תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Forum Israel 2017, יום ג' 14 בנובמבר, LAGO

סודות מהפכת הקונטיינרים על פי פרנץ מאייר

09/11/2017 17:25
הלוגו הישן של רד-האט. מצאו את ההבדלים

פרנץ מאייר יהיה אחד המרצים האורחים הבכירים שיגיעו ל-Red Hat Forum Israel 2017 שיתקיים ב-14 בנובמבר במרכז הכנסים LAGO בראשון לציון.

מאייר הצטרף לרד-האט (Red Hat) ב-2001 והוא פועל ממשרדי החברה בפריז. ב-12 שנותיו הראשונות ברד-האט הוא היה אחראי לפיתוח ההזדמנויות העסקיות של רד-האט במערב ודרום אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. עתה מוביל מאייר יוזמה אסטרטגית להאצת הזדמנויות עסקיות חדשות ואת האימוץ של מוצרים חדשים מפורטפוליו רד-האט (תווכה – Middleware, וירטואליזציה, ענן ואחסון) ברחבי אזור EMEA, כולל ישראל.

נושא הרצאתו של פרנץ מאייר ב-Red Hat Forum Israel 2017 יהיה "מהפכת הקונטיינרים: סיפורי ההצלחה של Deutsche Bank ,Amadeus ו-BMW".

Red Hat OpenShift Container Platform משמשת ביצרנית המכוניות BMW לתמיכה באספקת יישומים ושירותים עסקיים חדשים. BMW מוכיחה כיצד ארגון אנטרפרייז גדול יכול לאמץ מתודולוגיות אג'יליות וטכנולוגיות קונטיינר מודרניות כדי לספק ערך עסקי וחווית לקוח מתקדמת.

את הגישה שלו "לספק הכל כשירות" מממש Deutsche Bank באמצעות פלטפורמת Red Hat OpenShift. זו החליפה בבנק הגדול פלטפורמת PaaS פנימית מפיתוח עצמי, ו-300 פרויקטים פנימיים עברו אל OpenShift. הבנק מדווח על יעילות גדולה פי שישה של משאבי מחשוב בעקבות שימוש בקונטיינרים ו-OpenShift.

Amadeus, ספקית מובילה של פתרונות טכנולוגיים עבור תעשיית הנסיעות העולמית, קיבלה מרד-האט את פרס החברה החדשנית של השנה ל-2016 עבור שירותי הענן של Amadeus הבנויים על פלטפורמת Red Hat OpenShift Container ומספקים פלטפורמה אג'ילית וסקלאבילית שמאפשרת לחברה לעמוד בדרישות של נפחי נתוני עסקאות הולכים וגדלים.

החברה דיווחה על עיבוד של יותר מ-30 אלף טרנזקציות משתמשי-קצה לשנייה במהלך פעולות שיא, וזאת הודות לטכנולוגיית רד-האט.

Red Hat Forum Israel 2017 הוא הכנס מס' 1 בישראל לטכנולוגיות עבור חדשנות פתוחה. לאירוע שיתקיים במרכז הכנסים LAGO בראשון לציון ביום ג' 14 בנובמבר 2017, יגיעו מנהלים בכירים, מקבלי החלטות בתחום ה-IT, לקוחות, שותפים ומפתחים כדי לדון בחדשנות בתחומי הענן, DevOps וקונטיינרים.

בכנס ירצו בכירים ברד-האט העולמית, שותפים ולקוחות ישראלים שישתפו את הקהל בסיפורי ההצלחה של המסע הדיגיטלי שלהם.

אירועים קרובים