, שפורסמו היום (ה'), מעידות על עלייה בולטת ברווח הנקי השנתי, אולם על זינוק בולט עוד יותר בהפסד הנקי הרבעוני. זאת, לצד עלייה מתונה בהכנסות הרבעוניות וירידה באלה השנתיות.

הדו"חות מראים כי ההוצאות השנתיות של פרטנר הסתכמו ב-2.95 מיליארד שקלים לאחר שירדו ב-11.88% וההכנסות קטנו בתקופה זו ב-7.79% ל-3.27 מיליארד. הרווחים השנתיים של חברת התקשורת רשמו עליות יפות: הרווח התפעולי גדל ב-63.21% ל-315 מיליון שקלים וזה הנקי – ב-119% ל-114 מיליון.

במהלך הרבעון נרשמו עליות בהוצאות ובהכנסות – של 2.58% ל-834 מיליון שקלים ושל 1.58% ל-834 מיליון, בהתאמה. ההפסד הנקי הרבעוני זינק פי שבעה לעומת הרבעון האחרון של 2016 ועמד על 50 מיליון שקלים.

עוד עולה מהנתונים כי ההוצאות הגולמיות גדלו ברבעון ב-0.71% ל-711 מיליון שקלים, הרווח הגולמי עלה ב-6.96% ל-123 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 14.75%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות גדלו ב-1.15% ל-123 מיליון שקלים והרווח הסתכם באפס (כלומר, החברה לא רשמה רווח ולא הפסד) לעומת שמונה מיליון שקלים ברבעון המקביל ב-2016.

יצוין כי במהלך הרבעון הצטרפו לפרטנר TV כ-29 אלף בתי אב, מה שהעלה את מספר המנויים לשירות ל-64 אלף.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, העדיף להסתכל על החצי המלא של הכוס. הוא אמר כי "אנחנו רואים בתוצאות הכספיות של 2017 הישגים מרשימים: צמיחת ה-EBITDA של החברה ביחס ל-2016, תוך הכפלת הרווח הנקי, הוספת 79 אלף מנויי Post-Paid בסלולר, גיוסי שיא של משקי בית לפרטנר TV ופריסה מסיבית של סיבים אופטיים – וכל זאת תוך ביסוס האיתנות הפיננסית כמנוף לצמיחת החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים