תוכן שיווקי
לקראת אירוע - E-GOV, יום ג' 5 בדצמבר, LAGO

NessPRO תציג ב-E-GOV פתרונות חדשניים למגזר הממשלתי – חלק א'

30/11/2017 12:03
NessPRO

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, תציג בכנס E-GOV של אנשים ומחשבים, שייערך ב-5 בדצמבר, פתרונות חדשניים למגזר הממשלתי.

NessPRO תציג פתרונות לניהול תוכן ארגוני של OpenText Documentum. דגנית לוי, מנהלת חטיבת ניהול תוכן ב-NessPRO, מסרה כי OpenText Documentum מצטיינת בשירותים עשירים לניהול תוכן, ובחיבור לאפליקציות העסקיות של הארגון. לוי תרצה על ניהול תוכן בכנס KMDM לניהול ידע ומסמכים שייערך בצמוד לכנס E-GOV.

"כפי שבניין חזק וגבוה דורש יסודות חזקים, כך יש צורך לבחור בתשתית חזקה לניהול תוכן", אמרה לוי. "על הארגון להבטיח כי גם אם הוא עובד בטכנולוגיה מבוזרת, עליו לאתר בקלות ובמהירות את המסמך הנדרש בכל פורמט ובכל מקום, כולל אתרי אינטרנט, מובייל ודואר אלקטרוני".

לוי ציינה כי בין השאר תציג NessPRO ממשק משתמש חדש ואינטואיטיבי בשם D2 של OpenText Documentum, "בסגנון גוגל (Google)", עם אפשרות ליצור סביבת משתמש אישית מבוססת widget. "מערכת D2 OpenText Documentum מאפשרת גמישות מירבית ללקוח, כולל יצירת אפליקציה ללא קוד, בזמן יישום מינימלי ובהתאמה אישית המעלה את שביעות רצון המשתמשים", אמרה לוי.

כמו כן תציג NessPRO את פלטפורמת Streamitup המספקת מגוון שלם של פתרונות מבוססי ענן לשיתוף ידע באמצעות וידיאו. כל ארגון, מכל סוג וגודל, יכול לפרוס את פתרון שיתוף הווידיאו הרלוונטי ישירות מענן Streamitup  מבלי להשקיע בחומרה ייעודית או בשדרוג תשתיות רשת. פלטפורמת Streamitup מאפשרת תקשורת וידאו, אודיו ונתונים בזמן אמת מהתקנים ניידים, תוך שיתוף מידע קריטי בין כל המשתתפים.

בנוסף תציג NessPRO את מחולל הממשקים הגנרי IConduct המאפשר לארגונים לממש את התהליכים העסקיים שלהם כמעט ללא מאמץ ולכלול תהליכים חוצי-מערכות והיברידיים בעלי ערך גבוה לארגון. לקוחות הפלטפורמה נהנים מיישום פשוט ומהיר, תוך שמירה על מסגרת תקציבית רזה.

משה סגל, מנכ"ל IConduct. צילום: פלי הנמר

משה סגל, מנכ"ל IConduct. צילום: פלי הנמר

משה סגל, מנכ"ל  IConduct, שירצה בכנס, ציין כי  "עלינו לשאוף לחבר את כל העולמות בצורה מהירה ויעילה מאי פעם. כלי אינטגרציה מהדור החדש הוא נדבך מחייב בהתמודדות ובאתגר של המגזר הציבורי בחתירה לשיפור השירות לאזרח".

לדבריו, "במציאות של ימינו, שבה במגזר הציבורי יש מספר גדול של מערכות מידע מבוזרות שחלקן מערכות ליבה וחלקן מערכות מתמחות, ובהתחשב במעבר לתשתיות ענן היוצר מצב היברידי – מערכת אינטגרציה מבית IConduct היא הפתרון שמאפשר היום לארגונים לפרוץ את המגבלות בין המערכות ולממש תהליכים עסקיים בצורה המבטיחה הצלחה וזמן תגובה מיידי".

NessPRO Digital, המובילה את השוק הישראלי ב-marketing automation, תציג שכבה חדשה של יכולות בתחום האנליזה הרב-ערוצית של הפעילות השיווקית בארגון. שכבת האנליזה החדשה מאפשרת לראשונה למנהל השיווק לקבל, במבט אחד, תמונת מצב מלאה של כל הפעילות השיווקית והעסקית באמצעות פלטפורמה אחת. שכבת האנליזה החדשה שפיתחה NessPRO Digital מבוססת על חיבור בין המידע שבתוך הארגון, לבין המידע המגיע מערוצי הפרסום, המנוהל ומנותח כיום בעיקר על ידי גופי מדיה חיצוניים.

ירון כהן, מנהל תחום דיגיטל ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס. צילום: יח"צ

ירון כהן, מנהל תחום דיגיטל ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס. צילום: יח"צ

"העידן החדש דורש איחוד כוחות בין גורמים שבעבר לא שיתפו פעולה בתוך הארגון", אמר ירון כהן, מנהל NessPRO Digital. "מנהל שיווק בעידן הדיגיטלי נדרש להחלטות מהירות בזמן אמת ולכן האפשרות לראות תמונה מלאה היא לא אופציה אלא הכרח. NessPRO Digital מציעה תשתית מלאה, בשלה ומבוססת על ניסיון רב, ככלי אפקטיבי בקבלת החלטות, תוך הבנה מיטבית של כל לקוח".

כמו כן תציג NessPRO Digital את פלטפורמת ספיקו המאפשרת לארגונים להעניק חווית שירות פרסונלית בערוץ סלולרי יעודי לכל נציג. ספיקו מבצעת מהפכה בתחום ערוץ המובייל, כאשר כל נציג ונותן שירות יכול לקבל מספר נייד עסקי נוסף (זהות עסקית) על הטלפון הנייד הקיים. מספר זה משמש לתקשורת ניידת וישירה מול הלקוח, ונשלט ומבוקר באופן מלא על ידי הנציג ועל ידי החברה.

"היכולת של נציג לתת הרגשה של ערוץ אישי כחלק ממסע הלקוח משנה את כללי המשחק", אמר כהן.

אירועים קרובים