תוכן שיווקי
לקראת אירוע - E-GOV, יום ג' 5 בדצמבר, LAGO

NessPRO תציג ב-E-GOV פתרונות חדשניים למגזר הממשלתי – חלק ב'

03/12/2017 12:31
NessPRO

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, תציג בכנס E-GOV של אנשים ומחשבים, שייערך ב-5 בדצמבר, פתרונות חדשניים שונים למגזר הממשלתי.

בין השאר תציג NessPRO פתרונות שונים של CA Technologies למגזר הממשלתי. NessPRO היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.

"גופים ממשלתיים ניצבים בפני רבים מאותם אתגרים עסקיים כמו עמיתיהם במגזר הפרטי בכל הנוגע לניהול פרויקטים, עלויות ומשאבים. בנוסף, גופים אלו כפופים לתקנות ממשלתיות המחייבות תאימות לרגולציות שונות ורמות מחמירות של אבטחת מידע", אמר זוהר פרל, מנהל חטיבת CA-ישראל ב-NessPRO.

פרל מביא כדוגמה את CA Project and Portfolio Management המספק למגזר הממשלתי פלטפורמה מאובטחת, הניתנת להרחבה, לניהול מחזור החיים של כל הפרויקטים ומאפשר לספק שירותים בצורה טובה יותר.

"גופים ממשלתיים חייבים להיות בעלי יכולת תגובה מהירה, להיות ממוקדים באזרחים ולהוביל מבחינה טכנולוגית", אמר פרל.

"התוכנה היא גורם מרכזי שמאפשר צמיחה, חדשנות, יעילות ופרודוקטיביות. בנוסף לכך, כמו שבמגזר הפרטי ארגונים מחפשים דרך לשפר את חוויית הלקוח, כך המגזר הממשלתי צריך לשפר את חוויית האזרח באמצעות תוכנה. הדרך שבה הגוף הממשלתי מפתח את התוכנה הדרושה לו מעידה על הדרך שבה יוכל לסייע לאזרחים שבתחום פעילותו. CA Technologies מפתחת ומספקת מוצרים המסייעים לגופים ממשלתיים לעבור לעידן הדיגיטלי ולהגיב במהירות ובבטחה לשינויים, תוך בניה של אפליקציות איכותיות המסייעות לאזרחים".

זוהר פרל, מנהל חטיבת CA ישראל ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס וסמנכ''ל בכיר בנס. צילום: ניב קנטור

זוהר פרל, מנהל חטיבת CA ישראל ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס וסמנכ"ל בכיר בנס. צילום: ניב קנטור

כמו כן תציג NessPRO את Accellion – פתרון המאפשר שיתוף פעולה מאובטח בתחום התוכן, בענן פרטי והיברידי. Accellion מאפשר לעובדי ארגונים לטפל בתוכן ארגוני בצורה מאובטחת. העובד יכול לעבוד באתר החברה או מרחוק, ולשתף את התוכן עם עמיתים או שותפים מחוץ לארגון. התוכן הארגוני ניתן לאחזור, עריכה ושיתוף בצורה מאובטחת. העובדים יכולים לערוך תוכן הנמצא בקבצים מוגבלים, ללא חשש לדליפת נתונים, וללא צורך להוריד את הקובץ מהענן או לשלוח אותו. שותפי התוכן לא יכולים לשתף מסמכים רגישים עם אנשים לא מורשים. כמו כן ניתן להצפין נתונים ולמחוק נתונים מרחוק.

"מוצריה של Accellion הוכחו כבעלי יכולת מרשימה לאבטחת מידע בענן הפרטי והציבורי  בקרב ארגונים מובילים בחו"ל, כולל כאלו המטפלים במידע רגיש ביותר", אמר עמית ארמוזה, מנהל חטיבת פתרונות ניהול ב-NessPRO. "מוצרי Accellion הם נדבך נוסף וחשוב במערך מוצרי אבטחת המידע שמספקת NessPRO".

עמית ארמוזה, מנהל חטיבת Enterprise Management & Cyber ב-NessPRO. צילום: יח"צ

עמית ארמוזה, מנהל חטיבת Enterprise Management & Cyber ב-NessPRO. צילום: יח"צ

בנוסף, תציג NessPRO את Accelario – תוכנה ייעודית לניהול ורענון נתונים בין סביבות אורקל (Oracle )או MS SQL שונות וביצוע מיגרציות לוגיות בין פלטפורמות שונות (cross-platform).

"פתרון זה הוא בעל יכולות ספציפיות לסביבות UNIX ,Linux או Exadata, יכולת עבודה במקביל לקבלת ביצועים מקסימליים, ניטור התהליך ושינויי התצורה בזמן העבודה, שליטה על כמות המשאבים, תמיכה בכל סוגי מערכות ההפעלה, קריאה במקביל ממספר מקורות ועוד, אומר אלי אלפי, מנהל פעילות Accelario ב-NessPRO.

חטיבת ניהול מידע ב-NessPRO תציג פתרונות בתחומי אינטגרציית נתונים ובהם פתרונות מיגרציה לבסיסי נתונים, ל-noSql database, פתרונות ל- Hadoop, קבצים , קבצים בינאריים ועוד.

כמו כן תציג החטיבה פתרונות Predictive analytics המאפשרים ניתוח והשגת תובנות מנתונים, דבר המאפשר ללקוח לקבל מיד תובנות על העסק/או הארגון בזמן אמת כולל שיווק ממוקד לקוח, מנוע המלצות, Best Next Offer, זיהוי נטישה, ניתוח סיכונים ושיפור ביצועים בסביבות מידע.

"חטיבת ניהול מידע ב-NessPRO מספקת פתרונות רוחביים מקצה לקצה בכל תחומי המידע והתוכנה ומאפשרת להשתמש במידע הארגוני כמנוף ליצירת תהליכים עסקיים חדשים, שדרוג השירות, זיהוי מגמות, ניתוח מגמות בשוק ושיווק ממוקד", אמרה אהובה זעירי, מנהלת החטיבה.

אירועים קרובים