תוכן שיווקי
לקראת אירוע - TAU Innovation Conference, ימים א'-ג' 7-9 מאי, תל אביב

"החדשנות זורמת בעורקי אוניברסיטת תל אביב"

"לדברי דן בלטר, סמנכ''ל מרכז היזמות של האוניברסיטה, "StarTAU ממצב את האוניברסיטה כחדשנית, על ידי הקניית ידע וקשרים בעולם היזמות" ● "המרכז מחבר בין שלושת צדי האקו-סיסטם: האקדמיה, המגזר הציבורי והמגזר הפרטי" ● "זהו כנס הסטארט-אפים הגדול בישראל"

24/04/2017 13:14
דן בלטר, סמנכ''ל מרכז היזמות של האוניברסיטה. צילום: מאיה מרקביץ'

כתב: הילל יוסף

"מרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב, StarTAU, פועל למינוף ולחיזוק האקו-סיסטם הישראלי בארץ ובעולם בתחום הסטרט-אפים והיי-טק. שערינו פתוחים לכל איש המעוניין לפעול בתחום. הוא הוקם כיוון שהחדשנות זורמת בעורקי אוניברסיטת תל אביב", כך אמר דן בלטר, סמנכ"ל מרכז היזמות של האוניברסיטה.

בלטר התראיין לקראת הכנס השנתי שעור מרכז היזמות. הכנס, מהגדולים בתחומו, ייערך השנה בתאריכים 7-9 במאי בתל אביב.

לדברי בלטר, StarTAU  – הלחם מילים של "סטארט-אפ" ו"אוניברסיטת תל אביב", הוקם בשנת 2009, והוא אחד מ-25 מרכזי היזמות הגדולים בעולם, ומרכז היזמות הגדול ביותר בישראל.

להעניק כלים פרקטיים וקשרים בעולם היזמות

"יש לנו קהילה של 20 אלף איש", אמר בלטר, "אנשי טכנולוגיה ומשקיעים. הפעילות שלנו לא נועדה רק לסטודנטים – היא פתוחה לכולם. מטרת האוניברסיטה היא למצב את עצמה כאוניברסיטה החדשנית בעולם. מטרתנו כמרכז יזמות, היא להעניק כלים פרקטיים וקשרים בעולם היזמות".

לדברי בלטר, "יש לנו 32 תוכניות האצה לחברות סטארט-אפ במגזרי פעילות טכנולוגית שונים. לצד זה יש לנו תכנית האצה לקורסים שונים, דוגמת קורס שיווק, קורס תכנות וקורסים נוספים הקשורים לעולם התוכן של הסטארט-אפים". הוא הוסיף כי "מרכז היזמות עורך יותר מ-10 האקתונים בשנה".

StarTAU, הסביר בלטר, "הוא מלכ"ר (ראשי תיבות של עמותה, מוסד ללא כוונת רווח), הפועל תחת לשכת פרופ' יוסף קלפטר, נשיא האוניברסיטה וכן תחת אגודת הסטודנטים, כאשר המרכז נועד לסייע לאוניברסיטה למצב את עצמה כאוניברסיטה חדשנית, "על ידי הקניית כלים ידע וקשרים בעולם היזמות".

לקדם את החיפוש של הטכנולוגיות הבאות

המרכז, אמר בלטר, "מחבר בין  שלושת צדי האקו-סיסטם: האקדמיה, המגזר הציבורי – תכניות תומכות דוגמת המדען הראשי-רשות החדשנות והממשלה, ובין המגזר הפרטי, משמע משקיעים, יזמים ותאגידים".

האירוע שייערך בקרוב, ציין בלטר, "הוא כנס הסטארט-אפים הגדול בישראל, והוא יתפרס על פני שלושה ימים. כ-7,000 איש מרחבי העולם צפויים להשתתף בו, ובין השאר, יטלו בו חלק רבים מהמשפיעים בתעשייה, דוגמת מנואל ברונסטיין, סגן נשיא למוצר ביוטיוב (YouTube), וכן בכירים בפייסבוק (Facebook), ילפ (Yelp), טוויטר (Twitter) ונאס"א. זאת,לצד בכירים בחברות פורצ'ן 500 (Fortune 500), דיפלומטים ואנשי תעשייה".

לדברי בלטר, "מטרת האירוע היא לקדם את החיפוש של הטכנולוגיות הבאות והטאלנטים החדשים. האירוע מפגיש ביניהם ובין משקיעים המגיעים מכל העולם, על מנת לפגוש את הדבר החם הבא".

הוא הוסיף כי במסגרת האירוע תיערך תחרות סטארט-אפים, הגדולה בארץ, במסגרתה יקחו חלק 80 חברות הזנק. עוד ייערכו בכנס סמינרים מקצועיים, ותערוכה בהשתתפות כ-100 חברות, ישראליות ובינלאומיות.

בלטר סיים בסכמו כי "האירוע נערך זו השנה החמישית ברציפות, ומטרתו לקדם את הסטארט-אפים בישראל, למנף את האקו-סיסטם הישראלי בארץ ובעולם, ולהביא את בשורת החדשנות של אוניברסיטת תל אביב. יהיו אלה שלושה ימים של לימוד, נטוורקינג והשקעות. למרות ההצלחות שהיו לכנס בשנים הקודמות, איננו נחים על זרי הדפנה ופועלים רבות להצלחת האירוע גם השנה".


הנחה של 50% לחברי אנשים ומחשבים בהכנסת הקוד: TAUICPC17

אירועים קרובים